מעיין טירנגל
צילום: משה בנימין

מעיין טירנגל קורא לך: פובליסיס חוגגת 90 ומחפשת סטארט-אפים למימון וליווי

הפרויקטים הנבחרים יקבלו מנטורינג ממומחי פובליסיס ובנוסף יקבלו מימון שינוע בין 10 אלף יורו לפרויקט שטרם הושק עד ל-500 אלף יורו לסטארטאפים בשלבים מתקדמים
משה בנימין | (3)

ענקית הפרסום הבינלאומית פובליסיס מציינת השנה 90 להיווסדה וחוגגת את האירוע עם השקת יוזמת publicis90 - יוזמה עולמית למימון ומנטורינג עבור 90 סטארטאפים מרחבי העולם. 

 

הנציגות המקומית של פובליסיס תקח חלק ביוזמה הבינלאומית באמצעות mint - זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה שכוללת את משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי, ליאו ברנט, גליקמן שמיר סמסונוב ופובליסיס. מטעם mint, ישמש כנציג המנהל את היוזמה, המנכ"ל המשותף של החברה מעיין טירנגל, לשעבר סמנכ"ל הדיגיטל של באומן בר ריבנאי. טירנגל גם ישתתף בתהליכי השיפוט העולמיים.

כדי לקחת חלק ביוזמה, נפתחה פלטפורמה עולמית להגשת מועמדות אליה יכולים להגיש מועמדות לקבלה לפרויקט סטארט-אפים, יזמים, ועובדי קבוצת פובליסיס. הרעיון הוא לעזור ליזמים להביא את הרעיון שלהם למימוש, או לקחת את המיזם לשלב הבא.

 

הסינון הראשון של היזמים שיפנו לרשת הפרסום יבוצע על פי אזורים (אמריקה, אסיה-פסיפיק ו-EMEA), כאשר עובדי פובליסיס ישתתפו בסינון הראשוני (הפרויקטים יוצגו בעילום שם). בשלב השני, שופטים אזוריים יקבעו את רשימת ה'שורט ליסט' ובשלב האחרון יבוצע תהליך שיפוט שבמסגרתו יבחרו את 90 הפרויקטים, או הסטארטאפים הנבחרים.

 

הפרויקטים הנבחרים יקבלו מנטורינג ממומחי קבוצת פובליסיס בשיווק, תקשורת, ניהול

וטכנולוגיה. בנוסף יקבלו מימון בצורת השקעה בסכום שינוע בין 10,000 יורו לפרויקט שעוד לא הושק עד ל 500,000 יורו לסטארטאפים בשלבים מתקדמים יותר.

 

עובדי קבוצת פובליסיס שיבחרו בין 90 המיזמים, יצורפו לאינקובטור שתפתח הקבוצה. בנוסף, כל 90 הנבחרים, יקבלו הזמנה להשתתף ב- Viva Technology Paris - כנס טכנולוגי שיתקיים בפאריז. הכנס שיזמה קבוצת פובליסיס וקבוצת Les Echos מפגיש יותר מ-5,000 סטארטאפים ויערך ב30 ביוני 2016.

 

מוריס לוי יו״ר ומנכ״ל פובליסיס: "בהתאם לרוח המייסד של פובלסיס מרסל בלושטיין בלאנשט, הרעיון בתחרות הוא לסייע ליזמים צעירים להגשים את חלומם. לא רק באמצעות השקעה כספית אלא גם באמצעות העמדת משאבי הקבוצה לרשות היזמים לתקופה של שנה. במקום להביט אל העבר ולחגוג 90 שנות היסטוריה, החלטנו להביט אל העתיד ולהושיט יד ליזמים צעירים״.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    תהילה 18/01/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    לא הרבה יותר מבאזזז גם זה יעבורררר
  • 2.
    גיקי 18/01/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    אפילו שיבאס כבר עשו את זה לפני חודש. ככה מוכרים חדשנות?!
  • 1.
    מבייש\ תתרכזו במה שאתם באמת מבינים-זה לא בשבלכם (ל"ת)
    dana 18/01/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

בואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיותבואו לאכול איתי. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"

מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג


באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים.  חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי. 


הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד

כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול. 

רצועות חדשות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.