הפרויקט החדש של גל גדות: תפיק את הסדרה מלכות בארה"ב

וונדרוומן ובן זוגה ירון ורסנו יפיקו את הגרסה האמריקאית לסדרה הפופולרית של HOT בשיתוף עם Endemol Shine
עינת שחק |

גל גדות, הוונדרוומן הישראלית שבשנה האחרונה משמשת גם כפרזנטורית של HOT, תפיק לצד בן הזוג ירון ורסנו, בעל חברת ההפקות Pilot Wave, את הגרסה האמריקאית של הסדרה "מלכות".

השניים ישמשו כמפיקים הראשיים לגרסה האמריקאית של הסדרה, לצד נדב חנין, מירית טובי וגיא לוי מ-HOT, עמיר גנור וגל זייד מ-Endemol Shine Israel ושרון לוי וליסה פרנהולט מ-Endemol Shine North America.

סדרת הקאלט "מלכות" עוסקת במשפחת פשע מקומית בה ראש אימפריית הפשע, אייל מלכה, מחוסל לצד כל הגברים במשפחה. הנשים של משפחת מלכה, בגילומן של ריטה, דאנה איבגי, מלי לוי וליהי קורונובסקי, נשארות להתמודד לבד ולנהל את האימפריה. אם לשפוט לפי המהלך החדש – מצליח להן.

"מלכות" נוצרה על ידי גל זייד, דני רוזנברג, רות זייד ודרור נובלמן, (על-פי רעיון של לימור נחמיאס) והיא הסדרה הנצפית ביותר של HOT ב-2018. על-פי נתוני החברה, כל אחד מהפרקים זכה ל-50% רייטינג, וברשתות החברתיות הפרקים וקטעים מתוך הסדרה זכו למקום קבוע ב"טרנדינג" של YouTube. בעקבות ההצלחה עמלים כעת היוצרים על פיתוח העונה שנייה.

מלכות. צילום: אוהד רומנו, HOT

צילום: אוהד רומנו, HOT

גל גדות וירון ורסנו אמרו על המהלך כי "אנחנו נרגשים לחגוג את הנשים הללו דרך הסיפור של 'מלכות'. הדמויות המורכבות מרתקות, משעשעות ביותר ומרגשות. נדיר למצוא תוכן שמציג דמויות בדרך כל כך אמיתית, תוך שיקוף החברה שלנו. אנחנו מצפים בקוצר רוח להביא את סיפורן לעולם ולשתף פעולה עם Endemol Shine בפרויקט זה".

חברת ההפקות Pilot Wave, הושקה ב- 2019 ע"י גדות וורסנו. החברה הודיעה כבר על פיתוחם של מספר פרויקטים, בהם "My Dearest Fidel", שיכתוב כריס בראנקאטו ותפיק סו קרול; "Hedy Lamarr", מיני סדרה של שואוטיים אותה גדות תפיק ותככב בה  בכתיבת שרה טרים ("הרומן"); המותחן ההיסטורי המבוסס על אירועים אמיתיים "Irena Sendler" (של האחים וורנר), שיספר את סיפור החילוץ ההרואי של אלפי ילדים פולנים במהלך מלחמת העולם השנייה ושבו תשחק גדות ושהיא וורסנו יפיקו ביחד עם מארק פלאט.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

גל זייד מ- Endemol Shine Israel אמר כי "'מלכות' היא סיפור מבריק על העצמה נשית, עם רבדים קומיים ונשים אקסצנטריות וגדולות מהחיים במרכזו. HOT  טיפחה את הסדרה והניחה יסודות מצוינים על מנת להבטיח את הצלחתה, ואני נרגש לפתח את הדמויות המככבות בסדרה עבור הגרסה האמריקאית ביחד עם גל, ירון והצוות המוכשר של Endemol Shine North America".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.