אחרי 4 חודשים בלי בוס: נעמה סיקולר מונתה לעורכת גלובס
נעמה סיקולר מונתה לעורכת גלובס החדשה. לפני דקות אחדות הוציע מו"ל העיתון יובל סיגלר מייל לעובדים על המינוי החדש, והודיע כי מדובר במינוי ראשון מתוך שורה של מינויי בכירים ביומון הכלכלי.
סיקולר הייתה ב-6 השנים האחרונות ראש מערכת החדשות של כלכליסט, ומופיעה רבות בטלוויזיה כפרשנית כלכלית ופאנליסטית במגזיני שישי. בסך הכל עבדה סיקולר כ-11 שנים בקבוצת ידיעות אחרונות.
לאחרונה הושלמה העברת הבעלות של העיתון לידי קבוצה בראשותה של אלונה בר און בתו של המייסד חיים בר און המנוח. שותפיה הם ענת אגמון, אשתו לשעבר של מריוס נכט, ממקימי צ'ק פוינט, ויובל סיגלר, שמשמש כמו"ל העיתון.
המינוי הבכיר הוא הראשון לאחר גל של עזיבות בחודשים האחרונים בעיתון שנמצא בהליך של כינוס נכסים. העורך הראשי חגי גולן עזב, כך גם המנכ"ל איתן מדמון, בשבוע שעבר המשנה למנכ"ל מוטי בר זיו, ומסתמן שגם אלי ציפורי, מי ששימש בחודשים מאז אפריל כעורך בפועל, וקיבל הודעה כי לא יקבל את תפקיד העורך.
- בעקבות עליה בניסיונות הונאה במגזר הרוסי: איגוד הבנקים בקמפיין חדש
- מנכ"ל אגוד הבנקים: נתחשב בלקוחות כדי שיעברו בהצלחה את הקורונה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחרונה נחשף באייס כי הנהלה החדשה מעוניינת להעביר את משרדי העיתון לתל אביב, ונמצאת במגעים עם מספר בעלי נכסים ברחבי העיר לגבי הלוקשיין החדש של העיתון.
המינוי של סיקולר מגיע גם על רקע נתוני סקר TGI מיום חמישי שהצביעו על ירידה חדה בכל הפרמטרים של גלובס: החשיפה לעיתון היומי ירדה מ-6% בחצי השני של 2016 ל-4.3% ב-6 החודשים הראשונים של 2017. גם עיתון סוף השבוע של גלובס (המופץ ביום חמישי בערב) סופג מהלומה: ירידה מ-4.4% ל-2.9%, כלומר נחתך בכמעט 35%. גם בגזרת הנשים נוחל גלובס אכזבה עם המותג ליידי גלובס שאיבד 30% מהחשיפה שלו - 1.1% בחצי הראשון של 2017 מול 1.5% בחצי השני של 2016.
- 6.לא תחזיק מעמד חודש (ל"ת)חגי 23/07/2017 17:18הגב לתגובה זו
- 5.עורכת מהמעלה הראשונה. מיקצוענית על (ל"ת)כל הכבוד נעמה 23/07/2017 14:52הגב לתגובה זו
- 4.עמליה 23/07/2017 14:34הגב לתגובה זואני מקווה שגב. סיקולר תצליח בתפקידה. אין לה את הניסיון הנדרש מעורך ראשי של עיתון .יתכן שהיא פאנליסטית מוצלחת בטלוויזיה אבל זה אינו מעיד על אוטוריטה ויכולת ניהול. גלובס, כעיתון כלכלי חשוב, אינו יכול להרשות לעצמו לבצע ניסיונות בתפקיד העורך הראשי במיוחד כשאין ליד סיקולר גורם סמכותי.
- 3.מסכנה היא לא יודעת מה מחכה לה (ל"ת)עובד גלובס 23/07/2017 14:15הגב לתגובה זו
- 2.ג׳וניור 23/07/2017 13:40הגב לתגובה זוברוך שפטרנו
- 1.בהצלחה לאחת העיתונאיות הטובות שיש כאן (ל"ת)גיא 23/07/2017 13:03הגב לתגובה זו
- אני אתחתן איתה (ל"ת)אקדמאי נאה 23/08/2018 08:43הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
