Xray. מעיין יחבס
צילום: עומרי שפירא

לא רואה בעיניים: מעיין יחבס יטפל בתקציב הסושיאל של Xray

סוכנות הסושיאל MY Social בבעלותו של מעיין יחבס מצרפת את מותג המשקפיים לרשימת הלקוחות שכוללת בין השאר את אדידס, ג'ק קובה, מסעדת פרונטו ועוד
משה בנימין |
נושאים בכתבה מעיין יחבס

MY Social, סוכנות הסושיאל בבעלותו וניהולו של מעיין יחבס תטפל בתקציב הסושיאל של מותג המשקפיים Xray. תקציב מותג המשקפיים יצטרף למותגי אופנה נוספים בהם מטפל יחבס, ביניהם: מערך השיווק בסושיאל של אדידס בישראל, ג'ק קובה ו-Padani, קניון עיר ימים ועוד. 

לדברי יחבס: "אחד התנאים שלנו לעבודה עם מותג היא אמון במוצר שלו, ו-Xray עונה על כך מכל הבחינות. הוא צעיר, הוא מגניב, הוא חצוף והרשת החברתית היא הפלטפורמה המושלמת לעבודה עם חומר הגלם הזה. במסגרת הקמפיין הנוכחי שלנו ל-Xray יצאנו לרחובות תל אביב עם מצלמה ובחרנו אנשים אקראיים שמצד אחד עונים על ערכי המותג אבל בעיקר - יהפכו להיות הפנים שמוכרות את משקפי השמש שלנו. אנחנו מאוד מאמינים בשיווק חברתי, ובמקום לצאת לצילומי קמפיין מסורתיים, יש לנו כעת עשרות פרזנטורים רלוונטיים - אנחנו מתייגים אותם, החברים שלהם נחשפים לקמפיין, האינטראקציה כמובן קופצת וזה הסוד לקמפיין חברתי שנותן הוכחות מיידיות".

 

יחבס. צילום: עומרי שפירא

יחבס התחיל את דרכו בטיים אאוט, ובשנתיים האחרונות האיץ את קריירת הסושיאל העצמאית שלו. בנוסף למותגי האופנה הוא מטפל בתקציבי הסושיאל של אגאדיר, יקב הרי גליל, מעדני מיקי, מותג הופלים והעוגיות "מן", ושורה של מסעדות, ביניהן: פרונטו, בינדלה, יאסו, פלימרקט, מסעדת בתיה המיתולוגית, 110 בורגר, jem's ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.