זינוק בשיח על תמיר סטיינמן - הכוכב של סבב הלחימה האחרון
הכוכב הגדול של סבב הלחימה האחרון בין ישראל לג'יהאד האיסלמי בעזה הוא ללא ספק תמיר סטיינמן, כתב חדשות 12 בגזרה הדרומית ובעוטף עזה. ביום שלישי, עם חיסול בכיר הג'יהאד בהא אבו אל עטא, עברו ערוצי הטלוויזיה למתכונת של אולפנים פתוחים ושידורים רציפים, וכתבי הדרום זכו לאור הזרקורים.
סטיינמן, כתב חדשות 12 בדרום ב-9 השנים האחרונות, זכה לחשיפה הגדולה בשל 2 אירועים משעשעים שהועברו בשידור חי באותו יום שלישי מתיש: אותה קשישה שאירחה אותו ואת הצלם לארוחת צהריים לאחר שהשניים זיהו אותה ברחוב עומדת עם בלון ומחכה להם. האירוע השני כבר היה בשדרות בשעות הערב, כאשר במהלך שידור ניגש אליו עובר אורח, וחיבק אותו, כשסטיינמן לא מצליח להתאפק ופורץ בצחוק.
הרשתות החברתיות החלו לסעור בשל האירועים בכיכובו של העיתונאי המצודד, שהפך למם האינטרנטי הכי חם של אותם ימי מלחמה. אם בחודש שקדם לאותם אירועים, בין 9 באוקטובר ל-9 בנובמבר, פורסמו אודות סטיינמן כ-100 פוסטים שייצרו 2,200 אינטראקציות, הרי שבימי הלחימה ובימים שאחרי, בין 10 ל-16 בנובמבר זינק מספר הפוסטים עליו ל-1,000 - שייצרו 141 אלף אינטראקציות: 109 אלף לייקים, 28.1 אלף תגובות ו-4.3 אלף שיתופים – כך על פי בדיקת חברת הניטור ברשתות החברתיות Vigo. שימו לב: באותו קצת פחות משנה זינק השיח עליו ברשתות החברתיות פי 10 – מאשר בכל החודש שלפני כן.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
Vigo בדקה ומצאה עוד כי עמוד הפייסבוק של סטיינמן חווה עלייה משמעותית בהיקף האוהדים: ב-11 בנובמבר מספר העוקבים אחריו עמד על 26,539 אוהדים, בסוף השבוע האחרון מספרם כבר חצה את רף 46 אלף – כלומר זינוק של 74%.
מבחינת פילוח השיח, מצאה Vigo כי 62% עסקו בזה שסטיינמן חתיך או הביעו חיבה אליו ("מקסים", "תעשה לי ילד", "אתה ער?"), 11% אמרו שהתגובות לו הוא זוכה מוגזמות, 10% דיברו על זה שהוא נשוי או בכלליות על אשתו (שכיף לה ושהיא צריכה לשמור עליו וכאלה), רק 3% התעניינו בפן המקצועי של עבודתו.
- 2.אנשים נהרגים, נפצעים, נלחמים, רצים למקלטים (ל"ת)וזה השיח?? 12/12/2019 11:58הגב לתגובה זו
- 1.מורן 17/11/2019 17:31הגב לתגובה זוכוכב עולה! סופר מקצועי וכיף לראות אותו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
