גל גדות
צילום: דודי חסון

הפרויקט החדש של גל גדות: תפיק את הסדרה מלכות בארה"ב

וונדרוומן ובן זוגה ירון ורסנו יפיקו את הגרסה האמריקאית לסדרה הפופולרית של HOT בשיתוף עם Endemol Shine
עינת שחק |

גל גדות, הוונדרוומן הישראלית שבשנה האחרונה משמשת גם כפרזנטורית של HOT, תפיק לצד בן הזוג ירון ורסנו, בעל חברת ההפקות Pilot Wave, את הגרסה האמריקאית של הסדרה "מלכות".

השניים ישמשו כמפיקים הראשיים לגרסה האמריקאית של הסדרה, לצד נדב חנין, מירית טובי וגיא לוי מ-HOT, עמיר גנור וגל זייד מ-Endemol Shine Israel ושרון לוי וליסה פרנהולט מ-Endemol Shine North America.

סדרת הקאלט "מלכות" עוסקת במשפחת פשע מקומית בה ראש אימפריית הפשע, אייל מלכה, מחוסל לצד כל הגברים במשפחה. הנשים של משפחת מלכה, בגילומן של ריטה, דאנה איבגי, מלי לוי וליהי קורונובסקי, נשארות להתמודד לבד ולנהל את האימפריה. אם לשפוט לפי המהלך החדש – מצליח להן.

"מלכות" נוצרה על ידי גל זייד, דני רוזנברג, רות זייד ודרור נובלמן, (על-פי רעיון של לימור נחמיאס) והיא הסדרה הנצפית ביותר של HOT ב-2018. על-פי נתוני החברה, כל אחד מהפרקים זכה ל-50% רייטינג, וברשתות החברתיות הפרקים וקטעים מתוך הסדרה זכו למקום קבוע ב"טרנדינג" של YouTube. בעקבות ההצלחה עמלים כעת היוצרים על פיתוח העונה שנייה.

מלכות. צילום: אוהד רומנו, HOT

צילום: אוהד רומנו, HOT

גל גדות וירון ורסנו אמרו על המהלך כי "אנחנו נרגשים לחגוג את הנשים הללו דרך הסיפור של 'מלכות'. הדמויות המורכבות מרתקות, משעשעות ביותר ומרגשות. נדיר למצוא תוכן שמציג דמויות בדרך כל כך אמיתית, תוך שיקוף החברה שלנו. אנחנו מצפים בקוצר רוח להביא את סיפורן לעולם ולשתף פעולה עם Endemol Shine בפרויקט זה".

חברת ההפקות Pilot Wave, הושקה ב- 2019 ע"י גדות וורסנו. החברה הודיעה כבר על פיתוחם של מספר פרויקטים, בהם "My Dearest Fidel", שיכתוב כריס בראנקאטו ותפיק סו קרול; "Hedy Lamarr", מיני סדרה של שואוטיים אותה גדות תפיק ותככב בה  בכתיבת שרה טרים ("הרומן"); המותחן ההיסטורי המבוסס על אירועים אמיתיים "Irena Sendler" (של האחים וורנר), שיספר את סיפור החילוץ ההרואי של אלפי ילדים פולנים במהלך מלחמת העולם השנייה ושבו תשחק גדות ושהיא וורסנו יפיקו ביחד עם מארק פלאט.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

גל זייד מ- Endemol Shine Israel אמר כי "'מלכות' היא סיפור מבריק על העצמה נשית, עם רבדים קומיים ונשים אקסצנטריות וגדולות מהחיים במרכזו. HOT  טיפחה את הסדרה והניחה יסודות מצוינים על מנת להבטיח את הצלחתה, ואני נרגש לפתח את הדמויות המככבות בסדרה עבור הגרסה האמריקאית ביחד עם גל, ירון והצוות המוכשר של Endemol Shine North America".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.86%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״