נדב חנין
צילום: יח"צ

שינוי לטובה: נדב חנין מ-HOT נבחר לאיש השיווק של מארס

על פי דוח מועצת הכבלים והלווין,HOT מציגה את זמני ההמתנה הקצרים ביותר בענף. לצד זאת, בתחום הטכנולוגיה, המשיכה HOT למנף את שירות ה-MULTI שלה
כתבי אייס | (3)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בנדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT, לאיש השיווק של חודש מארס 2017, וזאת "בזכות השינוי המרשים שהובילה HOT בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה" כך לדברי האיגוד.

השינוי לטובה שבזכותו חנין זכה בתואר מגובה גם בדוח משרד התקשרות שפורסם בשבוע שעבר, ומדוח מועצת הכבלים והלווין שפורסם בינואר 2017 לפיו כיום HOT מציגה את זמני ההמתנה הקצרים ביותר בענף. לצד זאת, בתחום הטכנולוגיה, המשיכה HOT למנף את שירות ה-MULTI שלה. בשנת 2016 HOT השקיעה רבות בשינוי כיוון אסטרטגי ותדמיתי ב-3 עוגנים מרכזיים שכיום באים לידי ביטוי - שירות, תוכן וטכנולוגיה. זאת לאחר שבשנים האחרונות התפיסה התדמיתית של HOT בקרב הציבור הייתה של חברה בעלת שירות בעייתי במיוחד עם פער טכנולוגי ונחיתות בתחום סדרות הרכש. 

גם נושא התוכן זכה לתנופה בשנה האחרונה, עם מגון תכנים שפנו לקהלים שונים. במקביל לחתימה על הסכם עם HBO הציגה HOT  את  עונת הפקות המקור הגדולה אי פעם וזכתה ב-15 פרסי הטלוויזיה. תקשור המהפך שעוברת החברה בשלושת העוגנים המרכזיים שלה, לווה ע"י הטאלנטים מהפקות המקור של HOT, שבשילוב עם השפה הפרסומית ההומוריסטית ומסר מדויק, הצליחו להטמיע את תפישת השינויים בקהלי היעד של החברה.

גם בשורה התחתונה, התוצאות לא איחרו לבוא: HOT הצליחה לבלום את גל הנטישה מ-19% בשנה ב-2014 ל-14% ב-2016, ולראשונה מזה שנים מציגה שיעורי גיוסים נטו גבוהים. HOT אף הגבירה את השיח החיובי סביב השירות, ואת השיח סביב הסדרות שלה, והציגה שיפור מרשים במדדים התדמיתיים אודות תפישת המותג, וההמלצה עליו.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    משהו טוב קורה לנדב (ל"ת)
    אביב 29/03/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    השירות באמת לא מה שהיה פעם (ל"ת)
    מיטל 29/03/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד נדב! עבודה יפה וניכרת! (ל"ת)
    קולגה לשעבר 29/03/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.