זכו לכבוד: קמפיין הפרסום הראשון של לינקדאין בעברית - של הקריה האקדמית אונו
הקריה האקדמית אונו השיקה לאחרונה את קמפיין הפרסום הראשון בעברית של הרשת החברתית לינקדאין. בקריה מדווחים כי הקמפיין עלה לאחר משא ומתן עם נציג מטעם לינקדאין העולמית בו קיבלה הקריה אפשרות להיות המותג הראשון שמעלה קמפיין פרסום בעברית. הקמפיין מגיע כהמשך לקמפיין באנגלית שאותו השיקה הקריה.
הרציונל מאחורי קמפיין הפרסום של הקריה האקדמית בלינקדאין מובן על רקע האופי הייחודי שלה כזירת מדיה חברתית של עסקים, בוגרי תארים ראשונים ונטוורקינג. את הקמפיין מנהלת סוכנות הדיגיטל Z Digital House של זיו שיינפלד.
מנכ"ל הקריה האקדמית אונו, רנן הרטמן: "לינקדאין זו פלטפורמה עסקית חברתית מתפתחת. הקריה האקדמית אונו מתנסה לא מעט ברשת הלינקדאין מתוך הבנה שהקהלים הרלוונטיים של סטודנטים ובכלל אנשים איכותיים בעלי מוטיבציה ורצון להצליח בדרכם נמצאים במקומות שכאלו".
לדברי שיינפלד: "כחברה המתמחה בשיווק לקהלי נישה ועסקים אנו רואים בלינקדאין פלטפורמה רלוונטית ומבודלת להגיע לקהלי יעד של קרייריסטים ובוגרי תואר ראשון. פרט לכך אני גאה ונרגש להשיק קמפיין פרסום ראשון אי פעם בעברית בלינקדאין ושמח לעבוד בשיתוף הקריה האקדמית אונו ואנשי השיווק שלה, שמעבר להבנה והניסיון הרב שלהם בעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי, התובנה שלהם שכדי להצליח צריך להתנסות ולהעז היא לא טריוויאלית בעיני. כמו כן ומגיעה גם תודה איכותית לשיתוף הפעולה של לינקדאין העולמית".
- "למרות שהמגמה חיובית, קיימים סיכונים גדולים יותר בשוק ההון"
- פרופ' שמואל האוזר ו- Bizportal משיקים סדרת מדדי אמון לשוק ההון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.מעניין אם באמת אפקטיבי (ל"ת)יפה מאד. 11/08/2015 13:56הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.