ליאור נאור המצעד השבועי
צילום: אייסTV
TV

מצעד הפרסומות של אייס לא נכנע לבינוניות!!! הקמפיינים של השבוע דווקא כן

השבוע מרכין 'המצעד' ראש לזכרן שכל כל אותן פרסומות שכבר לא ממש עובדות, ומחפש בנרות אחר קמפיין מקורי. HELP
ליאור נאור | (2)

אולי זו הנסיגה של מרקורי, או סושי מקולקול, אך משהו עבר על עולם הפרסום בשבוע החולף. קבלנו לא מעט קמפיינים חדשים משעממים ובעיקר מרגישים ממוחזרים! אז האם בתוך ים ה-More of the same הצלחנו למצוא קמפיין למקום הראשון? האמת  שכן, ויש לו טעם נוסטלגי.

נ.ב

המצעד של אייס מברך את הזוכים בטקס האפי ומצפה להתייעצות גם בשנה הבאה.

 

קרדיטים: 

תסריט והגשה: ליאור נאור

תסריט: ארז גרינבוים

יועץ תוכן: משה בנימין

צילום ועריכה: גילי מייזלר

עורכת תוכן: עדי ברזילי

עיצוב: לילך צור

אריזה: אביבית רושה

מנהלת פיתוח עסקי: יעל שפריר

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אהבתי 10/07/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    בתעשיה לא צנועה שמאוננת על עצמה.
  • 1.
    בני 09/07/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    האמת שכל שבוע מופתע מחדש.. מרגיש מאוד מקצועי ולא מתייפיף לתעשיה . והמשקה המוגזם - מומלץ חחח
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.