שבת ישראלית
צילום: לוגו

משרד פאר לוין תקשורת ילווה את קמפיין יחסי הציבור של מיזם "שבת ישראלית"

כתבי אייס | (1)

מיזם שבת ישראלית שיתקיים בחודש הקרוב זו השנה השלישית ברציפות, שכר את משרד פאר לוין תקשורת לטובת יח"צ לקמפיין שהחל בימים אלה ויסתיים באירוע השיא בשבת 23 באוקטובר. מטרת פעילות היח"צ היא להעניק רוח גבית למיזם במקביל לקמפיין הפרסום ולפעילות ברשתות החברתיות.

 

הפרויקט קורא גם השנה לדתיים ולחילונים לסעוד יחד את ארוחת השישי, במטרה להסיר מחיצות ולהכיר מקרוב. אשתקד לקחו חלק במיזם עשרות אלפי ישראלים ב-70 ישובים.

 

פאר לוין תקשורת נוסד ב-2007 והוא נחשב לאחד מהמובילים והגדולים בענף. המשרד בראשות ממי פאר, איתן לוין וגור מוטולה, מתמחה באסטרטגיה תקשורתית בזירה הציבורית, העסקית, הכלכלית והפוליטית. בנוסף לאסטרטגיה תקשורתית וליח"צ, מתמחה המשרד בניהול משברים תקשורתיים, קמפיינים, רשתות חברתיות, קריאייטיב ועיצוב גרפי, פרסום ומיתוג.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דניאל 11/10/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    חשוב שבתקופה כזו פאר לוין ילווה. מסוכן להסתובב בחוץ לבד
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.