Beyond Meat
צילום: יח"צ

מותג Beyond Meat חודר לישראל – ושכר משרד פרסום ויח"צ

החברה שמייצרת בשר מן הצומח, שכרה את אושרת קמחזי ליח"צ והאסטרטגיה, ואת 'שביט וזהו' לקמפיין סושיאל בשלב הראשון, ואז גם קמפיין ארצי כולל טלוויזיה
אלכסנדר כץ | (7)

המותג הבינ"ל Beyond Meat מגיע לישראל ושכר משרד פרסום ויחסי ציבור לטובת השקתו כאן בארץ. מדובר על חברה שמייצרת בשר מן הצומח בזכות פורמולה בלעדית, וטוענת כי כמעט ולא ניתן להבדיל בטעמים. מדובר באלטרנטיבה לחוויית בשר שלא מן החי, שמסמלת מגמה עולמית שתופסת תאוצה וכעת גם בישראל.   את מערך היח"צ והאסטרטגיה תוביל אושרת קמחזי, בעלת משרד 'קמחזי תקשורת' שמטפל בין היתר במגדל ביטוח, התאחדות התעשיינים, מפלגת עלה ירוק, טרגט מרקט, ועוד. משרד הפרסום 'שביט וזהו' של אסי שביט יוביל את מערך הפרסום והקמפיין של המותג בישראל. התכנית תכלול קמפיין סושיאל, ובשלב שני גם קמפיין פרסומי ארצי בתפוצה רחבה יותר, בכל המדיות, דיגיטל, טלוויזיה ועוד. אושרת קמחזי   חברת Beyond Meat נוסדה על ידי אית'ן בראון והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של מיליארדים, בפריסה של למעלה מ-25 אלף מרכולים בארה"ב. בין משקיעי החברה נמצאים שמות גדולים, בהם ביל גייטס, לאונרדו דיקפריו, מייסדי טוויטר, חברת הבשר טייסון ועוד. ציוץ של אחד המשקיעים בחברה, ליאונרדו דיקפריו מי שהביא את המותג בבלעדיות לארץ הם חברת KAYA בבעלותם של יואב אלגרבי והשף עדי ריכטר. חברת ההפצה השותפה היא סברא בבעלות עמית סלובטיק ואנה בדוס ריכטר שגם מנהלת.   Beyond Meat החלה לפעול בישראל "מתחת לרדאר" בפלח שוק המסעדות והברים תחילה, ובהמשך גם לרשתות השיווק ולקצביות בפריסה ארצית. בין המסעדות שהחלו להציע את הביונד בורגר ניתן למנות את סוסו אנד סאנס בתל אביב, מחניודה בירושלים, גיגיסי בר בבאר שבע, הקציצה הטבעית בעפולה ועוד.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ארז 17/06/2019 13:29
    הגב לתגובה זו
    זה שזה ויגן חא עושה את זה בריא אנשים לא מבינים שלא להרוג חיות זה מעולה ואני צמחוני שנים אבל תקראו את מה זה מכיל !! זה רעלים וחומרים אסורים לנאכל אדם בכמה מקומות בעולם תקראו מה המצרכים המדויקים תעשו חיפוש על כל חומר והנוסחא שלו באנגלית כל חומר משמר כל צבי כל מייצב ואז תבינו מה זה להיוצ ויגן ובריאות זה לא הולך יחד במקרה הזה
  • 3.
    טועם לאומי 15/01/2019 20:18
    הגב לתגובה זו
    היה לי העונג לבצע טעימות של הדבר הזה.... פשוט לא להאמין כמה זה טעים, כשר ופרווה!!!!
  • 2.
    אופס 15/01/2019 15:00
    הגב לתגובה זו
    החברה עדיין לא הונפקה לציבור, והצעת ההנפקה שלה כוללת מניות בשווי 100 מיליון דולר ולא מיליארדים.
  • חיים 06/10/2019 12:41
    הגב לתגובה זו
    אתה כנראה אידיוט דלא מבין או מטעם איזה חברת בשר מטומטמת כמוך החברה לא רק רשומה היא נסחרת בנסד"ק וערכה הוא פי 4 מיום ההכרזה תדוק טיפש ןאולי תבין אם יש לך במה להבין
  • 1.
    קמחזי היא לא עובדת אצל מינקובסקי? (ל"ת)
    שאלת תם 14/01/2019 10:09
    הגב לתגובה זו
  • עובדת לבד ועם מינקובסקי האמת יכולה להמתין בתור (ל"ת)
    כל מספר זוכה 14/01/2019 18:23
    הגב לתגובה זו
  • כן, היא כן (ל"ת)
    רני ר 14/01/2019 17:54
    הגב לתגובה זו
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.