מסובך רן שריג
צילום: עידו לביא
רייטינג

שריג הסתבך בראיון ל'ידיעות' - וזה עזר לרייטינג של 'מסובך'

הסדרה החדשה של רן שריג הושקה עם 11.7%, מול פרק חזק ל'מאסטר-שף' עם 30.1%. יום ו': ערב של שידורים חוזרים. יום ה': השקה חזקה ל'המערכת'
אלכסנדר כץ |
הפרק השני של מאסטר-שף (קשת, ערוץ 2) ממשיך לרשום נתונים נאים של יותר מ-30 נקודות – וליתר דיוק 30.1%, כך על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.   מנגד, גב האומה רשמה 8.8%, ואחריה הסדרה החדשה של רן שריג, מסובך (ערוץ 10) שהניבה נתון נאה של 11.7%. שריג עורר סערה בגלל הריאיון שהעניק בסוף השבוע לידיעות אחרונות, בו תקף את מגישת החדשות של ערוץ 10 טלי מורנו, וטען כי היה רוצה לשכב עם מגישת החדשות וכתבת הצרכנות של 'חדשות 10' נגה ניר נאמן. 'שם משתמש' (ערוץ 10) קיבלה 5.2%, ואחריה שידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 3.3%. לקט של כתבות 'אולפן שיי'חדשת 2) ששודר אחרי חצות, ניב 6%.  ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) שאירחה את ח"כ דוד ביטן, שמוביל את החוק לפירוק תאגיד השידור הציבורי כאן, הניבה 9%, מול 6.6% ל'המטה המרכזי' (ערוץ 10).  בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) קיבלה 21.1%, מול 8.3% ל'המגזין' (ערוץ 10).   

יום ו'

כל הפריים-טיים בערוצים המסחריים היה בסימן שידורים חוזרים. 2 פרקי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) בשידור חוזר, רשמו 13.9% ו-13.8%, ובהמשך 2 פרקי 'נישואים פלוס' (קשת, ערוץ 2) בשידור חוזר עם 11.4% ו-8.4%. שידור חוזר של 2 פרקי 'נפלת חזק' (ערוץ 10) עם קיבל 6.9% ו-5%, ואחרי זה שידור חוזר של 'בני ערובה' (ערוץ 10) עם 1.9%. שידור חוזר של 'אל תשאל' (קשת, ערוץ 2) הניב 5.4%.   ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי - סיכום שבוע' (חדשות 2) קיבלה 10.2% מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 7%.   בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 15% - כולל החשיפה על כוח צביקה, מול 7.8% ל'שישי' (ערוץ 10) עם הראיון והכתבה עם אורן חזן, "כוכב" השבוע. ב'יומן' (ערוץ 1) צפו 2.5%.  

יום ה'

השקת העונה החדשה של המערכת (רשת, ערוץ 2) של מיקי חיימוביץ' הניבה נתון גבוה של 26.8%, ואחריה 6 אמהות (רשת, ערוץ 2) בעונה חדשה עם 20.8%. המוסף ברקוד (ערוץ 10) רשם 8.6%, ואחריו 'תראו מי שואל' (ערוץ 10) עם 6.3%. סרט הדוקו 'פשעי חמאס בעזה' (ערוץ 1) קיבל 2.6%. שידור חוזר של 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) קיבל 10.7%, ובהמשך 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 6.6%. רפי רשף אינטימי (ערוץ 10) קיבלה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-7.3%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.4%.

  ראש בראש בפרה-פריים: 'המערכת - רגע לפני' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.1%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.3%, מול 7.1% ל'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10).   בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 21.1% מול 9.9% ל'חדשות 10'-4.7% ל'מבט' (ערוץ 1).  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.