TheMarker הארץ
צילום: אייס
פרסום ראשון

רני, לידיעתך: שרון שפורר מונתה לעורכת מדור שוק ההון באתר TheMarker

באתר TheMarker החליטו לייסד פונקציה חדשה, שהייתה קיימת עד כה רק בפרינט. ואם הבנקאים והטייקונים חושבים שהיא תרד להם קצת מהגב, אז יש לנו בשורות לא משמחות
אלכסנדר כץ | (2)
נושאים בכתבה TheMarker שרון שפורר

שרון שפורר מונתה לעורכת מדור שוק ההון באתר TheMarker – כך נודע לאייס. במקביל תמשיך שפורר לעסוק בנושאים בהם טיפלה עד כה, תחקירים בנושאי בנקים, שוק ההון ומיסים. עד כה לא היה עורך קבוע למדור באינטרנט, והוא טופל על ידי אסא ששון, לשעבר עורך שוק ההון בפרינט, ועמי גינזבורג – העורך הנוכחי של שוק ההון בעיתון. מינויה של שפורר הוא פונקציה חדשה באתר.

 

שפורר הגיעה לפני כעשור מאתר ביזפורטל ל-TheMarker והחלה לעבוד במדור שוק ההון ובנקים בפרינט. ב-2010 עברה להארץ והחלה לפרסם תחקירים, אולם לפני כשנה חזרה ל-TheMarker.

 

בשנים האחרונות חשפה את ההתנהלות בנמל אשדוד, בין היתר של יו"ר הוועד אלון חסן. לפני כשנה וחצי פרסמה תחקיר על רני רהב, ובין היתר חשפה הקלטת שיחה ביניהם, שהוביל את רהב להתנצל בפניה.

 

לפני שנתיים חשפה יחד עם גילי איזיקוביץ עדויות של כ-10 נשים שטענו כי הוטרדו מינית על ידי איש התקשורת עמנואל רוזן. באפריל השנה פרסמה כי הנשיא לשעבר שמעון פרס מקבל מבנק הפועלים 30 אלף דולר בחודש עבור קידום עסקי הבנק, פרסום שהוביל את פרס לוותר על ההסכם.

 

שפורר הפנתה לתגובת המערכת. את תגובתו של איתן אבריאל, עורך אתר TheMarker לא ניתן היה להשיג.   

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אלופת העולם ביחצנות עצמית (ל"ת)
    כפר שמריהו 03/08/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עכשיו כואב יותר לרן רהב..עצובה (ל"ת)
    דנה 03/08/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.