פרפל תנהל את תחום הסושיאל של אדידס ישראל

במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים ינוהלו קטגוריות adidas running, adidas football ,adidas originals בפייסבוק ו-adidas israel באינסטגרם
משה בנימין | (12)
נושאים בכתבה אדידס פרפל

סוכנות הפרסום פרפל בבעלותם של יואב מאור, אורי מנדי ואור כצנלסון מצרפת ללקוחותיה את מותג הספורט אדידס. הסוכנות תטפל בתחום הסושיאל של ענקית הספורט הבינלאומית בפייסבוק ובאינסטגרם. במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים ינוהלו קטגוריות adidas running, adidas football ,adidas originals בפייסבוק ו-adidas israel באינסטגרם. 

במהלך השנה האחרונה החלה פרפל לטפל בתקציבי הסושיאל של 'אקססורייז לונדון',  'קרסו נדל"ן', חברת הנדל"ן SGS, 'מרפאות מוסקונה', רשת האופנה 'אורבניקה' והפארק החדש של 'יטבתה'. פרפל הוקמה לפני כ-6 שנים ובין לקוחותיה ניתן למצוא גם את eBay ישראל, מותגי הטיפוח 'לנקום' ו'קרסטס' מבית 'לוריאל', מטבחי 'זיו', קבוצת קניוני 'עזריאלי', 'יעקבי', מותג האופנה HOODIES ועוד.

 

אלעד שמעוני, סמנכ"ל הלקוחות של 'פרפל' ויואב מאור, מנהל מחלקת הסושיאל: "אנחנו שמחים ומברכים על הצטרפות  adidas למשפחה הסגולה של פרפל, ובטוחים שביחד נעשה מהלכים דיגיטלים מצוינים כיאה לסטנדרט הגבוה של adidas". 

 

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    יואב מוכשר נורא, אבל קרצייתי משו. כמו אסי עזר כזה (ל"ת)
    טלי 20/07/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יואב מאור משתמט 20/07/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    מצטער אני לא מתכוון לקנות שם
  • 8.
    גדעון 19/07/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    רק מלקרוא את הטוקבקים ברור לי שהבחור המזוקן עושה דברים נכון, מה שאומר שיש מספיק אנשים שישנאו אותו וישמיצו אותו. שאר התגובות מעידות שלא כולם אנשים קטנים ויש שיודעים לפרגן. בהצלחה!
  • 7.
    אחד שיודע 19/07/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לתותחים בסגול
  • 6.
    אני לא חושב שאדידס יכלה לבחור בחברה יותר מתאימה מפרפל לניהול ענייניה בתחום הזה. אגב, הזקן - ליגה. (ל"ת)
    פליקס 19/07/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחד שמכיר מקרוב 19/07/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    קשה לכם עם זה שמישהו אחר מצליח. תעבדו יותר קשה ויותר חזק ואז אולי תגרדו את הרמה המקצועית של פרפל מלמטה. יואב בחור יצירתי וכשרוני שעושה עבודה מדהימה. קידם את החברה שלי רבות אחרי שחברות אחרות מתחרות לא הביאו תוצאות. ירדתם לרמה נמוכה. יואב ישר כח והמשך בדרכך! תודה על כל העבודה הנפלאה שעשית בשבילנו. צוות X
  • 4.
    סמארה 19/07/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    המשרד הכי מקצועי שיצא להכיר .
  • 3.
    סתם חבורה של אנשים שלא נעים לעבוד איתם. חשים משהו. (ל"ת)
    מאיר 19/07/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
  • טל 19/07/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    לא יודע מי כתב את זה, אבל מדובר באדם שפל. מה רע בפרגון? זה לא מזיק. רק ההפך. מהיכרות אישית, מדובר בחברה שמשקיעה את כל כולה בעבודה ואהבה ללקוחות שלה.
  • 2.
    מהיכרות אישית עובדים קשה מאוד עבור זה ומגיע להם (ל"ת)
    אדווה 18/07/2016 20:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חבל רק שהמזוקן הפתאטי הזה נמצא שם . הורס להם את השם. (ל"ת)
    מיכל 18/07/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
  • דנה 19/07/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    חיה בסרט
מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.  

מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.