פעילות moblin בישראל וסוכנות הדיגיטל GO מתמזגים
הפעילות הישראלית של חברת הפרסום בסלולר moblin מתאחדת עם סוכנות הפרסום הדיגיטלי GO - כך נודע לאייס. בחברה הממוזגת מתכוונים להציע פורטפוליו רחב של שירותים ולהציע ללקוחות לבנות אסטרטגיית דיגיטל ממוקדת באסטרטגיית תוכן ודאטה במובייל.
2 החברות הוקמו בעשור הקודם. moblin ב-2007 על ידי עופר איתן, המשמש עד עתה כמנכ"ל החברה; עמרי ארגמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי; וניב שרוני, סמנכ"ל הפיתוח שלה. היום היא מעסיקה כ-50 עובדים. ב-2006 הקים אדיר רגב את סוכנות GO. באיחוד כל חברה תשמור על שמה המקורי, אולם 2 חלקיה יעסיקו כ-65 עובדים ויטפלו בכמה עשרות לקוחות.
ל-moblin יש 2 זרועות פעילות עיקריות: סוכנות ממוקדת פרסום דיגיטל ומובייל בשוק המקומי, ופעילות ממוקדת מוצר להפצת אפליקציות ונכסים דיגיטלים בשוק הבינ"ל, וזאת תחת שם המותג Skipper. הפעילות בחו"ל תמשיך לפעול עצמאית. ב-moblin אומרים כי פיצול הפעילות המקומית מהבינ"ל הוא מהלך מתבקש המציאות, לנוכח הגידול בהיקפי הפעילות של Skipper.
moblin, נציג סט פתרונות רחב ומתקדם הרבה יותר, תוך מינוף היתרונות של 2 החברות בתחום התוכן הדיגיטלי, דאטה וניהול חכם של מסע הצרכן", אמר מנכ"ל ומייסד GO אדיר רגב.
"ביחד עם
"moblin מביאה אל המיזוג ניסיון עשיר בחדשנות, בניית תשתיות שיווקיות ויכולות פרסום מבוססות טכנולוגיה", אומר מנכ"ל החברה עופר איתן. "GO שותף נהדר עם אותו DNA כמו שלנו ויחד נייצר מעטפת רחבה יותר ללקוחות בשוק המקומי". סמנכ"ל moblin עמרי ארגמן הוסיף: "ההבנה כי בעולם החדש חברות ומשווקים אינם יכולים ליצור פעילות שיווקית אמתית ויעילה מבלי לכסות את כל מסעו של הצרכן החדש היא זו שהובילה אותנו למזג את היכולות המקצועיות של כל אחת מהחברות לחברה אחת. המיזוג עם GO הוא מהלך טבעי של התרחבות ומינוף יכולות מקצועיות אנחנו מתרגשים ומלאי מוטיבציה להתחיל להציע ללקוחות החברה סל שירותים רחב יותר".
- 6.ועד הבית 12/04/2017 14:58הגב לתגובה זומה קורה פה?? GO מכרו/ התמזגו עם כולם? שכונת חיים אצלינו...
- 5.מנסה להבין 10/04/2017 08:08הגב לתגובה זוחבל היתה חברה מעולה לפני שהעמית הזה הסתובב שם.
- 4.אחד מבפנים 09/04/2017 19:21הגב לתגובה זוגו קנו אותם במחיר אפס
- 3.אין קשר בין החברות הללו לבין אסטרטגיה. הן קונות מדיה וזהו (ל"ת)שני 09/04/2017 17:45הגב לתגובה זו
- 2.יובל המבולבל 09/04/2017 16:44הגב לתגובה זולא הבנתי. לפני חצי שנה מדיה קום התמזגה עם GO ועכשיו מיזוג עם מובילין... שמישהו יעשה כאן סדר. אולי מדובר ביצירת כותרות PR כשאין מה לחדש...
- 1.תום 09/04/2017 15:06הגב לתגובה זוGo ממשיכים להשתפר ולהשתדרג מרגע לרגע כל הכבוד רק תמשיכו ככה

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.