שריג הסתבך בראיון ל'ידיעות' - וזה עזר לרייטינג של 'מסובך'
יום ו'
כל הפריים-טיים בערוצים המסחריים היה בסימן שידורים חוזרים. 2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) בשידור חוזר, רשמו 13.9% ו-13.8%, ובהמשך 2 פרקי 'נישואים פלוס' (קשת, ערוץ 2) בשידור חוזר עם 11.4% ו-8.4%. שידור חוזר של 2 פרקי 'נפלת חזק' (ערוץ 10) עם קיבל 6.9% ו-5%, ואחרי זה שידור חוזר של 'בני ערובה' (ערוץ 10) עם 1.9%. שידור חוזר של 'אל תשאל' (קשת, ערוץ 2) הניב 5.4%. ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - סיכום שבוע' (חדשות 2) קיבלה 10.2% מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 7%. בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 15% - כולל החשיפה על כוח צביקה, מול 7.8% ל'שישי' (ערוץ 10) עם הראיון והכתבה עם אורן חזן, "כוכב" השבוע. ב'יומן' (ערוץ 1) צפו 2.5%.יום ה'
השקת העונה החדשה של המערכת (רשת, ערוץ 2) של מיקי חיימוביץ' הניבה נתון גבוה של 26.8%, ואחריה 6 אמהות (רשת, ערוץ 2) בעונה חדשה עם 20.8%. המוסף ברקוד (ערוץ 10) רשם 8.6%, ואחריו 'תראו מי שואל' (ערוץ 10) עם 6.3%. סרט הדוקו 'פשעי חמאס בעזה' (ערוץ 1) קיבל 2.6%. שידור חוזר של 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) קיבל 10.7%, ובהמשך 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 6.6%. רפי רשף אינטימי (ערוץ 10) קיבלה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.3%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.4%.ראש בראש בפרה-פריים: 'המערכת - רגע לפני' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.1%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.3%, מול 7.1% ל'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10). בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 21.1% מול 9.9% ל'חדשות 10'-4.7% ל'מבט' (ערוץ 1).
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
