Xray. מעיין יחבס
צילום: עומרי שפירא

לא רואה בעיניים: מעיין יחבס יטפל בתקציב הסושיאל של Xray

סוכנות הסושיאל MY Social בבעלותו של מעיין יחבס מצרפת את מותג המשקפיים לרשימת הלקוחות שכוללת בין השאר את אדידס, ג'ק קובה, מסעדת פרונטו ועוד
משה בנימין |
נושאים בכתבה מעיין יחבס

MY Social, סוכנות הסושיאל בבעלותו וניהולו של מעיין יחבס תטפל בתקציב הסושיאל של מותג המשקפיים Xray. תקציב מותג המשקפיים יצטרף למותגי אופנה נוספים בהם מטפל יחבס, ביניהם: מערך השיווק בסושיאל של אדידס בישראל, ג'ק קובה ו-Padani, קניון עיר ימים ועוד. 

לדברי יחבס: "אחד התנאים שלנו לעבודה עם מותג היא אמון במוצר שלו, ו-Xray עונה על כך מכל הבחינות. הוא צעיר, הוא מגניב, הוא חצוף והרשת החברתית היא הפלטפורמה המושלמת לעבודה עם חומר הגלם הזה. במסגרת הקמפיין הנוכחי שלנו ל-Xray יצאנו לרחובות תל אביב עם מצלמה ובחרנו אנשים אקראיים שמצד אחד עונים על ערכי המותג אבל בעיקר - יהפכו להיות הפנים שמוכרות את משקפי השמש שלנו. אנחנו מאוד מאמינים בשיווק חברתי, ובמקום לצאת לצילומי קמפיין מסורתיים, יש לנו כעת עשרות פרזנטורים רלוונטיים - אנחנו מתייגים אותם, החברים שלהם נחשפים לקמפיין, האינטראקציה כמובן קופצת וזה הסוד לקמפיין חברתי שנותן הוכחות מיידיות".

 

יחבס. צילום: עומרי שפירא

יחבס התחיל את דרכו בטיים אאוט, ובשנתיים האחרונות האיץ את קריירת הסושיאל העצמאית שלו. בנוסף למותגי האופנה הוא מטפל בתקציבי הסושיאל של אגאדיר, יקב הרי גליל, מעדני מיקי, מותג הופלים והעוגיות "מן", ושורה של מסעדות, ביניהן: פרונטו, בינדלה, יאסו, פלימרקט, מסעדת בתיה המיתולוגית, 110 בורגר, jem's ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.