שינוי לטובה: נדב חנין מ-HOT נבחר לאיש השיווק של מארס

על פי דוח מועצת הכבלים והלווין,HOT מציגה את זמני ההמתנה הקצרים ביותר בענף. לצד זאת, בתחום הטכנולוגיה, המשיכה HOT למנף את שירות ה-MULTI שלה
כתבי אייס | (3)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בנדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT, לאיש השיווק של חודש מארס 2017, וזאת "בזכות השינוי המרשים שהובילה HOT בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה" כך לדברי האיגוד.

השינוי לטובה שבזכותו חנין זכה בתואר מגובה גם בדוח משרד התקשרות שפורסם בשבוע שעבר, ומדוח מועצת הכבלים והלווין שפורסם בינואר 2017 לפיו כיום HOT מציגה את זמני ההמתנה הקצרים ביותר בענף. לצד זאת, בתחום הטכנולוגיה, המשיכה HOT למנף את שירות ה-MULTI שלה. בשנת 2016 HOT השקיעה רבות בשינוי כיוון אסטרטגי ותדמיתי ב-3 עוגנים מרכזיים שכיום באים לידי ביטוי - שירות, תוכן וטכנולוגיה. זאת לאחר שבשנים האחרונות התפיסה התדמיתית של HOT בקרב הציבור הייתה של חברה בעלת שירות בעייתי במיוחד עם פער טכנולוגי ונחיתות בתחום סדרות הרכש. 

גם נושא התוכן זכה לתנופה בשנה האחרונה, עם מגון תכנים שפנו לקהלים שונים. במקביל לחתימה על הסכם עם HBO הציגה HOT  את  עונת הפקות המקור הגדולה אי פעם וזכתה ב-15 פרסי הטלוויזיה. תקשור המהפך שעוברת החברה בשלושת העוגנים המרכזיים שלה, לווה ע"י הטאלנטים מהפקות המקור של HOT, שבשילוב עם השפה הפרסומית ההומוריסטית ומסר מדויק, הצליחו להטמיע את תפישת השינויים בקהלי היעד של החברה.

גם בשורה התחתונה, התוצאות לא איחרו לבוא: HOT הצליחה לבלום את גל הנטישה מ-19% בשנה ב-2014 ל-14% ב-2016, ולראשונה מזה שנים מציגה שיעורי גיוסים נטו גבוהים. HOT אף הגבירה את השיח החיובי סביב השירות, ואת השיח סביב הסדרות שלה, והציגה שיפור מרשים במדדים התדמיתיים אודות תפישת המותג, וההמלצה עליו.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    משהו טוב קורה לנדב (ל"ת)
    אביב 29/03/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    השירות באמת לא מה שהיה פעם (ל"ת)
    מיטל 29/03/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד נדב! עבודה יפה וניכרת! (ל"ת)
    קולגה לשעבר 29/03/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.