יורם כהן, ערוץ 20
צילום: דוד וינוקור

יורם כהן יהיה מנכ"ל ערוץ 20 – ויחליף את שכי פרנץ שעוזב

כהן שימש עד כה כעורך החדשות של הערוץ אליו הצטרף לפני כשנה. את תפקידו ימלא אלון חזר, עורך מבט לשעבר בערוץ 1, שם הכיר את כהן
אלכסנדר כץ | (11)

יורם כהן מונה למנכ"ל ערוץ 20 במקומו של שכי פרנץ שהודיע בחודש שעבר על עזיבתו. את מקומו של כהן כעורך החדשות, יתפוס אלון מזר, שמצטרף לערוץ 20.

 

כהן הצטרף לערוץ 20 לפני כשנה, בתחילה כעורך בערוץ, ובחודשים האחרונים כעורך החדשות. עד לפירוק רשות השידור לפני כשנה וחצי, שימש כהן כמנהל בפועל של חטיבת החדשות של ערוץ 1, ובסך הכל היה בתפקיד זה כ-6 שנים, בתקופות שונות. כמו כן, ערך את 'מבט', מגוון משדרים מיוחדים ושימש כתב השטחים של ערוץ 1. ב-2008 הקים וניהל את מערכת החדשות המקומיות שהועברה לאחריות רשות השידור.

 

גם מזר עבד בחטיבת החדשות של ערוץ 1, שם עבד עם כהן. מזר היה בין היתר עורך 'מבט' ועורך התכנית 'פוליטיקה'.

 

יורם כהן מסר בתגובה: "מודה לדירקטוריון של החברה על האמון ועל ההחלטה לאפשר לי להוביל את ערוץ 20, משימה מכובדת מאד, מאתגרת ומרתקת. בעזרת צוות עובדים נפלא ואיכותי שיש בערוץ, אני משוכנע שנוכל להמשיך להיות אלטרנטיבה רלוונטית, מודרנית וערכית בנוף התקשורתי בישראל. אלון מזר עיתונאי ותיק, מנוסה ומוכשר - הצטרפותו לערוץ 20 היא תרומה רבה ומשמעותית למערך החדשות והאקטואליה של הערוץ".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    מכולם מצאתם את הגוץ הנפוח הזה? שכולם נגעלו ממנו ברשות? (ל"ת)
    אומללים 03/01/2019 12:38
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מי?? יורם שלנו?! חחחחחחחח (ל"ת)
    מיכל רבינוביץ' 31/12/2018 20:13
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    חחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    רשותניק שטותניק 31/12/2018 20:11
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יורם כהן תותח ומיקצוען שיהיה בהצלחה! (ל"ת)
    ע 31/12/2018 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    איזה עלוב נפש 31/12/2018 00:11
    הגב לתגובה זו
    לקקן שלא ראיתם בחיים. מלקק לחזקים משפיל מי שנתפס אצלו חלש. טיפוס מבחיל
  • 5.
    אברי 30/12/2018 11:33
    הגב לתגובה זו
    היה ידוע ברשות השידור כחנפן מדופלם
  • 4.
    יוחננוף 30/12/2018 11:31
    הגב לתגובה זו
    לקקן תחת. היה בישבנם של מנהלים רבים ברשות השידור
  • 3.
    אלה 29/12/2018 19:23
    הגב לתגובה זו
    תזכרו את המילים שהננס אמר
  • 2.
    אלה 29/12/2018 19:22
    הגב לתגובה זו
    מה שלשון יכולה לעשות.
  • הם פשוט עוד לא עלו עליו. גם זה יגיע. יעוף (ל"ת)
    מרטין 03/01/2019 12:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תתעניינו למה שכי עזב , יורם כהן?חחחחחחחח (ל"ת)
    אני 29/12/2018 01:26
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.