פרפל תנהל את תחום הסושיאל של אדידס ישראל
סוכנות הפרסום פרפל בבעלותם של יואב מאור, אורי מנדי ואור כצנלסון מצרפת ללקוחותיה את מותג הספורט אדידס. הסוכנות תטפל בתחום הסושיאל של ענקית הספורט הבינלאומית בפייסבוק ובאינסטגרם. במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים ינוהלו קטגוריות adidas running, adidas football ,adidas originals בפייסבוק ו-adidas israel באינסטגרם.
במהלך השנה האחרונה החלה פרפל לטפל בתקציבי הסושיאל של 'אקססורייז לונדון', 'קרסו נדל"ן', חברת הנדל"ן SGS, 'מרפאות מוסקונה', רשת האופנה 'אורבניקה' והפארק החדש של 'יטבתה'. פרפל הוקמה לפני כ-6 שנים ובין לקוחותיה ניתן למצוא גם את eBay ישראל, מותגי הטיפוח 'לנקום' ו'קרסטס' מבית 'לוריאל', מטבחי 'זיו', קבוצת קניוני 'עזריאלי', 'יעקבי', מותג האופנה HOODIES ועוד.
אלעד שמעוני, סמנכ"ל הלקוחות של 'פרפל' ויואב מאור, מנהל מחלקת הסושיאל: "אנחנו שמחים ומברכים על הצטרפות adidas למשפחה הסגולה של פרפל, ובטוחים שביחד נעשה מהלכים דיגיטלים מצוינים כיאה לסטנדרט הגבוה של adidas".
- 10.יואב מוכשר נורא, אבל קרצייתי משו. כמו אסי עזר כזה (ל"ת)טלי 20/07/2016 14:13הגב לתגובה זו
- 9.יואב מאור משתמט 20/07/2016 10:15הגב לתגובה זומצטער אני לא מתכוון לקנות שם
- 8.גדעון 19/07/2016 14:23הגב לתגובה זורק מלקרוא את הטוקבקים ברור לי שהבחור המזוקן עושה דברים נכון, מה שאומר שיש מספיק אנשים שישנאו אותו וישמיצו אותו. שאר התגובות מעידות שלא כולם אנשים קטנים ויש שיודעים לפרגן. בהצלחה!
- 7.אחד שיודע 19/07/2016 11:41הגב לתגובה זוכל הכבוד לתותחים בסגול
- 6.אני לא חושב שאדידס יכלה לבחור בחברה יותר מתאימה מפרפל לניהול ענייניה בתחום הזה. אגב, הזקן - ליגה. (ל"ת)פליקס 19/07/2016 11:28הגב לתגובה זו
- 5.אחד שמכיר מקרוב 19/07/2016 11:12הגב לתגובה זוקשה לכם עם זה שמישהו אחר מצליח. תעבדו יותר קשה ויותר חזק ואז אולי תגרדו את הרמה המקצועית של פרפל מלמטה. יואב בחור יצירתי וכשרוני שעושה עבודה מדהימה. קידם את החברה שלי רבות אחרי שחברות אחרות מתחרות לא הביאו תוצאות. ירדתם לרמה נמוכה. יואב ישר כח והמשך בדרכך! תודה על כל העבודה הנפלאה שעשית בשבילנו. צוות X
- 4.סמארה 19/07/2016 10:56הגב לתגובה זוהמשרד הכי מקצועי שיצא להכיר .
- 3.סתם חבורה של אנשים שלא נעים לעבוד איתם. חשים משהו. (ל"ת)מאיר 19/07/2016 09:16הגב לתגובה זו
- טל 19/07/2016 11:17הגב לתגובה זולא יודע מי כתב את זה, אבל מדובר באדם שפל. מה רע בפרגון? זה לא מזיק. רק ההפך. מהיכרות אישית, מדובר בחברה שמשקיעה את כל כולה בעבודה ואהבה ללקוחות שלה.
- 2.מהיכרות אישית עובדים קשה מאוד עבור זה ומגיע להם (ל"ת)אדווה 18/07/2016 20:18הגב לתגובה זו
- 1.חבל רק שהמזוקן הפתאטי הזה נמצא שם . הורס להם את השם. (ל"ת)מיכל 18/07/2016 17:22הגב לתגובה זו
- דנה 19/07/2016 11:18הגב לתגובה זוחיה בסרט

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.