נעולים
צילום: יח"צ/ צילום מסך
רייטינג

שיא הקיץ: 'נעולים' עם הנתון הנמוך שלה מתחילת העונה

נתוני הרייטינג בצניחה עקבית בפריים. סרטו של יואב אבן ששודר אחרי 'נעולים' השיג 11.3%, 'ברקוד' בערוץ 10 עם 12.9%
משה בנימין |

נעולים בהגשת גיא זוארץ בערוץ 2, רשת, משלמת את מחיר הקיץ הלוהט, תקופת החופשות המשפחתיות והאולימפיאדה עם הנתון הנמוך שלה מתחילת העונה - 16% בלבד. זאת לאחר שהעונה הושקה עם רייטינג של 22.6%. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.

סרטו של יואב אבן טעות באבחון ששודר אחרי 'נעולים' ברשת, ערוץ 2, עם 11.3%. בערוץ 10 'ברקוד' עם 12.9%, פנים אמיתיות יורדת ל-12.8%. 'הצינור' (ערוץ 10) עם 9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 6.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.1%. 'חדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.8%, 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) עם 4.4%, 'הערב' (ש.ח, רשת, ערוץ 2) עם 3.7%. 

ראש בראש בפרה פריים: ערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10) עם 5.5%, 'הערב' (רשת, ערוץ 2) עם 6.9% ותכנית חיסכון (חדשות 2) עם 8.2%. 

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 16.6% בלבד, ומנגד חדשות 10 בהתאם עם 8.9% בלבד. בערוץ 1 מבט עם 3.5%. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.