משרד היח"צ של יפה אפרתי יחל לטפל בתקציב 'חנן מור'
משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של יפה אפרתי מצרף לשורותיו 2 תקציבים חדשים מתחום הנדל"ן: קבוצת חנן מור וקניון ים המלח מקבוצת ברקליס שבנייתו החלה בחודש האחרון.
קבוצת חנן מור היא אחת מיזמיות הנדל"ן הצומחות בישראל בשנים האחרונות. הקבוצה בונה כיום כאלף יחידות דיור, בהיקף של כמיליארד שקל, בפרויקטים הפזורים ברחבי הארץ. עיקר הפעילות מתמקדת כיום בעיר חריש, בה בונה הקבוצה מאות יחידות דיור. בנוסף, הקבוצה פונה לשוק הנדל"ן המסחרי והחלה בבניית מרכזים מסחריים ברחבי הארץ, כאשר בשנה הקרובה צפויים להיפתח מרכזי הקניות תחת המותג MORE.
פרויקט קניון ים המלח מקבוצת "ברקליס" יצא לדרכו לפני כחודש. בנייתו נאמדת בכ-300 מיליון שקלים ומועד הפתיחה המתוכנן הוא אוגוסט 2017. החברה מחזיקה בישראל גם את שטח המקרקעין של "עיר המלכים" שאותו רכשה בסוף 2015 וכן את מתחם ה"איימקס" ומרכזי האאוטלטים BIGGEST OUTLET ו-top outlet באילת.
לדברי אפרתי, "שוק הנדל"ן הולך וצומח ואני שמחה שמשרדנו הולך ומעמיק את אחיזתו בו". התקציבים החדשים ינוהלו על ידי מחלקת השיווק של המשרד ויצטרפו לתקציבים אסטרטגיים נוספים המטופלים במשרד כגון מזרחי טפחות, יוניליוור ישראל, סוגת, רב בריח, נירלט ,אופל, יורוקום, רשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין, SODEXO, ועוד.
- 6.בובי 07/12/2016 11:29הגב לתגובה זועוד משרד שמנותק ממה שקורה בחוץ. במשרד הזה ידיעות אחרונות הוא המלך, ואייטם של מילה ורבע בממון/24 שעות או זמנים מודרנים הוא פסגת השאיפות. דיגיטל? חחחחח. בעוד 5 שנים תמצאו את יפה אומרת "הדיגיטל הולך וצומח..."
- 5.אורן 24/11/2016 10:11הגב לתגובה זופלא שעדיין יש לה עובדים
- 4.נו מור 23/11/2016 09:12הגב לתגובה זובהצלחה עם היחצ לחברה שמאכזבת קשות את הדיירים שלה https://www.facebook.com/groups/hanan.no.more/
- 3.הכלבים נובחים והשיירה עוברת (ל"ת)אלירן 22/11/2016 16:45הגב לתגובה זו
- 2.לירז 22/11/2016 15:33הגב לתגובה זוצריך להודות שדור משרדי היח"צנים הוותיקים כבר לא רלוונטיים, כמה שידברו בשפה של 'צעירים'. לא ברור לי למה לא עושים את האקזיטון שלהם בכבוד ומתפנים לדברים אחרים
- לגמרי. מיושנים ולא מבינים מה הלקוח מחפש (ל"ת)שרון 22/11/2016 16:53הגב לתגובה זו
- 1.עידן 22/11/2016 15:12הגב לתגובה זומשרד שרק ריסק לקוח אסטרטגי בניהול כושל של משבר כמו תלמה שלא ברור איך בכלל עוד הלקוח הזה שם ורק השבוע השם של הגברת חותם כתבה תחקיר על מפגעים תברואתיים של חתולים וגבינות מקולקלת ביינות ביתן שאותם ניסתה להסתיר במצגת מסודרת של ניהלו משבר... הגיע הזמן לנעול את הדלתות ולצאת לפנסיה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
