זכו לכבוד: קמפיין הפרסום הראשון של לינקדאין בעברית - של הקריה האקדמית אונו
הקריה האקדמית אונו השיקה לאחרונה את קמפיין הפרסום הראשון בעברית של הרשת החברתית לינקדאין. בקריה מדווחים כי הקמפיין עלה לאחר משא ומתן עם נציג מטעם לינקדאין העולמית בו קיבלה הקריה אפשרות להיות המותג הראשון שמעלה קמפיין פרסום בעברית. הקמפיין מגיע כהמשך לקמפיין באנגלית שאותו השיקה הקריה.
הרציונל מאחורי קמפיין הפרסום של הקריה האקדמית בלינקדאין מובן על רקע האופי הייחודי שלה כזירת מדיה חברתית של עסקים, בוגרי תארים ראשונים ונטוורקינג. את הקמפיין מנהלת סוכנות הדיגיטל Z Digital House של זיו שיינפלד.
מנכ"ל הקריה האקדמית אונו, רנן הרטמן: "לינקדאין זו פלטפורמה עסקית חברתית מתפתחת. הקריה האקדמית אונו מתנסה לא מעט ברשת הלינקדאין מתוך הבנה שהקהלים הרלוונטיים של סטודנטים ובכלל אנשים איכותיים בעלי מוטיבציה ורצון להצליח בדרכם נמצאים במקומות שכאלו".
לדברי שיינפלד: "כחברה המתמחה בשיווק לקהלי נישה ועסקים אנו רואים בלינקדאין פלטפורמה רלוונטית ומבודלת להגיע לקהלי יעד של קרייריסטים ובוגרי תואר ראשון. פרט לכך אני גאה ונרגש להשיק קמפיין פרסום ראשון אי פעם בעברית בלינקדאין ושמח לעבוד בשיתוף הקריה האקדמית אונו ואנשי השיווק שלה, שמעבר להבנה והניסיון הרב שלהם בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי, התובנה שלהם שכדי להצליח צריך להתנסות ולהעז היא לא טריוויאלית בעיני. כמו כן ומגיעה גם תודה איכותית לשיתוף הפעולה של לינקדאין העולמית".
- "למרות שהמגמה חיובית, קיימים סיכונים גדולים יותר בשוק ההון"
- פרופ' שמואל האוזר ו- Bizportal משיקים סדרת מדדי אמון לשוק ההון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.מעניין אם באמת אפקטיבי (ל"ת)יפה מאד. 11/08/2015 13:56הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
