פרפל
צילום: יח"צ

פרפל תנהל את תחום הסושיאל של אדידס ישראל

במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים ינוהלו קטגוריות adidas running, adidas football ,adidas originals בפייסבוק ו-adidas israel באינסטגרם
משה בנימין | (12)
נושאים בכתבה אדידס פרפל

סוכנות הפרסום פרפל בבעלותם של יואב מאור, אורי מנדי ואור כצנלסון מצרפת ללקוחותיה את מותג הספורט אדידס. הסוכנות תטפל בתחום הסושיאל של ענקית הספורט הבינלאומית בפייסבוק ובאינסטגרם. במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים ינוהלו קטגוריות adidas running, adidas football ,adidas originals בפייסבוק ו-adidas israel באינסטגרם. 

במהלך השנה האחרונה החלה פרפל לטפל בתקציבי הסושיאל של 'אקססורייז לונדון',  'קרסו נדל"ן', חברת הנדל"ן SGS, 'מרפאות מוסקונה', רשת האופנה 'אורבניקה' והפארק החדש של 'יטבתה'. פרפל הוקמה לפני כ-6 שנים ובין לקוחותיה ניתן למצוא גם את eBay ישראל, מותגי הטיפוח 'לנקום' ו'קרסטס' מבית 'לוריאל', מטבחי 'זיו', קבוצת קניוני 'עזריאלי', 'יעקבי', מותג האופנה HOODIES ועוד.

 

אלעד שמעוני, סמנכ"ל הלקוחות של 'פרפל' ויואב מאור, מנהל מחלקת הסושיאל: "אנחנו שמחים ומברכים על הצטרפות  adidas למשפחה הסגולה של פרפל, ובטוחים שביחד נעשה מהלכים דיגיטלים מצוינים כיאה לסטנדרט הגבוה של adidas". 

 

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    יואב מוכשר נורא, אבל קרצייתי משו. כמו אסי עזר כזה (ל"ת)
    טלי 20/07/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יואב מאור משתמט 20/07/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    מצטער אני לא מתכוון לקנות שם
  • 8.
    גדעון 19/07/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    רק מלקרוא את הטוקבקים ברור לי שהבחור המזוקן עושה דברים נכון, מה שאומר שיש מספיק אנשים שישנאו אותו וישמיצו אותו. שאר התגובות מעידות שלא כולם אנשים קטנים ויש שיודעים לפרגן. בהצלחה!
  • 7.
    אחד שיודע 19/07/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לתותחים בסגול
  • 6.
    אני לא חושב שאדידס יכלה לבחור בחברה יותר מתאימה מפרפל לניהול ענייניה בתחום הזה. אגב, הזקן - ליגה. (ל"ת)
    פליקס 19/07/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחד שמכיר מקרוב 19/07/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    קשה לכם עם זה שמישהו אחר מצליח. תעבדו יותר קשה ויותר חזק ואז אולי תגרדו את הרמה המקצועית של פרפל מלמטה. יואב בחור יצירתי וכשרוני שעושה עבודה מדהימה. קידם את החברה שלי רבות אחרי שחברות אחרות מתחרות לא הביאו תוצאות. ירדתם לרמה נמוכה. יואב ישר כח והמשך בדרכך! תודה על כל העבודה הנפלאה שעשית בשבילנו. צוות X
  • 4.
    סמארה 19/07/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    המשרד הכי מקצועי שיצא להכיר .
  • 3.
    סתם חבורה של אנשים שלא נעים לעבוד איתם. חשים משהו. (ל"ת)
    מאיר 19/07/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
  • טל 19/07/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    לא יודע מי כתב את זה, אבל מדובר באדם שפל. מה רע בפרגון? זה לא מזיק. רק ההפך. מהיכרות אישית, מדובר בחברה שמשקיעה את כל כולה בעבודה ואהבה ללקוחות שלה.
  • 2.
    מהיכרות אישית עובדים קשה מאוד עבור זה ומגיע להם (ל"ת)
    אדווה 18/07/2016 20:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חבל רק שהמזוקן הפתאטי הזה נמצא שם . הורס להם את השם. (ל"ת)
    מיכל 18/07/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
  • דנה 19/07/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    חיה בסרט
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.