מהלאמה של זרחוביץ' למריאנו - המורה לנהיגה: הנה הפרסומת החדשה של AIG
כשבועיים לאחר שהודיעה על הפרזנטור החדש שיוביל את מהלכי הפרסום שלה, חברת הביטוח AIG משיקה את הקמפיין בכיכובו של השחקן וכוכב ארץ נהדרת מריאנו אידלמן.
כזכור, מריאנו נכנס לנעליו של ערן זרחוביץ', חברו לארץ נהדרת, שהיה הפנים של AIG בשנתיים האחרונות בתפקיד הלאמה, תחת האסטרטגיה של ביטוח בהתאמה אישית בהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב. כיום מטופל תקציב הפרסום של החברה במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG שמציגים את מריאנו כמורה לנהיגה "אפי" - הדמות שתוביל את שפת הקריאייטיב החדשה תחת אסטרטגיה מעודכנת המעודדת נהיגה טובה בישראל.
המהלך יכלול שורה של מהלכים ביניהם קמפיין פרסומי רחב, פעילויות שטח, פעילות קהילתית ועוד. במסגרת האסטרטגיה תציע AIG ל"נהגים טובים" עד 40% הנחה בביטוח המקיף לרכב. החברה מציעה מסלול ביטוח ייחודי ובלעדי, במסגרתו נהגים טובים זוכים להנחות משמעותיות במחיר הביטוח המקיף לרכב, באמצעות מערכת AIG Safe Drive, המספקת לנהגים משוב על ביצועי הנהיגה שלהם ומאפשרת להם גם לשפר את נהיגתם. המערכת בוחנת התנהגויות מסוכנות בכבישים דוגמת מהירות גבוהה, תאוצות ופניות חדות, בלימות פתאומיות ועוד, ומדרגת את איכות הנהיגה. בעתיד גם תשיק החברה אפליקציה ייעודית שתספק התראות וחיווי בזמן אמת לנוהג ברכב אודות נהיגתו.
- כשהביטוח נכשל - העליון עומד לצד הקטינה שנפגעה
- מנורה מצטיינת בשירות הפנסיה, אבל יכולה להשתפר בחלק משירותי הביטוח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"אפי" מורה הנהיגה שאותו יגלם מריאנו, הוא דמות קומית ומוקצנת של מורה לנהיגה מקומי, המלמד את תלמידיו כיצד להתמודד בכבישי ישראל הסואנים. לראשונה בחברת הביטוח, הקמפיין יהיה מבוסס דיגיטל, ויעלה בתחילה ב-Youtube ובפייסבוק, ולאחר מכן בפלטפורמות המסורתיות - טלוויזיה, רדיו ושלטי החוצות. עלות הקמפיין מוערכת בכ-8 מיליון ש"ח.
גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של חברת הביטוח: "AIG מתייחסת לנהיגה טובה כאל ערך, ופועלת רבות בכל העולם כדי לשפר את איכות הנהיגה. אנחנו מאמינים שנהיגה טובה תורמת בראש ובראשונה לחברה ולאיכות החיים של כולנו. אם כולנו ננהג טוב יותר, כולנו נרוויח, גם בחיים, וגם במחיר הביטוח".
- 5.אילן 16/11/2015 23:04הגב לתגובה זוכאילו לעודד או להסית נהגים נגד החוק אכזבה לחברת ביטוח AIG
- 4.שקד פרסומאית על 15/11/2015 13:10הגב לתגובה זוהוא היה הבויפרינד שלי בתיכון!!! אוהבת אותך!!!!
- עשיתי לייק לעצמי! (ל"ת)שקד פרסומאית על 16/11/2015 16:43הגב לתגובה זו
- 3.אייל 15/11/2015 09:49הגב לתגובה זובאה חברת ביטוח אחת ומחליטה לעשות קמפיין שבה מופיעה פרחה ישראלית חמודה - המזכירה של שוקה. ארץ נהדרת... כולם מתים על הקמפיין הזה ולכן באה חברת ביטוח שנייה (טוב נו, זו אותה חברה) ומחליטה גם ללכת על קמפיין מצחיק. הפעם לא פרחה אלא עארס. ובשביל להפוך אותו לחמוד מחפשים אותו ליונה... גם הולך אחלה. ואז באה החברה השלישית מביאה כוכב ארץ נהדרת ומחפשת אותו ללאמה. באופן מפתיע המהלך נכשל. כל כך נכשל עד שהם מחליטים להחליף משרד פרסום. עושים מכרז ארוך ומתיש, בוחרים משרד גדול ומוביל, מתלבטים במשך חודשים ו... יוצאים עם עוד קמפיין הומוריסטי עם עארס (הפעם מורה לנהיגה) מבית ארץ נהדרת. את כל התגובה הזאת היה אפשר לתמצת במשפט אחד - עולם הפרסום הישראלי.
- 2.למה 12/11/2015 14:43הגב לתגובה זוקודם הם עשו מערכון עם סלב מחופש, ועכשיו הם עשו מערכון עם סלב מחופש. AIG, סודה סטרים ודומיהם. המחלה אצל הלקוח והוא מדביק כל משרד פרסום שלא מתחסן בפניהם
- 1.לא. לא. לא. לא. לא! (ל"ת)ג.ע. 12/11/2015 13:45הגב לתגובה זו
- שי 12/11/2015 16:49הגב לתגובה זומה פתאום - לא. לא. לא. לא. לא! פספסת לפחות עוד פעמיים ״לא״ ועוד שני סימני קריאה - לא. לא. לא. לא. לא. לא. לא!!!
- צודק גדעון. לא. לא. לא. לא. לא! (ל"ת)אוחנה 12/11/2015 16:49הגב לתגובה זו
- צודק (ל"ת)ד.פ. 12/11/2015 14:52הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.