הקריה האקדמית אונו. קמפיין לינקדאין
צילום: יח"צ

זכו לכבוד: קמפיין הפרסום הראשון של לינקדאין בעברית - של הקריה האקדמית אונו

לאחר קמפיין באנגלית בלינקדאין ביקשה הקריה להעלות קמפיין בעברית, ולאחר מו"מ עם נציג הרשת החברתית, קיבלה את האישור להיות המותג הראשון שעושה זאת 
משה בנימין | (1)

הקריה האקדמית אונו השיקה לאחרונה את קמפיין הפרסום הראשון בעברית של הרשת החברתית לינקדאין. בקריה מדווחים כי הקמפיין עלה לאחר משא ומתן עם נציג מטעם לינקדאין העולמית בו קיבלה הקריה אפשרות להיות המותג הראשון שמעלה קמפיין פרסום בעברית. הקמפיין מגיע כהמשך לקמפיין באנגלית שאותו השיקה הקריה. 

הרציונל מאחורי קמפיין הפרסום של הקריה האקדמית בלינקדאין מובן על רקע האופי הייחודי שלה כזירת מדיה חברתית של עסקים, בוגרי תארים ראשונים ונטוורקינג. את הקמפיין מנהלת סוכנות הדיגיטל Z Digital House של זיו שיינפלד.   

מנכ"ל הקריה האקדמית אונו, רנן הרטמן: "לינקדאין זו פלטפורמה עסקית חברתית מתפתחת. הקריה האקדמית אונו מתנסה לא מעט ברשת הלינקדאין מתוך הבנה שהקהלים הרלוונטיים של סטודנטים ובכלל אנשים איכותיים בעלי מוטיבציה ורצון להצליח בדרכם נמצאים במקומות שכאלו".

לדברי שיינפלד: "כחברה המתמחה בשיווק לקהלי נישה ועסקים אנו רואים בלינקדאין פלטפורמה רלוונטית ומבודלת להגיע לקהלי יעד של קרייריסטים ובוגרי תואר ראשון. פרט לכך אני גאה ונרגש להשיק קמפיין פרסום ראשון אי פעם בעברית בלינקדאין ושמח לעבוד בשיתוף הקריה האקדמית אונו ואנשי השיווק שלה, שמעבר להבנה והניסיון הרב שלהם בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי, התובנה שלהם שכדי להצליח צריך להתנסות ולהעז היא לא טריוויאלית בעיני. כמו כן ומגיעה גם תודה איכותית לשיתוף הפעולה של לינקדאין העולמית".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מעניין אם באמת אפקטיבי (ל"ת)
    יפה מאד. 11/08/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.