דוברת עיריית נתניה שני ישראלי עוזבת – לטובת עמידר
דוברת עיריית נתניה שני ישראלי, תעזוב את בירת השרון לטובת ראש אגף ההסברה בחברת עמידר, לאחר מכרז שהתקיים לתפקיד ישראלי תנהל את מערך הדוברות וההסברה של החברה הלאומית לשיכון ודיור, ותמונה על דוברת החברה שנשארת בתפקידה – שני אגמי כהן.
ישראלי שימשה כדוברת ומנהלת אגף ההסברה בעיריית נתניה ב-6 השנים האחרונות. היא בוגרת תואר שני בתקשורת ציבורית מאוניברסיטת בר אילן, ועם ניסיון של כ-15 שנים בניהול דוברות, יח"צ ופרסום, מתוכן כ-10 שנים בהן שימשה כדוברת וכמנהלת מערך ההסברה בתחום הציבורי - בעיריית נתניה וכדוברת עיריית טבריה. כמו כן כיהנה כחברת דירקטוריון בחברות לפיתוח עירוני וכחברת הנהלה באיגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל.
בחודשים האחרונים נאלצה העירייה להתמודד עם משבר בסדר גודל רציני – וזאת לאחר מעצרה של ראש העירייה מרים פיירברג-אכר, בני משפחתה ובכירים בעירייה. כעת צפויה העירייה לפרסם כבר בתקופה הקרובה מכרז לתפקיד הדובר, בעקבות עזיבתה של ישראלי, שצפויה להתחיל לעבוד בעמידר בדצמבר, עם סיום חופשת הלידה בה היא שוהה.
"לאחר תקופה מרתקת של כעשור בשלטון המקומי הגיעה מבחינתי העת לעשייה חדשה", מסרה ישראלי. "אני מודה לראש העירייה ולהנהלת העירייה על האמון הרב שנתנו בי לאורך הדרך. אני שמחה להצטרף למשפחת עמידר החדשה ולהשתלב בצוות המוביל והמנוסה של החברה. בימים של שיח ציבורי אינטנסיבי בנושא הדיור והנדל"ן, חברת עמידר החדשה מהווה צומת חשוב, השם דגש בפיתוח קהילתי וערכי של תחום הדיור הציבורי לצד התחדשות העירונית, ואני נרגשת לקחת חלק באתגר הגדול".
- 8.רץ רצון 26/10/2016 16:44הגב לתגובה זואחלה בחירה!!!
- 7.דנה 26/10/2016 13:37הגב לתגובה זולהסביר למה הם לא מצליחים?
- חומי 28/10/2016 21:51הגב לתגובה זוגם דוברת גם ראש אגף הסברה וגם חברת פרסום, במקום לקדם את עצמם עדיף שיעבדו.
- 6.זיו 26/10/2016 12:32הגב לתגובה זושני היא אישה מדהימה, אשת מקצוע מהשורה הראשונה ובמשך שנות עבודה בנתניה היא עשתה עבודה מעולה. זהו רווח נטו לחברת עמידר. שני יקירתי, בהצלחה לך!
- 5.זיו 26/10/2016 12:23הגב לתגובה זושני היא אישה מדהימה, אשת מקצוע מהשורה הראשונה ובמשך שנות עבודה בנתניה היא עשתה עבודה מעולה. זהו רווח נטו לחברת עמידר. שני יקירתי, בהצלחה לך!
- 4.מירב דורון 26/10/2016 11:20הגב לתגובה זושני האדם המתאים ביותר לתפקיד, זכיתם עמידר! כבוד אהובה שלנו!!
- 3.שרון מהשרון 26/10/2016 10:52הגב לתגובה זושאפו ענק, כל הכבוד ובהצלחה רבה! נשיקות
- 2.עמידר זכו באשת תקשורת כשרונית ומקצועית (ל"ת)מעיין 26/10/2016 10:34הגב לתגובה זו
- 1.עיתונאי 26/10/2016 10:29הגב לתגובה זותותחית. עמידר הרוויחו!!!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.