פרסום ראשון

באדוויזר נכנסת לישראל: אלנבי ו-Dentsu יובילו את ההשקה

ההשקה צפויה להתמקד בחווית לקוח תחת הקונספט של אירועי BudX, בנוסף לקמפיין ATL ודיגיטל. על היח"צ הופקד קליגר תקשורת ועל רכש המדיה Dentsu
משה בנימין | (1)

AB-InBev תאגיד האלכוהול הגדול בעולם ישיק בישראל, באמצעות חברת הכרם את אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם Budwieser - באדוויזר. החברה שבבעלותה מותגים בינלאומיים מצליחים כגון קורונה וסטלה ארטואה תשיק את המותג באמצעות מספר סוכנויות פרסום שבראשן אלנבי וחברת המדיה Dentsu לצד משרד יחסי הציבור קליגר תקשורת - כך נודע לאייס. 

בחברה מסבירים כי לטובת ההשקה הוקצו משאבים רבים, בהשקעה שצפויה להימשך גם בשנים הבאות. לדברי מנהל האזור שכולל את ישראל מטעם AB-InBev, ההשקה צפויה להתמקד בחוויית לקוח תחת הקונספט של אירועי BudX, בנוסף לקמפיין ATL ודיגיטל. הרעיון המוביל בהשקה ישים דגש על חיי הלילה של תל אביב וסצינת הבילויים המקומית. במסגרת זאת, הקו הפרסומי המוביל של המותג הבינלאומי Be a king ישולב בקמפיין לצד אירועי הלילה המקוAמיים כדי להגיע לקהל של משפיענים ומובילי דעה מקומיים.

עם מחזור מכירות שנתי של 56 מיליארד דולר, AB InBEV היא חברת האלכוהול הגדולה בעולם ומחזיקה בנתח שוק של כ- 30% מכלל המכר של בירות בעולם. בין מותגיה נמנים קורונה, סטלה ארטואה, בק'ס, הוגרדן, לף, פרנסיסקנר ועוד. החברה סימנה את ישראל כיעד אסטרטגי להשקת המותג כחלק ממהלך התרחבות גלובאלי.

 

 

באדוויזר מעניק חסות לליגות הכדורגל המובילות בעולם כגון לה ליגה בספרד והפרמייר ליג באנגליה, זאת בנוסף לחסויות שונות ומגוונות ברחבי העולם. מבחינת הגישה לפרסום, המותג נחשב לחלומו של כל איש קריאייטיב. בארה"ב וברחבי העולם המותג ידוע בזכות קמפיינים בולטים, שמככבים גם באירוע הסופרבול השנתי, וזוכים מדי שנה בפרסים בינלאומיים ומאופיינים באיכות הכתיבה ומלאכת הסיפור המופלאה שלהם. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פצצה של מותג נקווה שיצליחו (ל"ת)
    אבנר 24/09/2019 15:06
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.