Beyond Meat
צילום: יח"צ

מותג Beyond Meat חודר לישראל – ושכר משרד פרסום ויח"צ

החברה שמייצרת בשר מן הצומח, שכרה את אושרת קמחזי ליח"צ והאסטרטגיה, ואת 'שביט וזהו' לקמפיין סושיאל בשלב הראשון, ואז גם קמפיין ארצי כולל טלוויזיה
אלכסנדר כץ | (7)

המותג הבינ"ל Beyond Meat מגיע לישראל ושכר משרד פרסום ויחסי ציבור לטובת השקתו כאן בארץ. מדובר על חברה שמייצרת בשר מן הצומח בזכות פורמולה בלעדית, וטוענת כי כמעט ולא ניתן להבדיל בטעמים. מדובר באלטרנטיבה לחוויית בשר שלא מן החי, שמסמלת מגמה עולמית שתופסת תאוצה וכעת גם בישראל.

 

את מערך היח"צ והאסטרטגיה תוביל אושרת קמחזי, בעלת משרד 'קמחזי תקשורת' שמטפל בין היתר במגדל ביטוח, התאחדות התעשיינים, מפלגת עלה ירוק, טרגט מרקט, ועוד. משרד הפרסום 'שביט וזהו' של אסי שביט יוביל את מערך הפרסום והקמפיין של המותג בישראל. התכנית תכלול קמפיין סושיאל, ובשלב שני גם קמפיין פרסומי ארצי בתפוצה רחבה יותר, בכל המדיות, דיגיטל, טלוויזיה ועוד.

אושרת קמחזי

 

חברת Beyond Meat נוסדה על ידי אית'ן בראון והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של מיליארדים, בפריסה של למעלה מ-25 אלף מרכולים בארה"ב. בין משקיעי החברה נמצאים שמות גדולים, בהם ביל גייטס, לאונרדו דיקפריו, מייסדי טוויטר, חברת הבשר טייסון ועוד.

ציוץ של אחד המשקיעים בחברה, ליאונרדו דיקפריו

מי שהביא את המותג בבלעדיות לארץ הם חברת KAYA בבעלותם של יואב אלגרבי והשף עדי ריכטר. חברת ההפצה השותפה היא סברא בבעלות עמית סלובטיק ואנה בדוס ריכטר שגם מנהלת.

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ארז 17/06/2019 13:29
    הגב לתגובה זו
    זה שזה ויגן חא עושה את זה בריא אנשים לא מבינים שלא להרוג חיות זה מעולה ואני צמחוני שנים אבל תקראו את מה זה מכיל !! זה רעלים וחומרים אסורים לנאכל אדם בכמה מקומות בעולם תקראו מה המצרכים המדויקים תעשו חיפוש על כל חומר והנוסחא שלו באנגלית כל חומר משמר כל צבי כל מייצב ואז תבינו מה זה להיוצ ויגן ובריאות זה לא הולך יחד במקרה הזה
  • 3.
    טועם לאומי 15/01/2019 20:18
    הגב לתגובה זו
    היה לי העונג לבצע טעימות של הדבר הזה.... פשוט לא להאמין כמה זה טעים, כשר ופרווה!!!!
  • 2.
    אופס 15/01/2019 15:00
    הגב לתגובה זו
    החברה עדיין לא הונפקה לציבור, והצעת ההנפקה שלה כוללת מניות בשווי 100 מיליון דולר ולא מיליארדים.
  • חיים 06/10/2019 12:41
    הגב לתגובה זו
    אתה כנראה אידיוט דלא מבין או מטעם איזה חברת בשר מטומטמת כמוך החברה לא רק רשומה היא נסחרת בנסד"ק וערכה הוא פי 4 מיום ההכרזה תדוק טיפש ןאולי תבין אם יש לך במה להבין
  • 1.
    קמחזי היא לא עובדת אצל מינקובסקי? (ל"ת)
    שאלת תם 14/01/2019 10:09
    הגב לתגובה זו
  • עובדת לבד ועם מינקובסקי האמת יכולה להמתין בתור (ל"ת)
    כל מספר זוכה 14/01/2019 18:23
    הגב לתגובה זו
  • כן, היא כן (ל"ת)
    רני ר 14/01/2019 17:54
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.