חדשות עשר שידרה ראשונה, חדשות 2 התעכבה בגלל קשת
האירועים בדרום תפסו את הערוצים במהלך שידורי תכניות הפריים-טיים שלהם. בערוץ עשר קטעו ב-22:10 את השידור מהתכנית המוקלטת 'רפי רשף אינטימי' ועברה לדיווח במסגרת 'היום שהיה' עם גיא זהר, עם פריסת כתבים בגבול עזה, בבית החולים סורוקה ועוד. 4 דקות לאחר ערוץ עשר, גם בכאן 11 עברו לשידורים מיוחדים מאולפן החדשות.
עם חדשות 2 המצב היה מורכב יותר: חברת החדשות ביקשה שידור מ-2 הערוצים, אולם בקשת סירבו לקטוע את 'MKR המטבח המנצח', ולכן לאחר דקות ארוכות, רשת הקצתה חלק משידור 'הצנרת' לטובת דיווחים בקו הטלפון כתבי החדשות, עד שסמוך ל-23:00 החל שידור אולפני של חדשות 2 ב-2 הערוצים.
ולרייטינג של משדרי החדשות המיוחדים:
חדשות 2 בקשת (מ-22:55) - 9.7%
הצנרת (רשת) עם דיווחים טלפוניים מהאירועים – קיבלה 5.2%, ובהמשך חדשות 2 ברשת (מ-22:55) - 5.7%
משדר חדשות ב'היום שהיה' של ערוץ עשר (22:10) - 5% (התכנית פוצלה ל-2: החלק הראשון מ-22:1 עד 23:14 – 5.8%, והחלק השני עד 00:31 – 4.3%).
משדר מיוחד ומורחב של 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.2%
ונחזור לפריים-טיים: MKR המטבח המנצח (קשת 2) קיבלה 16.8% (420K), מול 9.2% (234K) למשחקי השף קונדיטור (רשת 13), המשחק הלוהט בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע בליגת העל בכדורגל (ערוץ הספורט) הניב 7.1%.
פנים אמיתיות (ערוץ עשר) ניפקה 5.3% (128K), שידור חוזר של סדרת הדוקו הצרפוקאים (כאן 11) רשם 2.2% (52K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) שלמרות הרעש שהניב הראיון שקיים בועז גולן עם מצית בית הספר הדו-לשוני בירושלים, הרייטינג היה רגיל – 1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4.4%,
ועקפה בטיפל'ה את העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.3%.
בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) ניפקה 11.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 13.5%.
מנגד נחלשה 'לפני החדשות' (רשת 13) ל-4.7%,
בפער של נקודה מ'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.7%.
'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.8%,
וצמודה אליה 'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) בפער קטן – 1.7% ושיא לתכנית מאז הושקה.
'עד כאן' (כאן 11) 2%
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 14.1% (366K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.8% (182K)
(בחישוב מצרפי: 21.9% ו-548K).
חדשות עשר עם נתון נמוך של 5.6% (162K),
חדשות הערב (כאן 11) רשמה 3.8% (86K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.8%.
- 7.זוכרים את הימים שבאירועים מיוחדים נצמדנו לערוץ הציבורי? (ל"ת)גם זה הלך ע"י כאן 13/11/2018 10:09הגב לתגובה זו
- 6.חדשות 10 בקרשים 12/11/2018 12:45הגב לתגובה זוהפקיד ממעריב שמעולם לא היה עיתונאי הוביל את חדשות עשר לתהום ועוד מקבל גיבוי. לא נורא עוד מעט יפוטר
- 5.ליאור לנדברג תתפטר 12/11/2018 12:44הגב לתגובה זובושה שהוא עורך מהדורה.
- 4.לא ייאמן 12/11/2018 12:33הגב לתגובה זונותנים בראש לתאגיד. דנה סומברג מצויינת
- 3.טלוויזיה זה עניין מת, לכחצי מליון מתוך 9 מליון. זה הסוף (ל"ת)שידור עבש 12/11/2018 11:52הגב לתגובה זו
- 2.התאגיד כרגיל על הפנים. (ל"ת)שימי 12/11/2018 10:18הגב לתגובה זו
- 1.דני 12/11/2018 10:05הגב לתגובה זומהדורת לילה, דרמה בדרום, דיווחים ישירים, ותאגיד השידור עם 2.2%. מהדורת החדשות המרכזית (עלק) עם 3.8%. הבזיון כולו של אלדד קובלנץ, ברוך שי, גיל עומר (שנעלם מתחת לרדאר), וגם של רעיית ראש הממשלה לעתיד גאולה אבן סער שלא מביאה את הצופים למהדורה, ועכשיו רוצה גם לחרב (לדעתי) את הארוויזיון.
- ערוץ רשעים 12/11/2018 11:09הגב לתגובה זוומה תגיד על ערוץ רשעים? קיבל הקלות מיסים , ביטלו לו רגולציות , עבר על החוק , ועדיין יש לו רייטינג כמו לערוץ קהילתי באור יהודה
- יוסי 12/11/2018 11:42ערוץ 20 הוא ערוץ נישה תת רמה עם 1% רייטינג ביום טו, קיבל מהשלטון מתנות והקלות כמו שאף אחד כאן לא קיבל מעולם. למה, כי שם מתחנפים לשלטון ולמושחת שעומד בראשו ללא הרף, בלי אף טיפת ביקורת. וזה מה שהשלטון אוהב ובעיקר המשפחה המטורללת מקיסריה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
