moblin
צילום: לוגו
פרסום ראשון

פעילות moblin בישראל וסוכנות הדיגיטל GO מתמזגים

החברה המאוחדת תציע ללקוחותיה סל שירותים דיגיטליים נרחב. היא תעסיק כ-65 עובדים ותטפל בכמה עשרות לקוחות
אלכסנדר כץ | (6)
נושאים בכתבה moblin

הפעילות הישראלית של חברת הפרסום בסלולר moblin מתאחדת עם סוכנות הפרסום הדיגיטלי GO - כך נודע לאייס. בחברה הממוזגת מתכוונים להציע פורטפוליו רחב של שירותים ולהציע ללקוחות לבנות אסטרטגיית דיגיטל ממוקדת באסטרטגיית תוכן ודאטה במובייל.

 

2 החברות הוקמו בעשור הקודם. moblin ב-2007 על ידי עופר איתן, המשמש עד עתה כמנכ"ל החברה; עמרי ארגמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי; וניב שרוני, סמנכ"ל הפיתוח שלה. היום היא מעסיקה כ-50 עובדים. ב-2006 הקים אדיר רגב את סוכנות GO. באיחוד כל חברה תשמור על שמה המקורי, אולם 2 חלקיה יעסיקו כ-65 עובדים ויטפלו בכמה עשרות לקוחות.

ל-moblin יש 2 זרועות פעילות עיקריות: סוכנות ממוקדת פרסום דיגיטל ומובייל בשוק המקומי, ופעילות ממוקדת מוצר להפצת אפליקציות ונכסים דיגיטלים בשוק הבינ"ל, וזאת תחת שם המותג Skipper. הפעילות בחו"ל תמשיך לפעול עצמאית. ב-moblin אומרים כי פיצול הפעילות המקומית מהבינ"ל הוא מהלך מתבקש המציאות, לנוכח הגידול בהיקפי הפעילות של Skipper.

 

"ביחד עם moblin, נציג סט פתרונות רחב ומתקדם הרבה יותר, תוך מינוף היתרונות של 2 החברות בתחום התוכן הדיגיטלי, דאטה וניהול חכם של מסע הצרכן", אמר מנכ"ל ומייסד GO אדיר רגב. 

"moblin מביאה אל המיזוג ניסיון עשיר בחדשנות, בניית תשתיות שיווקיות ויכולות פרסום מבוססות טכנולוגיה", אומר מנכ"ל החברה עופר איתן. "GO שותף נהדר עם אותו DNA כמו שלנו ויחד נייצר מעטפת רחבה יותר ללקוחות בשוק המקומי". סמנכ"ל moblin עמרי ארגמן הוסיף: "ההבנה כי בעולם החדש חברות ומשווקים אינם יכולים ליצור פעילות שיווקית אמתית ויעילה מבלי לכסות את כל מסעו של הצרכן החדש היא זו שהובילה אותנו למזג את היכולות המקצועיות של כל אחת מהחברות לחברה אחת. המיזוג עם GO הוא מהלך טבעי של התרחבות ומינוף יכולות מקצועיות אנחנו מתרגשים ומלאי מוטיבציה להתחיל להציע ללקוחות החברה סל שירותים רחב יותר". 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ועד הבית 12/04/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    מה קורה פה?? GO מכרו/ התמזגו עם כולם? שכונת חיים אצלינו...
  • 5.
    מנסה להבין 10/04/2017 08:08
    הגב לתגובה זו
    חבל היתה חברה מעולה לפני שהעמית הזה הסתובב שם.
  • 4.
    אחד מבפנים 09/04/2017 19:21
    הגב לתגובה זו
    גו קנו אותם במחיר אפס
  • 3.
    אין קשר בין החברות הללו לבין אסטרטגיה. הן קונות מדיה וזהו (ל"ת)
    שני 09/04/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יובל המבולבל 09/04/2017 16:44
    הגב לתגובה זו
    לא הבנתי. לפני חצי שנה מדיה קום התמזגה עם GO ועכשיו מיזוג עם מובילין... שמישהו יעשה כאן סדר. אולי מדובר ביצירת כותרות PR כשאין מה לחדש...
  • 1.
    תום 09/04/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    Go ממשיכים להשתפר ולהשתדרג מרגע לרגע כל הכבוד רק תמשיכו ככה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״