על הפנים: טיילור סוויפט מככבת בפרסומת חדשה ומעולה של Apple Music
כוכב גדול באמת נמדד ביכולתו להביך את עצמו, והאירוניה היא שאתה צריך להיות מותג גדול וחזק מספיק כדי לצחוק על עצמך בצורה כזו, שבשורה התחתונה, גם האקט הזה יפעל לטובתך. הפתיחה הזו נועדה להכין אתכם לפרסומת החדשה של הזמרת הלוהטת בעולם - טיילור סוויפט - עבור Apple Music.
הפרסומת שהפכה לויראלית בן לילה מציגה את סוויפט בעת אימון כושר, במקום שנראה כמו ביתה הפרטי. הפרסומת מתחילה עם קלוז-אפ על סוויפט המצודדת, כשזו מבצעת מתיחות לקראת ריצה על מכשיר בחדרה. ברקע, אנחנו כצופים, שומעים את מחשבותיה הפנימיות של סוויפט בזמן שהיא מתלוננת על כך שהיא שונאת אימון אירובי (לב-ריאה). לאחר מכן היא נערכת לתחילת הריצה כשהיא פותחת את אפליקציית Apple Music - הלקוח במקרה הזה - ובוחרת מוסיקה לריצה.
סוויפט בוחרת לשמוע פלייליסט שבנוי לריצה (מהשירותים שניתנים ב-Apple Music) ומתחילה את הריצה כשהיא מאזינה ל-Drake ו-Future בשיר What a time to be alive. הכל מתחיל טוב, היא פותחת בריצה אנרגטית כשהיא שרה בקול את השיר המושמע באוזניות עד שהיא מתרסקת באופן מביך, על הפנים, תוך כדי ריצה על המכשיר.
הנפילה, ולמי מאיתנו זה לא קרה בדרך כזו או אחרת בחדר כושר, מזכירה פספוס ויראלי מאותם סרטונים שרצים ברשתות החברתיות, רק שכאן מדובר בכוכבת על שכנראה תוסיף לעצמה עוד כמה מעריצים שטרם נפלו ברשתה. 3 ימים לאחר שעלתה לאוויר וכבר, על פי המונה של יוטיוב בלבד, קצב הצפיות עומד על כ-10 מיליון. וסוויפט, אם תהיתם ממשיכה לשיר, גם על הקרשים.
- 3.Drake 06/04/2016 22:08הגב לתגובה זווהוא לקוח מתוך מיקסטייפ ששמו: What a time to be alive של Drake & Future
- 2.ליאור 04/04/2016 17:06הגב לתגובה זוכשהצהירה הטוויטר שהיא דורשת תמלוגים על שימוש בשירים שלה באפל מיוזיק
- 1.לא חושב 04/04/2016 16:28הגב לתגובה זונראה כמו זריקת כסף המונית בלי מסר חזק.
- אייל 05/04/2016 00:26הגב לתגובה זוזריקת כסף? בוא נראה: 1. חיבור לזמרת הכי חמה בארה״ב 2. 11 מיליון צפיות בתוך 3 ימים 3. מכניסים קצת הומור למותג כמה כסף אתה חושב שהם ״זרקו״ שם?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
