
אחרי שהקמפיין עם זרחוביץ' לא עמד בציפיות: מריאנו נבחר לפרזנטור של AIG
כ-7 חודשים לאחר שהעבירה את תקציב הפרסום שלה ממקאן תל אביב לראובני פרידן, חברת הביטוח AIG מינתה את מריאנו אידלמן לפרזנטור החדש שלה, במקומו של חברו לקאסט של ארץ נהדרת - ערן זרחוביץ'.
כזכור, את הקמפיין הקודם של AIG בתקופתו במקאן הוביל זרחוביץ' בתפקיד "לאמה" תחת הקונספט של ביטוח בהתאמה אישית. הקמפיין התמקד ביכולותיו הקומיות של אחד מהיוצרים הפוריים, המוצלחים והכשרוניים בישראל אך נראה שב-AIG לא שבעו רצון מהתוצאות ולכן הוחלט על יציאה למכרז חדש שבו התמודדו בנוסף למקאן גם גיתם BBDO, יהושע TBWA, אדלר חומסקי וראובני פרידן, שכאמור זכה בו.
הבחירה במריאנו מעידה על כך שלמרות ה"נפילה" עם קמפיין הלאמה של זרחוביץ' - חברת הביטוח מעדיפה להישאר בעולמות התוכן הקומיים, בדגש על העילית המקומית - כוכבי 'ארץ נהדרת'.
לדברי גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של חברת הביטוח, "AIG ומריאנו הם מותגים חזקים, המוכרים בכל בית בישראל, ואהודים על מגוון רחב של אוכלוסיות, מבוגרים וצעירים. לכן אנחנו משוכנעים שאין מתאים ממנו להוביל את האסטרטגיה של AIG".
- מנורה מצטיינת בשירות הפנסיה, אבל יכולה להשתפר בחלק משירותי הביטוח
- ביטוח נסיעות לחו"ל - כיסוי שלא כדאי לנסוע בלעדיו
AIG נחשבת לאחד המפרסמים המובילים בישראל. תקציב רכש המדיה השנתי של החברה עומד על כ-30 מיליון שקלים במחירים ריאליים. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2014 עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-80 מיליון שקלים במחירי מחירון. 66% מהתקציב המהווים כ-55 מיליון שקלים (מחירון) הופנו לטלוויזיה. שני לטלוויזיה, הרדיו הוא אמצעי המדיה ש-AIG הפנתה אליו תקציבי ענק עם כ-20% מעוגת התקציב שלו.
- 12.שקד פרסומאית על 03/11/2015 15:52הגב לתגובה זוהוא כבר לא שם. יש לי חברים בתעשייה שסיפרו לי.
- 11.שקד פרסומאית על 03/11/2015 12:20הגב לתגובה זוומי זה המריאנו הזה שהם בחרו? זה לא ההוא ממה קשור?
- 10.מד מן 03/11/2015 09:06הגב לתגובה זוזרחוביץ' שחקן מצוין אבל גם הוא לא יכול להחזיק קמפיין גרוע ותסריט חלש ומחורטט. לא משנה את מי ילהקו ,הבעיה אינה בליהוק הבעיה היא בקריאיטיב .ליהוק אינו אסטרטגיה פרסומית.
- 9.אסי כהן 02/11/2015 20:09הגב לתגובה זוהאמת זרחוביץ לא אשם. התסריט והרעיון פשוט דבילים ברמות. היה מצחיק בערך כמו בוגי יעלון במסיבת עיתונאים.
- 8.ההוא 02/11/2015 17:14הגב לתגובה זושווה מספר האנשים שהתאבדו עד שAIG בחרו פרזנטור. אמת, טרחנתם תעשייה שלמה בשביל להגיע לאותה נקודה. נודניקים.
- 7.עמי 02/11/2015 13:38הגב לתגובה זותכלס. הפרסומת של הלמה הייתה טיפשית אבל אין אף קומיקאי בארץ שהיה מצליח לשרוד את הרעיון המפגר הזה כמו זרחוביץ. הוא גאון קומי. בהצלחה למיריאנו.
- 6.גיא 02/11/2015 11:10הגב לתגובה זובמקרה הזה הבעיה היא בחברה עצמה ובמחלקת השיווק העלובה שלה. לבחור פרזנטור זה פתרון של פחדנים אבל אפילו בפרזנטור צריך לדעת מה לעשות ובמקרה הזה אני במקום ביטוח ישיר הייתי ממשיך לישון בשקט בלילה. גיל שגיב הוא בסה״כ בובה על חוט של מנכ״ל שבטוח שהוא איש השיווק מספר 1 בישראל. והוא לא...
- 5.נעמה 02/11/2015 05:40הגב לתגובה זולשם תפנו את התקציבים עם אפליקציה משופרת ואתר יעיל שאפשר לבצע בו את כל הפעולות בלי להתקשר אליכם אתם קצת אחורה טכנולוגית
- 4.אחד שנוגע 01/11/2015 22:19הגב לתגובה זובחיים לא תנצחו ככה 561 ביי )-:
- אחת שיודעת 02/11/2015 11:03הגב לתגובה זומהיכרות אישית, גיל הוא מטובי סמנכ״לי השיווק שהיו ל- aig, אם לא הטוב שבהם. באוויס הוא עשה קסמים עם תקציב אפסי. של נעליך!
- אחד שלא יודע 03/11/2015 09:08אם להתבטא בעדינות
- אחת שיודעת זו גילה? (ל"ת)חחחח 02/11/2015 12:56
- 3.כרמת האסטרטגיה-מי הפריזנטור??? (ל"ת)רמת הדיון 01/11/2015 17:52הגב לתגובה זו
- 2.ליאור 01/11/2015 17:00הגב לתגובה זוהבעיה זה זרחוביץ', לא שום דבר אחר, רק זרחוביץ' שלא היה מספיק מצחיק בתחפושת מטומטמת של למה. לא ייאמן איזה גיבוב של שטויות.
- מרמר 02/11/2015 14:08הגב לתגובה זונפגעת ממנו אישית אה? בריאות נפשית אחותי.
- מה בדיוק הבעיה שלך? (ל"ת)ליאור 02/11/2015 16:28
- 1.ומי יחליף את מריאנו עוד 7 חודשים? (ל"ת)ברלד 01/11/2015 16:24הגב לתגובה זו