ערוץ 10
צילום: ערוץ 10

בעלי RGE במסר מרגיע לעובדי ערוץ 10: "אם לא נפסיד כסף - לא יהיו פיטורין"

כך אמר לפני שעה קלה אביב גלעדי, שהגיע יחד עם מודי פרידמן לשיחה עם עובדי ערוץ 10 במשרדי הערוץ בגבעתיים. גלעדי הוסיף: "אני בא להיטיב עם העובדים, לא להרוס אותם"
אלכסנדר כץ | (1)

הבעלים החדש של ערוץ 10, אביב גלעדי ניסה להרגיע את עובדי הערוץ בשיחה שקיים עמם לפני שעה קלה (יום ד') במשרדי הערוץ בגבעתיים. במהלך השיחה הבהיר גלעדי כי ״אם לא נפסיד כסף - לא יהיו פיטורין״. יש לציין כי בחודשים האחרונים נמצא ערוץ 10 מאוזן תקציבית, בעקבות תכנית ההתייעלות שנקט המנכ"ל יוסי ורשבסקי, והאסטרגיה החדשה לוותר על הפקות ריאליטי יקרות, ולהתמקד בדרמות, אקטואליה ודוקו. 

במהלך המפגש עם עשרות מעובדי הערוץ, ביקשו גלעדי ושותפו בקבוצת RGEמודי פרידמן להבהיר כי לא ינחיתו את גרזן הקיצוצים על העובדים. גלעדי אמר כי הוא "לא חושב שמישהו יכול להאשים את המנגנון שלנו שלא התייחס לעובד באופן אנושי. אני בא להיטיב עם העובדים ולא להרוס אותם. אני מבטיח שלא ניקח מהפה של העובדים לכיסנו. אם לא נפסיד כסף - אני יכול להבטיח שלא נפטר עובדים. מצבנו כולנו יהיה יותר טוב משהיה אי פעם".

כזכור, RGE שהמחזיקה במותגים ערוץ הספורט וערוץ הילדים, רכשה 51% מערוץ 10 עבור כמעט 200 מיליון שקלים. לאחר אישור העסקה על ידי הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין (בכל הנוגע לאזחקת ערוצי נישה בכבלים על ידי בעלים של ערוץ ברודקאסט), עבר הערוץ לשיטת רישיונות לתקופה של 15 שנים. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מוטי 15/07/2015 21:46
    הגב לתגובה זו
    הדג מסריח מהראש
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.