רגע לפני האפי: בואו לקבוע אילו מהלכים צריכים לזכות השנה
המנכ"לים, הסמנכ"לים ומנהלי השיווק והפרסומאים כבר מודדים את העניבה מול המראה לקראת תחרות האפי שתיערך הערב ותקבע מה הם מהלכי השיווק-פרסום האפקטיביים ביותר בישראל בשנה החולפת. לשלב הגמר העפילו 52 מהלכים בשלל קטגוריות כגון מזון, חשמל, תקשורת,טואלטיקה, פלטינום ועוד.
אייס ו-Apester מעניקים לכם את האפשרות לקבוע מי לדעתכם צריך לזכות השנה ולחזור הביתה עם "ברזל" בידיים. באמצעות מערכת Apester תוכלו להצביע לכל אחד מהמהלכים שהוגשו, לבחור את המנצח בכל קטגוריה ולקבוע האם למהלך מסוים מגיע או לא מגיע לזכות. לצד כל מהלך תוכלו לראות את איש השיווק שעומד מאחוריו ובסיכום התחרות תוכלו לבדוק עד כמה הייתם קרובים לתוצאות האמת, אם בכלל.
קטגוריית המזון
קטגוריית אפי פלטינום
קטגוריות חשמל ואלקטרוניקה וקמעונאות
קטגוריות פעילות חברתית וציבורית ומגזרים
קטגוריית תקציבים קטנים
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
קטגוריית שירותים פנאי ונופש
קטגוריות פיננסים ונדל"ן
קטגוריות תקשורת ומדיה ומוצרים דיגיטליים
קטגוריות חדשנות וביג דאטה
קטגוריית המשקאות
קטגוריית האופנה
קטגוריית טואלטיקה ופארם
קטגוריית הרכב
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
