'אהרוני וגידי' כבשה את המסך עם 17.1% - מול שפל לליגת האלופות בערוץ 2
הטיול של גידי גוב וישראל אהרוני לפלרמו באיטליה, הנחית נוק-אאוט על מתחרים ששידרו את משחק גומלין בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המסע המופלא עם אהרוני וגידי (ערוץ 10) רשמה 17.1%, התחזקות ביחס לפרק ההשקה בשבוע שעבר עם 16.4%, ונתון שיא מאז העונה השנייה.
מנגד, ב-21:45 התחיל המשחק בין מנצ'סטר סיטי לדינמו קייב (רשת, ערוץ 2) במסגרת הסכם כוללת של הזכיינית עם ערוץ הספורט לשידור משחקים מהשלבים המאוחרים של הצ'מפיונס. לצערה של הזכיינית, משבצת השידור הנוכחית נפלה על משחק לא אטרקטיבי, שהביא את ערוץ 2 לנתון הרייטינג מהנמוכים שלו אי-פעם בפריים-טיים – 6.7%. אפילו קדם המשחק קיבל כמעט פי 2 ברייטינג – 11.6%, נהנה מהצופים של החדשות ושל הישרדות. סיכום המשחק הסתפק ב-6%.
ב'רשת' החליטו לסחוט עוד קצת את הלימון של 'הישרדות', עם תכנית בשם 'פותחים את הכל', ששודרה אחרי מהדורת החדשות וקיבלה 19.8%. הפרק השני בסדרה התיעודית ג'יהאד עכשיו (ערוץ 1) הניב 3.9%, ואחריו הפרק השלישי בסדרה התיעודית הגלצניקים (ערוץ 1) עם 3.3%
הסדרה בני ערובה (ערוץ 10) שרשמה מאז שידורה נתונים צפייה נמוכים מאד, זינקה מ-7.7% ל-12%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 6.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 5.6% ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 4.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.1%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון פושר מאד של 18.8%, מול 11.6% ל'חדשות 10' ו-4.4% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 2.ירדן 16/03/2016 10:34הגב לתגובה זונתון שיא מאז העונה השנייה , כולה 2 פרקים !!!
- אייל 16/03/2016 15:34הגב לתגובה זולכן מדובר על שיא מהעונה השנייה, ולא על שיא מ2 פרקים. קצת הבנת הנקרא
- המבהיר הלאומי 16/03/2016 13:53הגב לתגובה זומה שמשודר כרגע זו לא העונה השנייה אלא השלישית. בעונה השנייה נרשם שיא של כמעט 20%.לכך התכוון אלכסנדר..
- 1.אוהד 16/03/2016 10:21הגב לתגובה זומגיע לו.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.