באדוויזר
צילום: יחסי ציבור
פרסום ראשון

באדוויזר נכנסת לישראל: אלנבי ו-Dentsu יובילו את ההשקה

ההשקה צפויה להתמקד בחווית לקוח תחת הקונספט של אירועי BudX, בנוסף לקמפיין ATL ודיגיטל. על היח"צ הופקד קליגר תקשורת ועל רכש המדיה Dentsu
משה בנימין | (1)

AB-InBev תאגיד האלכוהול הגדול בעולם ישיק בישראל, באמצעות חברת הכרם את אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם Budwieser - באדוויזר. החברה שבבעלותה מותגים בינלאומיים מצליחים כגון קורונה וסטלה ארטואה תשיק את המותג באמצעות מספר סוכנויות פרסום שבראשן אלנבי וחברת המדיה Dentsu לצד משרד יחסי הציבור קליגר תקשורת - כך נודע לאייס. 

בחברה מסבירים כי לטובת ההשקה הוקצו משאבים רבים, בהשקעה שצפויה להימשך גם בשנים הבאות. לדברי מנהל האזור שכולל את ישראל מטעם AB-InBev, ההשקה צפויה להתמקד בחוויית לקוח תחת הקונספט של אירועי BudX, בנוסף לקמפיין ATL ודיגיטל. הרעיון המוביל בהשקה ישים דגש על חיי הלילה של תל אביב וסצינת הבילויים המקומית. במסגרת זאת, הקו הפרסומי המוביל של המותג הבינלאומי Be a king ישולב בקמפיין לצד אירועי הלילה המקוAמיים כדי להגיע לקהל של משפיענים ומובילי דעה מקומיים.

עם מחזור מכירות שנתי של 56 מיליארד דולר, AB InBEV היא חברת האלכוהול הגדולה בעולם ומחזיקה בנתח שוק של כ- 30% מכלל המכר של בירות בעולם. בין מותגיה נמנים קורונה, סטלה ארטואה, בק'ס, הוגרדן, לף, פרנסיסקנר ועוד. החברה סימנה את ישראל כיעד אסטרטגי להשקת המותג כחלק ממהלך התרחבות גלובאלי.

 

 

באדוויזר מעניק חסות לליגות הכדורגל המובילות בעולם כגון לה ליגה בספרד והפרמייר ליג באנגליה, זאת בנוסף לחסויות שונות ומגוונות ברחבי העולם. מבחינת הגישה לפרסום, המותג נחשב לחלומו של כל איש קריאייטיב. בארה"ב וברחבי העולם המותג ידוע בזכות קמפיינים בולטים, שמככבים גם באירוע הסופרבול השנתי, וזוכים מדי שנה בפרסים בינלאומיים ומאופיינים באיכות הכתיבה ומלאכת הסיפור המופלאה שלהם. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פצצה של מותג נקווה שיצליחו (ל"ת)
    אבנר 24/09/2019 15:06
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.