מסי מחמיץ, רונאלדו מפגיז: אפליקציית סטטיסטיקות ל-HOT
HOT שדרגה בתקופה האחרונה את אפליקציית ה-SPORT MASTER שלה, המאפשרת ללקוחותיה להיות מעודכנים בכל המידע והסטטיסטיקות של המונדיאל בזמן אמת, על מסך הטלוויזיה ובכל ערוץ. בגרסת המונדיאל שודרג עיצוב הממשק בהתאמה לממשק Fiber 4K.
האפליקציה מיועדת לחובבי הספורט שברשותם ממיר Fiber 4K, FiberBox או Mini FiberBox. הצופים יכולים להתעדכן במידע מעודכן רב, און-ליין ולבחור מתוכו רק את מה שמעניין אותם, ובזמן לפי דרישתם, כגון מידע וסטטיסטיקות על כל משחק בזמן אמת ועל ציר זמן; מידע כללי על הטורניר, הנבחרות ועוד; ומשחק ניחושים 'מלך המונדיאל' שאינו נושא פרסים. נתונים על משחק יהיו זמינים גם לאחר סיומו, כך שבכל רגע בו מתחילים לצפות במשחק, וגם אם לא צופים בו, יכולים לקוחות HOT להישאר מעודכנים בביצועי הקבוצה המועדפת עליהם.
בפועל SPORT MASTER פותחה כבר לקראת טורניר יורו 2016, והציגה גם שם נתונים סטטיסטיים. האפליקציה חזרה לפעילות כבר בסוף השבוע, עם תחילתו של טורניר גביע העולם ברוסיה, והשקה מחדש זו הייתה שקטה, כדי לבחון אותה. היום (יום א') היא צפויה לזכות להד תקשורתי רב יותר. לאייס נודע כי בסוף השבוע האחרון כ-100 אלף איש עשו שימוש באפליקציה זו.
מסקרים פנימיים של HOT עולה כי 74% מהישראלים הצהירו כי בכוונתם לצפות במשחקי המונדיאל, וכ-42% יצפו במשחקים בתדירות גבוהה. עוד עולה כי יותר משליש מהנשאלים היו מעוניינים לקבל סטטיסטיקות במהלך המשחק ו-62% מרגישים שמידע סטטיסטי המוצג תוך כדי המשחקים מעשיר את חווית הצפייה ואת הבנת המשחק.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"כחלק מהעבודה המתמדת לשדרוג חווית הצפייה ולקראת אירועי המונדיאל, אחד מרגעי השיא בשידורי הטלוויזיה העולמיים, אנו שמחים להעניק ללקוחותינו חווית צפייה מושלמת, וליהנות מהמשחקים", אומר מנהל חטיבת השיווק, נדב חנין.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.