חורף חם: 'מודרן טוקינג' של אבירן מניר תטפל בתקציבי אתר החרמון ו-HAP VENTURE
סוכנות הפרסום מודרן טוקינג בבעלותו של אבירן מניר מצרפת לשורותיה 2 לקוחות חדשים. הסוכנות תחל לטפל בתקציבי הפרסום של אתר החרמון וקרן ההשקעות HAP VENTURE FUND.
'מודרן טוקינג' יטפל במיתוג מחדש של אתר החרמון, לאחר שזכה בו בתום מכרז פנימי, תחת הסלוגן ״הר אחד, מלא חוויות״. לירון מילס מנכ״ל אתר החרמון: "עקב האופי המיוחד של אתר החרמון והאופי שאנחנו רוצים להקנות לו חיפשנו משרד חכם, דינמי ויצירתי שישקף את החזון שלנו".
בנוסף זכה המשרד בתקציב הפרסום של קרן ההשקעות HAP VENTURE FUND המתמחה בהשקעות נדל״ן במנהטן. לאחר הליך מכרזי נבחר המשרד להוביל את הפרויקטים החדשים של הקרן. לאחר קמפיין השקה לפרויקט HAP SEVEN עולה בימים אלה קמפיין נוסף לפרוייקט החדש HAP TEN.
אבירן מניר, מנכ"ל 'מודרן טוקינג': "על פי תחזית מזג האויר, שנת 2016 נפתחת בסערה והמשרד שלנו ערוך ומוכן ל-2016 עם רעיונות חדשים שאנו רוצים לשחרר השנה. אנו מודים ללקוחות החדשים על האמון וגאים להצטרף ולהוביל אותם לקראת האתגרים המשותפים העומדים בפנינו".
- התשקיף של HAP חושף: דמי ניהול, עמלות גיוס ודמי פיקוח
- "רוצים בית פרטי בארה"ב? מי יטוס לתקן אסלה במישיגן?"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 11.אבירן מניר יא מלך! (ל"ת)ליקי 11/01/2016 19:59הגב לתגובה זו
- 10.מעריץ מהאינסטגרם 05/01/2016 13:07הגב לתגובה זוגם על התקציבים וגם על התמונה עם הג'ל. כל כך סקסי.
- 9.חתיך! (ל"ת)LivnT 01/01/2016 14:51הגב לתגובה זו
- 8.נועם 01/01/2016 10:00הגב לתגובה זושירות מעולה, חשיבה יצירתית, מדיה עדכנית, תוצאות מעולות= לקוחות מרוצים ותקציבים חדשים. שאפו חברים, תמשיכו בצמיחה המטורפת, הרווחתם אותה ביושר
- 7.רון בובליל 31/12/2015 20:48הגב לתגובה זוכול הכבוד הגיע הזמן שיטפלו בנושא אנשים מקצועיים אבירן מניר בהחלט מתאים לעשות פעילות כזאת כול הכבוד
- תודה מלך (ל"ת)אבירן 01/01/2016 09:36הגב לתגובה זו
- 6.איה 31/12/2015 16:32הגב לתגובה זוולכל צרי העין אולי פעם אחת תנסו להיות אנשים חיוביים! מאחלת לכם שבשנה החדשה לא תצטרכו להתמרמר ואולי גם תצליחו לשמוח בשמחת אנשים טובים. אבירן כל הכבוד אתה תות על
- תודה רבה ממוש :) (ל"ת)אבירן 31/12/2015 17:06הגב לתגובה זו
- 5.אתה אסייתי? כי העין צרה... למות (ל"ת)יאו מינג 31/12/2015 15:29הגב לתגובה זו
- 4.מהממים תמשיכו להצליח! (ל"ת)דניאל 31/12/2015 15:20הגב לתגובה זו
- 3.כל הכבוד!! מוכשרים ונותנים את הנשמה, מגיע לכם !! (ל"ת)משה 31/12/2015 15:10הגב לתגובה זו
- 2.אנונימי 31/12/2015 14:49הגב לתגובה זומשהו רקוב בממלכת דנמרק
- אתה אסייתי? כי העין צרה... למות (ל"ת)wohf 31/12/2015 16:50הגב לתגובה זו
- אנונימי 2 31/12/2015 16:27הגב לתגובה זודווקא דנמרק זה אחד מהמקומות הפחות רקובים
- wohf 31/12/2015 15:19הגב לתגובה זורק שכחת את המילה ״לשעבר״. תצליח מותק
- 1.אלופים כל הכבוד! (ל"ת)מוטי 31/12/2015 14:29הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
