לראשונה - מגישה דרוזית תגיש את החדשות ערוץ 1
לראשונה על המסכים בישראל, תופיע מגישת מהדורת חדשות דרוזית. המגישה שעל שמה יהיה רשום המאורע היא רדיר כמאל מריח שתגיש את מהדורת חדשות השבת של הערוץ הראשון.
כמאל מריח תצטרף לרוטציית המגישים של חטיבת החדשות בעברית בערוץ הראשון, לצד אמיר אבגי בסבב ההגשה של מהדורת "חדשות השבת". היא תגיש את המהדורה במוצאי שבת הקרובה בשעה 19:58.
כמאל מריח, בת 32 נשואה ואם לשני ילדים, מדלית אל כרמל, עובדת ברשות השידור בתפקידי הגשה מ-2011. בשנתיים האחרונות היא מגישה את המהדורה המרכזית של הטלוויזיה הישראלית בערבית ובמקביל חתמה על הצטרפות לתאגיד השידור הישראלי החדש 'כאן' שבו תגיש את המהדורה בערבית.
יורם כהן, מנהל חטיבת החדשות (בפועל), שיזם את הצטרפותה לצוות המגישים של החטיבה: "רדיר מגישה מצוינת, וראוי שעיתונאית מבני המיעוטים בישראל, תגיש מהדורות חדשות בעברית, בשידור הציבורי".
- 4.אחד 18/02/2017 07:31הגב לתגובה זוכל עוד היא דרוזית (או נוצרייה), וכל עוד היא נאמנה למדינה כמדינה יהודית של העם היהודי, אז בכיף, אני בעד. למה לא. אבל מוסלמית - בשום אופן לא. דיר באלק
- 3.כבוד !!! גאה בדרוזים על הברית שכרתו עימנו (ל"ת)ישראלי 16/02/2017 10:36הגב לתגובה זו
- 2.oferdesade 16/02/2017 08:48הגב לתגובה זוזה רק מראה עד כמה התעשייה הזאת, שלכאורה מורכבת מיפיופים שמאלניים אוהבי אדם, בעצם לא פחות גזענית מהחדר הכי אחורי שתמצאו במפלגה הכי פשיסטית בכנסת. אתם מתגאים שסופסוף יש דרוזית בע'1. SHAME ON YOU!!!
- ל-2, ואתה דמגוג וצבוע, ומתמם (ל"ת)אחד 18/02/2017 07:32הגב לתגובה זו
- 1.** (ל"ת)** 15/02/2017 14:39הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
