מיקרופון ערוץ 20
צילום: אלכסנדר כץ

על רקע הקשיים בערוץ 20: מונה מנכ"ל חדש – אבי שמידט

בצל הקיצוצים והשינויים בלוח השידורים, מ"מ המנכ"ל ב-4 החודשים האחרונים יורם כהן ביקש לסיים תפקידו לטובת תחום התוכן - ויחזור לשמש כעורך הראשי של ערוץ 20
אלכסנדר כץ | (7)

דירקטוריון ערוץ 20 אישר היום (יום ג') את מינויו של אבי שמידט למנכ"ל הערוץ, והוא יחליף את יורם כהן שמילא את התפקיד ב-4 החודשים האחרונים כממלא מקום. שמידט יכנס רשמית לתפקיד בעוד כשבועיים, לאחר חפיפה עם יורם כהן.

 

כהן נאלץ להתמודד בחודשים שלו בתפקיד במהלך התייעלות במסגרתו אמורים להיות מפוטרים כ-10 עובדים, וייתכן שיעזבו נוספים בהמשך. המשבר כולל גם הורדת תכניות ויתכן אף קיצור מהדורת החדשות המרכזית.

 

כהן, איש תוכן שהיה בעברו מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1, שימש עד לכניסתו לתפקיד מ"מ מנכ"ל ערוץ 20, כעורך הראשי של הערוץ, והוא יחזור לתפקיד זה, לאחר שביקש לחזור לתחום התוכן. 

אבי שמידט (יח"צ)

 

שמידט, עו"ד בעל תואר שני במשפטים ותואר ראשון בחינוך, הוא בעל ניסיון בניהול, שידורים ותוכן. הוא עבד 14 שנים ברשות השידור ובין היתר היה מנהל חטיבת המורשת ומנכ"ל רדיו מורשת של קול ישראל. הוא גם שימש כיועצו של שר התקשורת היוצא איוב קרא.

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יוני לוי 06/05/2019 06:44
    הגב לתגובה זו
    מתחלפים שם עובדים הרבה יותר מהרייטינג שלהם
  • 3.
    גיל 02/05/2019 13:54
    הגב לתגובה זו
    לא יכולתי לצפות בפטריוטים. ממש לא פטריוטי לפרגן לאנשי שמאל. זה היה נראה יותר כמו תכנית לחברים. דאחקות של חברים - הופנהיימר וחבריו. הדבר הטוב שקרה לערוץ זו ההורדה של הפטריוטים.
  • רוני 02/05/2019 18:07
    הגב לתגובה זו
    פטריוטים הייתה מעולה חבל שירדה
  • 2.
    יוחזר הפטריוטים (ל"ת)
    אסתר 01/05/2019 13:43
    הגב לתגובה זו
  • ר.ר. 02/05/2019 08:04
    הגב לתגובה זו
    הערצה עיוורת למשהו או למישהו, ללא כל מרכיב של ביקורת היא טיפשות ואווילות
  • מאי 01/05/2019 22:15
    הגב לתגובה זו
    רייטינג ערוץ 20 שואף לאפס בגלל שדרנים כמו שפטל, ריקלין, סגל, ע.לינור ואחרים. הערוץ יעלם בקרוב. עצמאות שמח!
  • 1.
    איש ראוי.מקצוען אמיתי שתוכו כברו.תלמיד חכם וענוותן.הצלח (ל"ת)
    אבי רם 30/04/2019 16:34
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.