פורש: מעיין טירנגל - סמנכ"ל הדיגיטל לשעבר בבאומן ומנכ"ל ב-mint עוזב את פובליסיס
טירנגל הגיע לבאומן מגיתם לפני 5.5 שנים. בשנה האחרונה הוא שימש כמנכ"ל משותף לצד הדס גרוסמן ב-mint זרוע הדיגיטל של פובליסיס
לאחר 5.5 שנים בקבוצת פובליסיס, מעיין טירנגל, סמנכ"ל הדיגיטל לשעבר בבאומן בר ריבנאי ובשנה האחרונה מנכ"ל משותף בזרוע הטכנולוגית mint, פורש מתפקידו.
בפוסט שהעלה לפייסבוק כתב טירנגל: "שלום אינטרנט, רציתי לומר לך שאני מסיים את תפקידי בקבוצת פובליסיס אחרי 5.5 שנים ובימים אלה מרגיש שהגיע הזמן לאתגר הבא שלי. רציתי לומר תודה ענקית להרבה אנשים בדרך, אבל במיוחד לשניים, ליוסי על ההובלה, האמונה והדרך שעשינו יחד במעבר של באומן לעולם הדיגיטלי. דרך ארוכה ולא קלה עם הרבה עליות ומורדות, אבל התוצר שלה מדהים ולראיה - כל עבודה פרסומית שיוצאת כיום מבאומן, על ידי כל אחת ואחד מעובדיו......
"התודה השניה" ממשיך טירנגל, "היא כמובן להדס (גרוסמן, מ"ב), שמעבר לחברה (אחות, משפחה...) שרכשתי לחיים, היא הבן אדם הכי מקצועי שפגשתי בחיי, ללא צל של ספק הטכנולוגית הכי טובה בארץ ועוד הרבה מעבר לטכנולוגיה. הדס הקימה את mint לפני שנתיים וחצי וכיום עם 15 עובדים ופרויקטים הכי מעניינים ומורכבים ממשיכה להוביל את החברה הזו לשיאים חדשים. מאוד אתגעגע למקום הזה, לחברים בmint, בבאומן ובקבוצה.
בקרוב אמשיך הלאה, עוד לא סגור לאן, אבל האתגרים בעולם הטכנולוגי קורצים לי".
טירנגל (40) עבר בקריירת הפרסום הארוכה שלו בין מקאן אריקסון, יורו ישראל בשנותיו המוצלחות תחת הנהגתו של רפי צרפתי וגיתם BBDO בתקופת מיכל המאירי, גיא בר ומקס שצ'רבקוב, שהיה משרדו האחרון בטרם הצטרף לבאומן בר ריבנאי.
הפרישה של טירנגל מקבוצת פובליסיס מגיעה יום לאחר מעברו של שרון רפאל מבאומן בר ריבנאי ל-y&r ישראל ומצטרפת לגל שינויים בגזרת כח האדם של באומן בר ריבנאי. נראה כי במקביל לכניסתו הרשמית לתפקיד של ג'ונתן לאנג - מחליפו של נדב פרסמן כמנהל הקריאייטיב הראשי - המשרד עובר תמורות פרסונליות שבסופן הוא ייצא לדרך חדשה, בשילוב פנים חדשות רבות לצד וותיקי הדור של 5 השנים האחרונות.
- 8.רמי 20/03/2016 14:17הגב לתגובה זוממש אבל ממש לא, אוויר חם בלבד
- 7.עוד פונקציונר 20/03/2016 10:03הגב לתגובה זואיש קטן תרתי משמע. מדבר הרבה ועושה מעט. באומן חסכו הרבה כסף כשנפנפו אותו לכל הרוחות
- 6.אבי 18/03/2016 22:11הגב לתגובה זוויש לו על מה, לא עשה כלום
- 5.כיפה אדומה גרסת באומן (ל"ת)משה 18/03/2016 09:56הגב לתגובה זו
- 4.סבתא זפטה 18/03/2016 09:50הגב לתגובה זומשפחה חחח. הצחקתם אותי.
- 3.אפילו לא מכה קטנה בכנף (ל"ת)נו 18/03/2016 00:18הגב לתגובה זו
- 2.באומנים... הכל בסדר?! (ל"ת)יוסי 17/03/2016 20:34הגב לתגובה זו
- האמת שכן, תודה (ל"ת)יוסי 18/03/2016 10:40הגב לתגובה זו
- 1.ליאור 17/03/2016 18:48הגב לתגובה זולא
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
