יורם כהן יחליף את בועז גולן כעורך החדשות בערוץ 20
פחות מ-3 חודשים לאחר מינויו המפתיע לעורך החדשות הראשי של ערוץ 20, מוחלף בועז גולן על ידי יורם כהן. בערוץ 20 מדווחים כי גולן ימשיך גם להגיש את רצועת האקטואליה היומית שלו בפריים-טיים, עד להשקת רצועה חלופית בהובלתו.
גולן, מייסד ועורך אתר חדשות 0404 הפופולרי מאד בימין, גויס בחודש מארס האחרון כחלק מהיערכות ערוץ 20 לעליית מהדורת החדשות שלו. בעוד שבוע ההשקה הניב רייטינג נאה 3% במגזר היהודי, בהמשך הרייטינג נחלש משמעותית וכיום, לאחר כחודשיים וחצי הרייטינג עומד על 1.7%. התכנית של גולן, 'כולם ב-20' ששודרה מדי יום ברצועת הפריים הראשונה של 21:00, רשמה נתונים פושרים של 1.4%. מאידך, מדובר בתכנית רשת ששודרה בלייב ב-2 ערוצי פייסבוק חזקים – זה של ערוץ 20 וזה של חדשות 0404.
יתכן ולנתוני הרייטינג הייתה השפעה על ההחלטה לבצע שינויי גברי בפונקציה הזאת, וגם לרענן את משבצת 21:00 בערב. גולן טוען בתגובתו כי "ביקשתי להתרכז בהגשה ואני שמח על ההזדמנות שקבלתי".
גולן הוסיף כי הוא "מודה להנהלת הערוץ על שהעניקה לי את האפשרות להגיש תכנית מרכזית בפריים-טיים. מאז שהשקנו את מהדורת החדשות המצוינת, הזוכה לתגובות נפלאות ברחוב הישראלי, וכך גם התכנית 'כולם ב-20' בהגשתי והתגובות החיוביות הרבות. אני עובד לצד אנשים נפלאים במערך החדשות ובהם יורם (כהן) ודנה (בהט). יחד עם הניסיון הרב של יורם, אני משוכנע שמערך החדשות של ערוץ 20 וכלל תכניותיו, ימשיכו לשרת נאמנה את עם ישראל".
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יורם כהן יקבל על עצמו את האחריות על כלל משדרי החדשות בערוץ וכן על התוכן החדשותי באתר, לאחר שיקבל את אישור הרשות השנייה, שקיבלה בקשה מצד ערוץ 20 למינוי החדש בתפקיד זה. לכהן ניסיון רב בטלוויזיה. עד לפירוק רשות השידור הוא שימש המנהל בפועל של חטיבת החדשות של ערוץ 1, ובסך הכל היה בתפקיד זה כ-6 שנים, בתקופות שונות. כמו כן, ערך את 'מבט', מגוון משדרים מיוחדים ושימש כתב השטחים של ערוץ 1. ב-2008 הקים וניהל את מערכת החדשות המקומיות שהועברה לאחריות רשות השידור.
בחודשים האחרונים שימש עורך אקטואליה וחדשות בערוץ 20. כעת הוא יהיה העורך הראשי לצד העורכים בפועל דנה בהט שעורכת את המהדורה המרכזית, ואביעד עזרא שעורך את 'חדשות היום הזה' שמשודרת ב-23:00 בלילה. כמו כן, כהן יהיה אחראי על כתבי אתר האינטרנט של ערוץ 20.
יורם כהן מסר: "אני מודה להנהלת הערוץ על האמון שניתן בי ומקווה שיחד עם הצוות האיכותי שעובד במערך החדשות נמשיך להגיע להישגים עיתונאיים מכובדים ולייצר תוכן חדשותי רלוונטי ושונה".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- 1.אחד שאכפת לו 04/06/2018 11:41הגב לתגובה זותביאו את איבגי במקומה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
