אמיר פרישר גוטמן מחוברים
צילום: באדיבות 'מחוברים', קודה תקשורת
TV

צפו: פרומו ל'מחוברים' - עם תיעוד של אמיר פרישר גוטמן ז"ל

חודש לאחר טביעתו למוות של פרישר גוטמן וכמה שבועות לפני חזרתה לאוויר, HOT שחררה היום פרומו לקראת העונה ה-8 של 'מחוברים', כולל קטעים שצילם הזמר
כתבי אייס |

הסדרה מחוברים חוזרת לעונה שמינית ב-HOT, והעונה הזאת קיבלה טוויסט דרמטי וטרגי, כאשר לקראת סוף צילומי העונה, לפני כחודש, איבד אמיר פרישר-גוטמן ז"ל את חייו בנסיבות טראגיות בעת שהציל את אחייניתו מטביעה. הסדרה תחזור למסכים ב-19 בספטמבר בערוץ HOT3  שירות ה-VOD של HOT. צפו בפרומו ששוחרר היום לשידור.

 

בסדרה משתתפי העונה מתעדים את עצמם במשך קרוב לשנה וחושפים באינטימיות נדירה קונפליקטים משמעותיים ומערכות יחסים הנוגעים לכל אחד ואחת מאתנו. אמיר ובן זוגו ינאי פרישר, תיעדו במשך חודשים ארוכים את חייהם הזוגיים וההורות המשותפת לבנם רוי בן ה-4. הם תיעדו את הניסיונות לשקם את הנזקים הנפשיים והגופניים שנגרמו לאמיר כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שעבר, לאחר שאובחן בטעות כחולה בסרטן. לצד ההתמודדות האישית, אמיר לקח חלק פעיל במאבקה של הקהילה הגאה לשוויון זכויות עבור זוגות חד מיניים ובשנה האחרונה הוביל מאבק עיקש לשיפור זכויותיהם של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.

 

 

העונה החדשה כוללת מלבד פרישר-גוטמן ז"ל ובעלו פרישר, גם את רינת גבאי ובעלה דורון מור, ארקדי דוכין ואשתו סימה לוי-דוכין, אשת חיי הלילה קרול צבי ווינר ובן זוגה מיקי ווינר, כאשר הרווק היחידי בסדרה הוא הזמר איתי לוי.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.