אפס נדל"ן. מקאן ואלי
צילום: יח"צ

הפתרון לטיזר: קמפיין אפס נדל"ן של הוואלי - לוואלי עצמו

תחת הכותרת "אפס נדל"ן", קמפיין הקידום העצמי מקדם את ההטבות הייחודיות הניתנות לעובדי המשרד שמעתיקים את חייהם למצפה רמון וזכאים להשתתפות בתשלום שכר הדירה
משה בנימין | (1)

שילוט חוצות, עמוד פייסבוק ותחת כל עץ רענן בדיגיטל - כל מי שמנסה להיות מעודכן במה שקורה סביבו בפעילות פרסומית וגם מי שלא ממש בקטע, לא פספס את קמפיין הנדל"ן בכיכובו של השחקן אורי גוטליב תחת השם הייחודי והלא מובן "אפס נדל"ן ". מאחורי הקמפיין עמד משרד הפרסום מקאן ואלי, וזה היה בערך המידע היחיד שניתן לדלות עליו. נותר רק לנסות ולנחש מי חברת הנדל"ן שעומדת מאחורי המהלך.

כעת ניתן כבר לחשוף שהחברה שעומדת מאחורי הקמפיין היא מקאן ואלי בעצמה - בקמפיין קידום עצמאי עבורה - כך נודע לאייס. תחת הכותרת של "אפס נדל"ן", הקמפיין למעשה מקדם את ההטבות הייחודיות הניתנות לעובדי משרד הפרסום שמעתיקים את חייהם למצפה רמון לטובת העבודה. עובדים אלו זכאים להשתתפות בתשלום שכר הדירה מצד המשרד בגובה של 1000 שקלים, שעשוי גם להגיע למימון מלא של השכ"ד בחלק מהמקרים. 

ואכן כך, הטריגר למהלך מבוסס על כך שבחודש האחרון נפתחו למגורים במצפה רמון דירות חדשות להשכרה ב-1000 שקלים לחודש, כך שלמעשה - אנשי פרסום המעוניינים לעבור למצפה רמון ולבסס את חייהם שם ייהנו מהטבה של שכר דירה ללא עלות. 

 

 

זו לא הפעם הראשונה שמקאן ואלי מארגן לעצמו מהלכי קידום עצמי פרועים והזויים. הראשון היה בשלהי 2013, שנת ההקמה של המשרד, אז עלה לאוויר קמפיין שקידם מכירת נדל"ן פרסומי על גבי גמלים בנגב. לטובת הקמפיין הוקמה חברה פיקטיבית בשם "פרסום על גמלים" שהציעה למפרסמים הלהוטים חבילות מדיה בסדרי גודל שונים לפי כמות הגמלים המשוטטים, מ-8 עד ל-32, עם "קידום משני צידי הגמל". 

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מיכל רומי, מנכ"לית משותפת מקאן וואלי: "מקאן וואלי הוקמה לפני 4 שנים, והצליחה תוך זמן קצר להפוך למשרד הפרסום והסושיאל מהמובילים בישראל. אין לי ספק שהדרך היחידה להגיע לכך הייתה באמצעות הצוות המקצועי המוכשר שלנו. מעבר למיקוד של המשרד בתוצרים איכותיים ושירות מצוין, המטרה שלנו היא להרחיב את כמות המשרות שאנחנו מייצרים במצפה רמון ולהגדיל את מספר המשפחות שיעברו לכאן. אנחנו מקוות כי בעקבות הקמפיין עוד אנשים מוכשרים יבינו את ההזדמנויות שטמונות פה במצפה רמון". 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ואני חשבתי שזה פרסומת ל זירו שיווק נדל"ן באפס עמלה (ל"ת)
    עמי 28/01/2017 10:34
    הגב לתגובה זו
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.