פרפל
צילום: יח"צ

פרפל תנהל את תחום הסושיאל של אדידס ישראל

במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים ינוהלו קטגוריות adidas running, adidas football ,adidas originals בפייסבוק ו-adidas israel באינסטגרם
משה בנימין | (12)
נושאים בכתבה אדידס פרפל

סוכנות הפרסום פרפל בבעלותם של יואב מאור, אורי מנדי ואור כצנלסון מצרפת ללקוחותיה את מותג הספורט אדידס. הסוכנות תטפל בתחום הסושיאל של ענקית הספורט הבינלאומית בפייסבוק ובאינסטגרם. במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים ינוהלו קטגוריות adidas running, adidas football ,adidas originals בפייסבוק ו-adidas israel באינסטגרם. 

במהלך השנה האחרונה החלה פרפל לטפל בתקציבי הסושיאל של 'אקססורייז לונדון',  'קרסו נדל"ן', חברת הנדל"ן SGS, 'מרפאות מוסקונה', רשת האופנה 'אורבניקה' והפארק החדש של 'יטבתה'. פרפל הוקמה לפני כ-6 שנים ובין לקוחותיה ניתן למצוא גם את eBay ישראל, מותגי הטיפוח 'לנקום' ו'קרסטס' מבית 'לוריאל', מטבחי 'זיו', קבוצת קניוני 'עזריאלי', 'יעקבי', מותג האופנה HOODIES ועוד.

 

אלעד שמעוני, סמנכ"ל הלקוחות של 'פרפל' ויואב מאור, מנהל מחלקת הסושיאל: "אנחנו שמחים ומברכים על הצטרפות  adidas למשפחה הסגולה של פרפל, ובטוחים שביחד נעשה מהלכים דיגיטלים מצוינים כיאה לסטנדרט הגבוה של adidas". 

 

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    יואב מוכשר נורא, אבל קרצייתי משו. כמו אסי עזר כזה (ל"ת)
    טלי 20/07/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יואב מאור משתמט 20/07/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    מצטער אני לא מתכוון לקנות שם
  • 8.
    גדעון 19/07/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    רק מלקרוא את הטוקבקים ברור לי שהבחור המזוקן עושה דברים נכון, מה שאומר שיש מספיק אנשים שישנאו אותו וישמיצו אותו. שאר התגובות מעידות שלא כולם אנשים קטנים ויש שיודעים לפרגן. בהצלחה!
  • 7.
    אחד שיודע 19/07/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לתותחים בסגול
  • 6.
    אני לא חושב שאדידס יכלה לבחור בחברה יותר מתאימה מפרפל לניהול ענייניה בתחום הזה. אגב, הזקן - ליגה. (ל"ת)
    פליקס 19/07/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחד שמכיר מקרוב 19/07/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    קשה לכם עם זה שמישהו אחר מצליח. תעבדו יותר קשה ויותר חזק ואז אולי תגרדו את הרמה המקצועית של פרפל מלמטה. יואב בחור יצירתי וכשרוני שעושה עבודה מדהימה. קידם את החברה שלי רבות אחרי שחברות אחרות מתחרות לא הביאו תוצאות. ירדתם לרמה נמוכה. יואב ישר כח והמשך בדרכך! תודה על כל העבודה הנפלאה שעשית בשבילנו. צוות X
  • 4.
    סמארה 19/07/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    המשרד הכי מקצועי שיצא להכיר .
  • 3.
    סתם חבורה של אנשים שלא נעים לעבוד איתם. חשים משהו. (ל"ת)
    מאיר 19/07/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
  • טל 19/07/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    לא יודע מי כתב את זה, אבל מדובר באדם שפל. מה רע בפרגון? זה לא מזיק. רק ההפך. מהיכרות אישית, מדובר בחברה שמשקיעה את כל כולה בעבודה ואהבה ללקוחות שלה.
  • 2.
    מהיכרות אישית עובדים קשה מאוד עבור זה ומגיע להם (ל"ת)
    אדווה 18/07/2016 20:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חבל רק שהמזוקן הפתאטי הזה נמצא שם . הורס להם את השם. (ל"ת)
    מיכל 18/07/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
  • דנה 19/07/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    חיה בסרט
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.