My Social
צילום: יח"צ

סוכנות MY Social של מעיין יחבס מצרפת 4 תקציבים חדשים

סוכנות הסושיאל תחל לטפל בתקציבי Sebocalm, פטיט דוריס, iconz וקניון רמת אביב. מעיין יחבס: "מותגים מבקשים לקבל כמה שיותר שירותים בתחנה אחת"
משה בנימין |

מעיין יחבס פותח את השנה העברית החדשה עם 4 תקציבים חדשים לסוכנות הסושיאל My Social שבבעלותו: מותג הטיפוח Sebocalm, רשת אביזרי הסלולר iconz, קניון רמת אביב ומותג האפנה של דורין אטיאס וששון קדם 'פטיט דוריס'.

Sebocalm הוא מותג דרמו-קוסמטיקה ותיק בשוק הישראלי שנמכר ברשתות הפארם הגדולות ובבתי המרקחת, ומחזיק באתר סחר אינטרנטי. רשת iconz של שגיא קופרפיש נרכשה על ידי פרטנר באפריל האחרון. הרשת משווקת מותגים בינלאומיים בהם Chiara Ferragni, GC, LAUT וגם מותג פרטי בשם miz. כיום הרשת מפעילה 3 סניפים עצמאיים ובנוסף פועלת ב-10 נקודות מכירה של פרטנר בקניונים. 

בנוסף יתחיל לטפל יחבס בתקציבי הדיגיטל של קניון רמת אביב ומותג האופנה פטיט דוריס של דורין אטיאס והמעצב ששון קדם. אלה מתווספים למותגי האופנה דלתא, Jack Kuba, ענבל דרור, keds ועידן לרוס בהם מטפל המשרד.

לדברי יחבס: "משנה לשנה אנחנו למדים שמותגים כבר לא רוצים לעבוד עם אינספור ספקים, ומבקשים לקבל כמה שיותר שירותים בתחנה אחת. המושג ONE STOP SHOP הוא לא מושג שהמצאנו, אבל מה שכן, אנחנו לומדים בצורה מקיפה כל תחום שאנו נכנסים אליו, מתמקצעים בו ומגייסים לניהולו מומחים שגדלו בתחום ועבדו בו תקופה ארוכה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.