מריאנו אידלמן
צילום: צילום מסך עבודה ערבית

אחרי שהקמפיין עם זרחוביץ' לא עמד בציפיות: מריאנו נבחר לפרזנטור של AIG

7 חודשים לאחר שהעבירה את התקציב ממקאן תל אביב לראובני פרידן, AIG נשארת בעולמות התוכן הקומיים ונותנת צ'אנס לכוכב נוסף מהקאסט של 'ארץ נהדרת'
משה בנימין | (17)

כ-7 חודשים לאחר שהעבירה את תקציב הפרסום שלה ממקאן תל אביב לראובני פרידן, חברת הביטוח AIG מינתה את מריאנו אידלמן לפרזנטור החדש שלה, במקומו של חברו לקאסט של ארץ נהדרת - ערן זרחוביץ'

כזכור, את הקמפיין הקודם של AIG בתקופתו במקאן הוביל זרחוביץ' בתפקיד "לאמה" תחת הקונספט של ביטוח בהתאמה אישית. הקמפיין התמקד ביכולותיו הקומיות של אחד מהיוצרים הפוריים, המוצלחים והכשרוניים בישראל אך נראה שב-AIG לא שבעו רצון מהתוצאות ולכן הוחלט על יציאה למכרז חדש שבו התמודדו בנוסף למקאן גם גיתם BBDO, יהושע TBWA, אדלר חומסקי וראובני פרידן, שכאמור זכה בו.  

הבחירה במריאנו מעידה על כך שלמרות ה"נפילה" עם קמפיין הלאמה של זרחוביץ' - חברת הביטוח מעדיפה להישאר בעולמות התוכן הקומיים, בדגש על העילית המקומית - כוכבי 'ארץ נהדרת'.

לדברי גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של חברת הביטוח, "AIG ומריאנו הם מותגים חזקים, המוכרים בכל בית בישראל, ואהודים על מגוון רחב של אוכלוסיות, מבוגרים וצעירים. לכן אנחנו משוכנעים שאין מתאים ממנו להוביל את האסטרטגיה של AIG". 

AIG נחשבת לאחד המפרסמים המובילים בישראל. תקציב רכש המדיה השנתי של החברה עומד על כ-30 מיליון שקלים במחירים ריאליים. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2014 עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-80 מיליון שקלים במחירי מחירון. 66% מהתקציב המהווים כ-55 מיליון שקלים (מחירון) הופנו לטלוויזיה. שני לטלוויזיה, הרדיו הוא אמצעי המדיה ש-AIG הפנתה אליו תקציבי ענק עם כ-20% מעוגת התקציב שלו.   

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    שקד פרסומאית על 03/11/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    הוא כבר לא שם. יש לי חברים בתעשייה שסיפרו לי.
  • 11.
    שקד פרסומאית על 03/11/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    ומי זה המריאנו הזה שהם בחרו? זה לא ההוא ממה קשור?
  • 10.
    מד מן 03/11/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    זרחוביץ' שחקן מצוין אבל גם הוא לא יכול להחזיק קמפיין גרוע ותסריט חלש ומחורטט. לא משנה את מי ילהקו ,הבעיה אינה בליהוק הבעיה היא בקריאיטיב .ליהוק אינו אסטרטגיה פרסומית.
  • 9.
    אסי כהן 02/11/2015 20:09
    הגב לתגובה זו
    האמת זרחוביץ לא אשם. התסריט והרעיון פשוט דבילים ברמות. היה מצחיק בערך כמו בוגי יעלון במסיבת עיתונאים.
  • 8.
    ההוא 02/11/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    שווה מספר האנשים שהתאבדו עד שAIG בחרו פרזנטור. אמת, טרחנתם תעשייה שלמה בשביל להגיע לאותה נקודה. נודניקים.
  • 7.
    עמי 02/11/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    תכלס. הפרסומת של הלמה הייתה טיפשית אבל אין אף קומיקאי בארץ שהיה מצליח לשרוד את הרעיון המפגר הזה כמו זרחוביץ. הוא גאון קומי. בהצלחה למיריאנו.
  • 6.
    גיא 02/11/2015 11:10
    הגב לתגובה זו
    במקרה הזה הבעיה היא בחברה עצמה ובמחלקת השיווק העלובה שלה. לבחור פרזנטור זה פתרון של פחדנים אבל אפילו בפרזנטור צריך לדעת מה לעשות ובמקרה הזה אני במקום ביטוח ישיר הייתי ממשיך לישון בשקט בלילה. גיל שגיב הוא בסה״כ בובה על חוט של מנכ״ל שבטוח שהוא איש השיווק מספר 1 בישראל. והוא לא...
  • 5.
    נעמה 02/11/2015 05:40
    הגב לתגובה זו
    לשם תפנו את התקציבים עם אפליקציה משופרת ואתר יעיל שאפשר לבצע בו את כל הפעולות בלי להתקשר אליכם אתם קצת אחורה טכנולוגית
  • 4.
    אחד שנוגע 01/11/2015 22:19
    הגב לתגובה זו
    בחיים לא תנצחו ככה 561 ביי )-:
  • אחת שיודעת 02/11/2015 11:03
    הגב לתגובה זו
    מהיכרות אישית, גיל הוא מטובי סמנכ״לי השיווק שהיו ל- aig, אם לא הטוב שבהם. באוויס הוא עשה קסמים עם תקציב אפסי. של נעליך!
  • אחד שלא יודע 03/11/2015 09:08
    אם להתבטא בעדינות
  • אחת שיודעת זו גילה? (ל"ת)
    חחחח 02/11/2015 12:56
  • 3.
    כרמת האסטרטגיה-מי הפריזנטור??? (ל"ת)
    רמת הדיון 01/11/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליאור 01/11/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    הבעיה זה זרחוביץ', לא שום דבר אחר, רק זרחוביץ' שלא היה מספיק מצחיק בתחפושת מטומטמת של למה. לא ייאמן איזה גיבוב של שטויות.
  • מרמר 02/11/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    נפגעת ממנו אישית אה? בריאות נפשית אחותי.
  • מה בדיוק הבעיה שלך? (ל"ת)
    ליאור 02/11/2015 16:28
  • 1.
    ומי יחליף את מריאנו עוד 7 חודשים? (ל"ת)
    ברלד 01/11/2015 16:24
    הגב לתגובה זו