טיילור סוויפט. Apple music
צילום: יח"צ/ יוטיוב
TV

על הפנים: טיילור סוויפט מככבת בפרסומת חדשה ומעולה של Apple Music

הכוכבת הלוהטת בעולם מתרסקת על הפנים באופן מביך בפרסומת חדשה ל-Apple Music
משה בנימין | (4)

כוכב גדול באמת נמדד ביכולתו להביך את עצמו, והאירוניה היא שאתה צריך להיות מותג גדול וחזק מספיק כדי לצחוק על עצמך בצורה כזו, שבשורה התחתונה, גם האקט הזה יפעל לטובתך. הפתיחה הזו נועדה להכין אתכם לפרסומת החדשה של הזמרת הלוהטת בעולם - טיילור סוויפט - עבור Apple Music.

הפרסומת שהפכה לויראלית בן לילה מציגה את סוויפט בעת אימון כושר, במקום שנראה כמו ביתה הפרטי. הפרסומת מתחילה עם קלוז-אפ על סוויפט המצודדת, כשזו מבצעת מתיחות לקראת ריצה על מכשיר בחדרה. ברקע, אנחנו כצופים, שומעים את מחשבותיה הפנימיות של סוויפט בזמן שהיא מתלוננת על כך שהיא שונאת אימון אירובי (לב-ריאה). לאחר מכן היא נערכת לתחילת הריצה כשהיא פותחת את אפליקציית Apple Music - הלקוח במקרה הזה - ובוחרת מוסיקה לריצה.

סוויפט בוחרת לשמוע פלייליסט שבנוי לריצה (מהשירותים שניתנים ב-Apple Music) ומתחילה את הריצה כשהיא מאזינה ל-Drake ו-Future בשיר What a time to be alive. הכל מתחיל טוב, היא פותחת בריצה אנרגטית כשהיא שרה בקול את השיר המושמע באוזניות עד שהיא מתרסקת באופן מביך, על הפנים, תוך כדי ריצה על המכשיר.

הנפילה, ולמי מאיתנו זה לא קרה בדרך כזו או אחרת בחדר כושר, מזכירה פספוס ויראלי מאותם סרטונים שרצים ברשתות החברתיות, רק שכאן מדובר בכוכבת על שכנראה תוסיף לעצמה עוד כמה מעריצים שטרם נפלו ברשתה. 3 ימים לאחר שעלתה לאוויר וכבר, על פי המונה של יוטיוב בלבד, קצב הצפיות עומד על כ-10 מיליון. וסוויפט, אם תהיתם ממשיכה לשיר, גם על הקרשים.

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    Drake 06/04/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    והוא לקוח מתוך מיקסטייפ ששמו: What a time to be alive של Drake & Future
  • 2.
    ליאור 04/04/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    כשהצהירה הטוויטר שהיא דורשת תמלוגים על שימוש בשירים שלה באפל מיוזיק
  • 1.
    לא חושב 04/04/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    נראה כמו זריקת כסף המונית בלי מסר חזק.
  • אייל 05/04/2016 00:26
    הגב לתגובה זו
    זריקת כסף? בוא נראה: 1. חיבור לזמרת הכי חמה בארה״ב 2. 11 מיליון צפיות בתוך 3 ימים 3. מכניסים קצת הומור למותג כמה כסף אתה חושב שהם ״זרקו״ שם?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.