ישנים טוב בלילה: חברון זלצמן יטפל בתקציב הפרסום של מזרוני 'קינג דייויד'
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן מצרף לרשימת הלקוחות את מותג המזרנים הישראלי קינג דייויד. תחילת הפעילות התקשורתית של המותג, שיוצא לראשונה במהלך פרסומי ארוך טווח, הוא בחסות מלאה בבית האח הגדול - הריאליטי מבית קשת - שעלה לאחרונה לאוויר בעונתו ה-7.
לקראת המהלך, בחנה החברה מספר גורמים ולבסוף בחרה ב'חברון זלצמן'. תקציב קמפיין המיתוג כולל שיתוף הפעולה בתוכנית האח הגדול, שכולל את אספקת המזרונים לדיירים, עומד על כמיליון שקלים.
שוקי רחמני, מנכ״ל ובעלים מזרני קינג דיוויד: ״כבר 30 שנה אנחנו מייצרים מזרני איכות בטכנולוגיה המתקדמת בעולם כאשר כל הייצור הוא כחול לבן. גאווה ישראלית. כאשר פנה אלינו אדריכל האח הגדול - מיכאל ששון - ראינו בכך כבוד גדול שנבחרנו מכל חברות המזרנים בארץ כדי לספק את המזרנים לתוכנית הנצפית ביותר בישראל. במקביל לכך, החלטנו גם לצאת בקמפיין מיתוג, כדי להגיע לקהלים חדשים ולמקסם את המהלך והחשיפה בתוכנית האח הגדול".
דודי חברון מבעלי משרד הפרסום: ״אני מבקש להודות להנהלת קינג דיוויד שמצאה אותנו ראויים, אחרי שישנו טוב על מזרן קינג דיוויד התעוררנו עם קונספט מנצח שאני מאמין שיעניק יתרון תחרותי למותג בשוק רווי תחרות״.
- 6.. 01/02/2019 23:27הגב לתגובה זוכל המזרונים מיוצרים בחברון בזול ונמכרים באלפי שקלים ככה עושים רווח ועובדים עלינו בלי בושה!
- 5.אחלה מזרונים. כבר שנים שישנה קינג דיויד (ל"ת)sarit 23/12/2015 12:45הגב לתגובה זו
- 4.יהונתן פרינץ 23/12/2015 10:44הגב לתגובה זוואני חושב שעדיף שימשיכו לישון ולחלום. זה win win קלאסי.החבר'ה שם נותנים עבודה וזה יבוא לידי ביטוי בכל מה שיקרה מעכשיו והלאה כי מי ירצה לללכת איתם מכות אם יש להם אח גדול.
- 3.מעריצה 23/12/2015 09:50הגב לתגובה זומשהו טוב קורה שם במשרד , מקנאה
- 2.שחקו אותה קינג חברים (ל"ת)אהוד 22/12/2015 20:02הגב לתגובה זו
- 1.משרד מקסים! שיהיה בהצלחה (ל"ת)ליאת 22/12/2015 17:14הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.