חדשות 13 משדר מיוחד מתיחות בדרום
צילום: מסך: חדשות 13
רייטינג

לחימה בדרום: כמעט 40% צפו במהדורות החדשות השונות

ביום ראשון שעבר הרייטינג המצרפי ב-4 הערוצים עמד על 29, ואתמול – מעל-10 נקודות יותר. אמש: חדשות 12 מפגיזה עם 23.1%. בסה"כ רשם קשת 12 שליטה לאורך כל היום
אלכסנדר כץ | (4)

כשמאות אלפים בדרום שוהים בבתים בשל הלחימה, והישראלים בכלל העדיפו להיות עם המשפחות, הרייטינג של משדרי האקטואליה הבלתי נגמרים, זינק. על פי נתונים ראשוניים, עולה כי הרייטינג המצרפי של מהדורות החדשות המרכזיות גירד את רף 40 הנקודות, מול פחות מ-29% ביום ראשון שעבר.

 

מי שהובילה את הצפייה אתמול (יום א') היא חדשות 12 שבין 20:00 ל-22:10, הפגיזה עם 23.1% (631K). מנגד חדשות 13 בין 20:00 ל-22:20 ניפקה 9.6% (304K), חדשות הערב (כאן 11) ששודרה עד 22:04, קיבלה 5.3% (138K) וחדשות ערוץ 20 עד 22:00, עם 1.2%.

 

בהמשך הלילה: משדר חדשות מיוחד (קשת - 22:10-00:00) - 14.3%, היום שהיה (רשת - 22:30-00:15) - 6.1%, חדשות הלילה (כאן 11 – 22:00-00:00) - 4.1%, משדר מיוחד (ערוץ 20 – 22:00-23:00) - 0.8%, חדשות סיכום היום (ערוץ 20) - 1.2%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) רשמה נתון גבוה מאד של 6.2%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.2%.

 

רצועת 16-19:

קשת 12: מהדורה ראשונה - 9.7%, חמש עם רפי רשף - 11.7%, שש עם עודד בן עמי - 14.1%.

רשת 13: משדר חדשות מיוחד - 6%, החדשות עם יעקב אילון - 6.1%, שש עם אמנון לוי - 6%.

כאן 11: ערב ערב - 2%, קלמן וסג"ל - 2.8%, מהצד השני עם גיא זהר – 1.4%.

ערוץ 20: משדר מיוחד (17:00-18:00) - 0.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

מהדורה מוקדמת של חדשות 12 קיבלה 18.9%,

מול מהדורה מוקדמת של חדשות 13 עם 7%.

מהדורה מוקדמת של חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.4%,

משדר מורחב של ריקלין ומגל (ערוץ 20) בין 18:00 ל-20:00, עם 1.3%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא מראים תגובות לא ניכנס אליכם יותר (ל"ת)
    מי צריך אותכם 06/05/2019 14:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    "אמש: חדשות 12 מפגיזה עם 23.1%"- אולי כדאי ניסוח אחר... (ל"ת)
    ל. לשם 06/05/2019 13:03
    הגב לתגובה זו
  • תתבייש. חדשות 12 שולטים בעיתונות (ל"ת)
    דודי מהרצליה 07/05/2019 16:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גיל 06/05/2019 12:54
    הגב לתגובה זו
    יש לך הגדרת תפקיד והא לקרוא מהטלפרינטר זהו אל תעשי יותר מזה יצאת גרוע יותר ממרציאנו שהיא מכה בפני עצמה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.