קירות לוקיישן על איילון
צילום: יח"צ

לוקיישן מדיה נכנסת לתחום שילוט הענק - משיקה 3 קירות בת"א

קירות החברה יעלו באיילון וברחוב החשמונאים. בחברה מצהירים על יעד של 10 קירות פרסום עד לסוף 2018
משה בנימין |

לאחר שנים רבות שבהן התמקדה בשילוט Indoor במבנים סגורים, לוקיישן מדיה, תחת ניהולו של איתי פז עושה צעדי התרחבות משמעותיים. לאחר שנכנסה לתחום המסכים הדיגיטליים, החברה מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום האאוטדור הקלאסי - שילוט ענק על קירות.

בשבועות הקרובים צפויה החברה לצאת לדרך עם השקת 3 קירות בתל אביב, שניים על איילון בין מחלף לה גרדיה לשלום, שאותם החברה יכולה לשווק גם כ"דאבל" בעזרת הקרבה ביניהם, כאשר כל קיר הוא בגודל של כ-250 מטר רבוע. קיר נוסף יעלה ברחוב החשמונאים, סמוך לקניון הפאשן TLV של גינדי. מחירי הפרסום על קירות החברה יעמדו על כ-100 אלף שקל לחודש בשלטי איילון וכ-50 אלף שקל לחודש לשלט ברחוב החשמונאים. 

כניסתה של לוקיישן לתחום הקירות תהפוך אותה למתחרה בחברות וותיקות בתחום כגון HUGE מדיה שמחזיקה את אחד הקירות הגדולים והיקרים בישראל, במחלף גלילות, המוערך בכ-250 אלף שקל בחודש. קירות נוספים הממוקמים באזורי חשיפה גבוהה ונחשבים לנחשקים ויקרים שייכים לחברת נור, על איילון לכיוון צפון וקירות ברעם באזור ההלכה של חברת ברעם מדיה. שחקן נוסף שמתמקד בתוככי תל אביב האורבנית הוא גבי לביא - עם חברת לביא מדיה

איתי פז, מנכ"ל החברה: "חברת לוקיישן מדיה ממשיכה להרחיב את אחיזתה בפלטפורמות מדיה ונותנת למפרסמים פתרונות נוספים ואיכותיים במדיה. בתקופה הקרובה החברה תוציא הודעות נוספות על פלטפורמות חדשות כשהמטרה הסופית היא לתת פתרון מקיף ללקוח מחוץ לעולם ה ATL והאינטרנט". פז מוסיף עוד ואומר, כי "זו רק סנונית ראשונה בדרך להקמת זרוע משמעותית בתחום. החברה תחזיק עד סוף 2018 כ-10 קירות פרסום בהשקעה של מיליוני שקלים".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.