אבירן מניר
צילום: יח"צ

Modern Talking של אבירן מניר מציינת 3 שנות פעילות עם 4 תקציבים חדשים

הסוכנות שהוקמה על ידי אבירן מניר ואמיר כהן נמצאת כיום בבעלותו הבלעדית של מניר לאחר פרישתו של כהן. בשנה האחרונה התפתחה פעילותה לתחומים מסורתיים בנוסף לתחומי ההתמחות שלה - דיגיטל וסושיאל 
משה בנימין | (11)

סוכנות הפרסום Modern Talking שהוקמה על ידי אבירן מניר ואמיר כהן מציינת 3 שנות פעילות עם מספר תקציבים חדשים. כיום נמצאת הסוכנות בבעלותו המלאה של מניר, לאחר פרישתו של כהן. הסוכנות שממוקמת ברחוב יהודה הלוי בתל אביב הוקמה כיחידה המתמחה בסושיאל וניו מדיה ובשנה האחרונה התפתחה לזירות נוספות, מסורתיות יותר. 

השבוע זכתה הסוכנות בתקציב הפרסום של המותג סולו מבית הום סנטר - מותג לאביזרי רכב שיפרס בהדרגה בכל סניפי הום סנטר. לראשונה תטפל הסוכנות בדיגיטל ובסושיאל ובנוסף תקבל לידיה את מיתוג הסניפים, תכנון רצפת המכירה, קמפיינים באופליין וגרילה.

 

בנוסף, זכתה הסוכנות בתקציב הפרסום של אפליקציית סופיק - sopick. אפליקציה חדשה לשליחויות חברתיות המוגדרת כ"גט טקסי של המשלוחים". בגזרת הדיגיטל\סושיאל תחל Modern Talking לטפל בתקציבי מובילאיי ומותג ההלבשה החתונה פמינה.

 

לדברי מניר: "השמש של הקיץ העלתה את הטמפרטורה אצלנו עם המון תקציבים חדשים, 3 חברים חדשים בצוות וקידומה של איילת מגר (לשעבר ראובני פרידן, אדלר חומסקי) למנהלת לקוחות. אנחנו עם הפנים קדימה ומגשימים את החזון שהיה לנו בתחילת הדרך - משרד פרסום בוטיקי עם אוריינטציה דיגיטלית שעושים שמח".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    יעלי 08/11/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד הכי גאה בך בעולם
  • 8.
    כל הכבוד תותח תמשיך להצליח (ל"ת)
    רון פישר 07/11/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אלוף עולם (ל"ת)
    רוית 07/11/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חתיךךךךךךך (ל"ת)
    מורן 07/11/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    איה 22/07/2015 08:19
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד אבירן אתה אדם מדהים עם נשמה גדולה מה שחסר לרוב בתעשייה הזאת. תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים הכי טוב
  • תודה רבה מותק (ל"ת)
    אבירן 22/07/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    גדי 22/07/2015 00:05
    הגב לתגובה זו
  • תודה בוס (ל"ת)
    אבירן 22/07/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נועם 21/07/2015 21:29
    הגב לתגובה זו
    תמשיך להצליח חבר, מגיע לך
  • 2.
    אני 21/07/2015 20:06
    הגב לתגובה זו
    מי שמחפש סוכנות לסושיאל ועוד, שיפסיק לחפש !
  • 1.
    אלופים תמשיכו ככה! (ל"ת)
    דניאל 21/07/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.