מעיין טירנגל
צילום: משה בנימין

מעיין טירנגל קורא לך: פובליסיס חוגגת 90 ומחפשת סטארט-אפים למימון וליווי

הפרויקטים הנבחרים יקבלו מנטורינג ממומחי פובליסיס ובנוסף יקבלו מימון שינוע בין 10 אלף יורו לפרויקט שטרם הושק עד ל-500 אלף יורו לסטארטאפים בשלבים מתקדמים
משה בנימין | (3)

ענקית הפרסום הבינלאומית פובליסיס מציינת השנה 90 להיווסדה וחוגגת את האירוע עם השקת יוזמת publicis90 - יוזמה עולמית למימון ומנטורינג עבור 90 סטארטאפים מרחבי העולם. 

 

הנציגות המקומית של פובליסיס תקח חלק ביוזמה הבינלאומית באמצעות mint - זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה שכוללת את משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי, ליאו ברנט, גליקמן שמיר סמסונוב ופובליסיס. מטעם mint, ישמש כנציג המנהל את היוזמה, המנכ"ל המשותף של החברה מעיין טירנגל, לשעבר סמנכ"ל הדיגיטל של באומן בר ריבנאי. טירנגל גם ישתתף בתהליכי השיפוט העולמיים.

כדי לקחת חלק ביוזמה, נפתחה פלטפורמה עולמית להגשת מועמדות אליה יכולים להגיש מועמדות לקבלה לפרויקט סטארט-אפים, יזמים, ועובדי קבוצת פובליסיס. הרעיון הוא לעזור ליזמים להביא את הרעיון שלהם למימוש, או לקחת את המיזם לשלב הבא.

 

הסינון הראשון של היזמים שיפנו לרשת הפרסום יבוצע על פי אזורים (אמריקה, אסיה-פסיפיק ו-EMEA), כאשר עובדי פובליסיס ישתתפו בסינון הראשוני (הפרויקטים יוצגו בעילום שם). בשלב השני, שופטים אזוריים יקבעו את רשימת ה'שורט ליסט' ובשלב האחרון יבוצע תהליך שיפוט שבמסגרתו יבחרו את 90 הפרויקטים, או הסטארטאפים הנבחרים.

 

הפרויקטים הנבחרים יקבלו מנטורינג ממומחי קבוצת פובליסיס בשיווק, תקשורת, ניהול

וטכנולוגיה. בנוסף יקבלו מימון בצורת השקעה בסכום שינוע בין 10,000 יורו לפרויקט שעוד לא הושק עד ל 500,000 יורו לסטארטאפים בשלבים מתקדמים יותר.

 

עובדי קבוצת פובליסיס שיבחרו בין 90 המיזמים, יצורפו לאינקובטור שתפתח הקבוצה. בנוסף, כל 90 הנבחרים, יקבלו הזמנה להשתתף ב- Viva Technology Paris - כנס טכנולוגי שיתקיים בפאריז. הכנס שיזמה קבוצת פובליסיס וקבוצת Les Echos מפגיש יותר מ-5,000 סטארטאפים ויערך ב30 ביוני 2016.

 

מוריס לוי יו״ר ומנכ״ל פובליסיס: "בהתאם לרוח המייסד של פובלסיס מרסל בלושטיין בלאנשט, הרעיון בתחרות הוא לסייע ליזמים צעירים להגשים את חלומם. לא רק באמצעות השקעה כספית אלא גם באמצעות העמדת משאבי הקבוצה לרשות היזמים לתקופה של שנה. במקום להביט אל העבר ולחגוג 90 שנות היסטוריה, החלטנו להביט אל העתיד ולהושיט יד ליזמים צעירים״.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    תהילה 18/01/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    לא הרבה יותר מבאזזז גם זה יעבורררר
  • 2.
    גיקי 18/01/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    אפילו שיבאס כבר עשו את זה לפני חודש. ככה מוכרים חדשנות?!
  • 1.
    מבייש\ תתרכזו במה שאתם באמת מבינים-זה לא בשבלכם (ל"ת)
    dana 18/01/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.63%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״