על הפנים: טיילור סוויפט מככבת בפרסומת חדשה ומעולה של Apple Music
כוכב גדול באמת נמדד ביכולתו להביך את עצמו, והאירוניה היא שאתה צריך להיות מותג גדול וחזק מספיק כדי לצחוק על עצמך בצורה כזו, שבשורה התחתונה, גם האקט הזה יפעל לטובתך. הפתיחה הזו נועדה להכין אתכם לפרסומת החדשה של הזמרת הלוהטת בעולם - טיילור סוויפט - עבור Apple Music.
הפרסומת שהפכה לויראלית בן לילה מציגה את סוויפט בעת אימון כושר, במקום שנראה כמו ביתה הפרטי. הפרסומת מתחילה עם קלוז-אפ על סוויפט המצודדת, כשזו מבצעת מתיחות לקראת ריצה על מכשיר בחדרה. ברקע, אנחנו כצופים, שומעים את מחשבותיה הפנימיות של סוויפט בזמן שהיא מתלוננת על כך שהיא שונאת אימון אירובי (לב-ריאה). לאחר מכן היא נערכת לתחילת הריצה כשהיא פותחת את אפליקציית Apple Music - הלקוח במקרה הזה - ובוחרת מוסיקה לריצה.
סוויפט בוחרת לשמוע פלייליסט שבנוי לריצה (מהשירותים שניתנים ב-Apple Music) ומתחילה את הריצה כשהיא מאזינה ל-Drake ו-Future בשיר What a time to be alive. הכל מתחיל טוב, היא פותחת בריצה אנרגטית כשהיא שרה בקול את השיר המושמע באוזניות עד שהיא מתרסקת באופן מביך, על הפנים, תוך כדי ריצה על המכשיר.
הנפילה, ולמי מאיתנו זה לא קרה בדרך כזו או אחרת בחדר כושר, מזכירה פספוס ויראלי מאותם סרטונים שרצים ברשתות החברתיות, רק שכאן מדובר בכוכבת על שכנראה תוסיף לעצמה עוד כמה מעריצים שטרם נפלו ברשתה. 3 ימים לאחר שעלתה לאוויר וכבר, על פי המונה של יוטיוב בלבד, קצב הצפיות עומד על כ-10 מיליון. וסוויפט, אם תהיתם ממשיכה לשיר, גם על הקרשים.
- 3.Drake 06/04/2016 22:08הגב לתגובה זווהוא לקוח מתוך מיקסטייפ ששמו: What a time to be alive של Drake & Future
- 2.ליאור 04/04/2016 17:06הגב לתגובה זוכשהצהירה הטוויטר שהיא דורשת תמלוגים על שימוש בשירים שלה באפל מיוזיק
- 1.לא חושב 04/04/2016 16:28הגב לתגובה זונראה כמו זריקת כסף המונית בלי מסר חזק.
- אייל 05/04/2016 00:26הגב לתגובה זוזריקת כסף? בוא נראה: 1. חיבור לזמרת הכי חמה בארה״ב 2. 11 מיליון צפיות בתוך 3 ימים 3. מכניסים קצת הומור למותג כמה כסף אתה חושב שהם ״זרקו״ שם?

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.