באדוויזר
צילום: יחסי ציבור
פרסום ראשון

באדוויזר נכנסת לישראל: אלנבי ו-Dentsu יובילו את ההשקה

ההשקה צפויה להתמקד בחווית לקוח תחת הקונספט של אירועי BudX, בנוסף לקמפיין ATL ודיגיטל. על היח"צ הופקד קליגר תקשורת ועל רכש המדיה Dentsu
משה בנימין | (1)

AB-InBev תאגיד האלכוהול הגדול בעולם ישיק בישראל, באמצעות חברת הכרם את אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם Budwieser - באדוויזר. החברה שבבעלותה מותגים בינלאומיים מצליחים כגון קורונה וסטלה ארטואה תשיק את המותג באמצעות מספר סוכנויות פרסום שבראשן אלנבי וחברת המדיה Dentsu לצד משרד יחסי הציבור קליגר תקשורת - כך נודע לאייס. 

בחברה מסבירים כי לטובת ההשקה הוקצו משאבים רבים, בהשקעה שצפויה להימשך גם בשנים הבאות. לדברי מנהל האזור שכולל את ישראל מטעם AB-InBev, ההשקה צפויה להתמקד בחוויית לקוח תחת הקונספט של אירועי BudX, בנוסף לקמפיין ATL ודיגיטל. הרעיון המוביל בהשקה ישים דגש על חיי הלילה של תל אביב וסצינת הבילויים המקומית. במסגרת זאת, הקו הפרסומי המוביל של המותג הבינלאומי Be a king ישולב בקמפיין לצד אירועי הלילה המקוAמיים כדי להגיע לקהל של משפיענים ומובילי דעה מקומיים.

עם מחזור מכירות שנתי של 56 מיליארד דולר, AB InBEV היא חברת האלכוהול הגדולה בעולם ומחזיקה בנתח שוק של כ- 30% מכלל המכר של בירות בעולם. בין מותגיה נמנים קורונה, סטלה ארטואה, בק'ס, הוגרדן, לף, פרנסיסקנר ועוד. החברה סימנה את ישראל כיעד אסטרטגי להשקת המותג כחלק ממהלך התרחבות גלובאלי.

 

 

באדוויזר מעניק חסות לליגות הכדורגל המובילות בעולם כגון לה ליגה בספרד והפרמייר ליג באנגליה, זאת בנוסף לחסויות שונות ומגוונות ברחבי העולם. מבחינת הגישה לפרסום, המותג נחשב לחלומו של כל איש קריאייטיב. בארה"ב וברחבי העולם המותג ידוע בזכות קמפיינים בולטים, שמככבים גם באירוע הסופרבול השנתי, וזוכים מדי שנה בפרסים בינלאומיים ומאופיינים באיכות הכתיבה ומלאכת הסיפור המופלאה שלהם. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פצצה של מותג נקווה שיצליחו (ל"ת)
    אבנר 24/09/2019 15:06
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.