נר ראשון של חנוכה: שידורים חוזרים, נתניהו ויגאל עמיר
ערב של שידורים חוזרים בנר ראשון של חנוכה. לפחות נתניהו הציל את המצב עם נאום זועם ומתריס במהלך מהדורות החדשות, שהעבירו את דבריו לפרקים. גם תפוח האדמה הלוהט בדמות דבריו של רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר, שהובאו בתכנית הראשונה של הצמד החדש ריקלין וסגל בערוץ 20, לא הצליח למשוך את הצופים למסך – והם העדיפו, כפי שניתן לראות מהנתונים אתמול, הדלקת נרות ואכילת סופגניות.
על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 2 פרקים של צומת מילר (קשת 12) בשידור חוזר, ניפקו 10.5% בקרב היהודים ו-340 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ו-9.8% (307K). 3 פרקים בשידור חוזר של נבסו (רשת 13) הניבו 8.6% (212K), 9.4% (249K) ו-7.3% (226K), ובערוץ עשר – שידור חוזר של לגדל את אבא ואמא עם 5.1% (148K).
התכנית UPLOAD (כאן 11) הסתפקה ב-ב-1.8% (46K). שידור חוזר של יהודי עולמי (ערוץ 20) ו-0.7% וב-21:30 האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.9%.
לקט של 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.1%, לקט של 'הצנרת' (רשת 13) - 5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) – 4.4%, 'הצינור' (ערוץ עשר) - 3.2%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) – 3.2%, 'עד כאן' (כאן 11) - 2.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.
- נתניהו מנסה להרגיע את השווקים: "השקל חזק מהמצופה, הכלכלה הישראלית ממשיכה להפתיע"
- תכננה לרצוח את נתניהו ב-RPG - ביקשה עזרה מפעילי מחאה שהסגירו אותה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.7%,
ועקפה בפער של יותר מנקודה את העולם הבוקר (רשת 13) שהסתפקה ב-3.5%,
בוקר אור (ערוץ עשר) עלתה לראשונה בתקופה האחרונה – ל-2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבל 7.7%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 8.6%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 4.4%,
ובפער קטן – 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 4.1%.
מהדורה מוקדמת בכאן 11 ניפקה 1.9%,
והתכנית החדשה של שמעון ריקלין וינון מגל 'ריקלים ומגל' (ערוץ 20) עם דבריו של יגאל אמיר, הניבה רק 1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת ירדה ל-9.7% (289K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.5% (188K)
(בחישוב מצרפי ירדה חדשות 2 ל-17.2% ו-477K)
גם חדשות עשר נחלשה ל-6.7% (217K),
חדשות הערב (כאן 11) חלשה עם 2.9% (92K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.4% (39K).
- 1.צופים רק בחדשות 20 (ל"ת)למה אין חדשות 20 03/12/2018 09:48הגב לתגובה זו
- פחחחחחח 03/12/2018 12:20הגב לתגובה זוערוץ פח , חייב למדינה מאות מליוני שקלים , ויש לו רייטינג כמו של ערוץ קהילתי בנווה-מונסון
- שחר 03/12/2018 22:36איך מאות מיליונים? התקציב של הערוץ לא עובר את ה-10 מיליון. חוץ מזה, הגיע הזמן להפסיק ללגלג על ערוץ 20, ולהתחיל לטפל בבעיות האמיתיות בתקשורת, והיא אי האמון שהימין מפגין כלפיה, שנובע מהעובדה שאין איזון מספיק באולפנים.
- צופים רק בערוץ 20 עם האחוז רייטינג שלו? (ל"ת)אייל 03/12/2018 11:53הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.