פרפל
צילום: יחסי ציבור

אלעד שמעוני וגיא כצנלסון מונו למנכ"לים משותפים ב'פרפל'

שמעוני (42) וכצנלסון (33) יחליפו את אורי מנדי ששימש בתפקיד מאז הקמת החברה לפני כ-9 שנים. יואב מאור ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב
משה בנימין | (2)

אלעד שמעוני וגיא כצנלסון מונו למנכ"לים משותפים במשרד הדיגיטל פרפל. המשרד, בבעלותם של אורי מנדי, אור כצנלסון ויואב מאור הודיע השבוע על מינויים של שמעוני וכצנלסון לתפקיד, לצד יואב מאור שישמש כסמנכ"ל קריאייטיב.

שמעוני (42) וכצנלסון (33) יחליפו את אורי מנדי ששימש בתפקיד מאז הקמת החברה לפני כ-9 שנים. מנדי וכצנלסון ימשיכו לכהן כחברי דירקטוריון בפרפל ומעתה ימקדו את מירב זמנם בפיתוח שאר פעילויות הקבוצה, בדגש על חברת Kueez שצברה כבר מעל לרבע מיליארד משתמשים מאז הקמתה לפני כשנתיים.

אורי מנדי, שותף ונשיא החברה: "זה שבוע מאוד מרגש עבורי, אני מאוד שמח לראות את ההתרחבות של הקבוצה, אלעד וגיא התחילו בתפקידי ניהול לקוח וההתקדמות שלהם היתה מטאורית כאשר עברו בדרך בכל התפקידים החשובים בארגון, אין לי ספק שהם ימשיכו להגדיל את פעילות הפרסום שלנו, ומאחל להם ולנו המון בהצלחה".

פרפל מנהלת פעילות פרסום עבור מותגים בתחום הסושיאל. בין לקוחותיה נמנים קבוצת קניוני עזריאלי, אתר הסחר Azrieli.com, התעשייה האווירית לישראל, רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס וגו אקטיב, חברת התרופות כצט, מימון ישיר, ג'יפ ואלפא רומיאו מקבוצת סמל"ת, הודיס, שוורצקופף פרופשיונל ועוד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לקוח מרוצה 16/04/2019 13:35
    הגב לתגובה זו
    אני עובד איתם כבר שנים וממש מרוצה
  • 1.
    אני הנשיא, לא מנדי (ל"ת)
    שמעון פרס 15/04/2019 15:20
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.