אלאור אזריה הפגנה להב"ה
צילום: באדיבות חדשות 2

אלימות במשפט אלאור אזריה: קושמרו, אוהד חמו וצלם הותקפו

צוותי תקשורת רבים נמצאים מחוץ לבסיס הקריה בעת הקראת הכרעת הדין במשפטו של החייל היורה. לידם עשרות מפגינים שמקללים את התקשורת. וגם שרון גל הפתיע והופיע
אלכסנדר כץ | (2)

אנשי חדשות 2, דני קושמרו ואוהד חמו, וגם צלם עיתונות, הותקפו בכניסה לבסיס הקריה בתל אביב, במהלך סיקור האירועים סביב הכרעת הדין במשפטו של החייל היורה אלאור אזריה. חמו ספג מהלומה בפניו, ואילו קושמרו והצלם נדחפו, אולם המשטרה הדפה את התוקפים. 

 

בשעה זו מוקראת הכרעת הדין במשפטו של אזריה. הדיון הועבר מבית הדין ביפו לקריה בגלל העניין סביב המשפט, והיכולת הגדולה יותר לאבטח את האירוע באזור הקריה. מול הכניסה לבסיס הקריה התמקמו צוותי תקשורת שונים, ולידם תומכים באזריה, אנשי ארגון להב"ה ותנועת כ"ך, שקוראים קריאות נגד התקשורת.

 

מבדיקת אייס עולה כי מערכות הטלוויזיה לא סיפקו אבטחה צמודה לצוותיהם, וזאת משום שהמקום אבטחה גדולה של משטרה וצבא. בדקות האחרונות חלק מהמפגינים מנסים לחסום את צומת עזריאלי ורחוב קפלן. ממשטרת תל אביב נמסר: "בעקבות המחאה בסמוך לקריה בעקבות הכרעת הדין של החייל אליאור עזריה, הנוכחים במקום ירדו לרחוב קפלן והרחוב נחסם לתנועה. משטרת ישראל תאפשר מחאה אך לא תאפשר הפרה של החוק".

אגב, למקום הגיע איש התקשורת שרון גל, שבחודש האחרון נעלם באורח מפתיע, מה שעורר תהיות רבות, ומחשבות בערוץ 20 לסיים את ההתקשרות עמו. גל ליווה לארוך כל הדרך את משפחתו של אלאור אזריה, וייעץ להם תקשורתית ואסטרטגית. 

 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חיל מילואים 04/01/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    זה מה שיודעים הצ'חצ'חים לעשות . להתקיף באלימות אזרחים ללא הגנה ולעשות מהומות בכביש . הם לא ביחידות הקרביות ולא נושאים בעול ביטחוני ובמחיר שנדרשים לפעמים המשרתים לשלם . החיל אזריה עשה מעשה פשע כמו דהאש ששוחטים אזרחים חסרי אונים מאחור , וגם הפר נוהל קרב ופקודות תוך סיכון כל החיילים הקרביים שהיו בשטח . הכל הוכח במשפט ! שהצ'חצ'חים כולל מירי רגב יפסיקו לבלבל את המוח ויחזרו למכור מלפפונים חמוצים בשוק . שם מקומם , לא צריך אותם בצהל !
  • 1.
    שקרניהו 04/01/2017 12:45
    הגב לתגובה זו
    בגדול
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.