סוכנות MY Social של מעיין יחבס מצרפת 4 תקציבים חדשים
מעיין יחבס פותח את השנה העברית החדשה עם 4 תקציבים חדשים לסוכנות הסושיאל My Social שבבעלותו: מותג הטיפוח Sebocalm, רשת אביזרי הסלולר iconz, קניון רמת אביב ומותג האפנה של דורין אטיאס וששון קדם 'פטיט דוריס'.
Sebocalm הוא מותג דרמו-קוסמטיקה ותיק בשוק הישראלי שנמכר ברשתות הפארם הגדולות ובבתי המרקחת, ומחזיק באתר סחר אינטרנטי. רשת iconz של שגיא קופרפיש נרכשה על ידי פרטנר באפריל האחרון. הרשת משווקת מותגים בינלאומיים בהם Chiara Ferragni, GC, LAUT וגם מותג פרטי בשם miz. כיום הרשת מפעילה 3 סניפים עצמאיים ובנוסף פועלת ב-10 נקודות מכירה של פרטנר בקניונים.
בנוסף יתחיל לטפל יחבס בתקציבי הדיגיטל של קניון רמת אביב ומותג האופנה פטיט דוריס של דורין אטיאס והמעצב ששון קדם. אלה מתווספים למותגי האופנה דלתא, Jack Kuba, ענבל דרור, keds ועידן לרוס בהם מטפל המשרד.
לדברי יחבס: "משנה לשנה אנחנו למדים שמותגים כבר לא רוצים לעבוד עם אינספור ספקים, ומבקשים לקבל כמה שיותר שירותים בתחנה אחת. המושג ONE STOP SHOP הוא לא מושג שהמצאנו, אבל מה שכן, אנחנו לומדים בצורה מקיפה כל תחום שאנו נכנסים אליו, מתמקצעים בו ומגייסים לניהולו מומחים שגדלו בתחום ועבדו בו תקופה ארוכה".
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
