האגיס
צילום: יח"צ
טור

מרגש: האגיס עוזרת לאם עיוורת לראות את בנה - סיכום מהלכי פרסום בולטים מהעולם

השת"פ בין יוטיוב ל-KIT KAT, מהלך הפרומו לסרט החדש מקס הזועם ומהלך הבאנרים של POST IT. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
לירון בן יעקב |
1. נותנים לכם שטיפה חינם של הרכב, לא תיקחו? במקרה הזה אולי כדאי שתחשבו פעמיים. לרגל צאתו של הסרט החדש בסדרת "מקס הזועם" קידמה החברה את הסרט בצורה מקורית ומאובקת במיוחד, כאשר היא יצרה את מכונת השטיפה הראשונה בעולם שבמקום לשטוף את הרכב היא ממלאת אותו באבק, ועל הדרך בלוגו של הסרט, כולל תאריך הפרמיירה. אחלה דרך לקדם את הסרט, להפוך את הרכב לפוסט-אפוקליפטי ואת הנהגים לזועמים, במיוחד אחרי שהם גילו שאין שטיפה חוזרת. מכונת שטיפה זועמת   
2. אז לא, יו טיוב לא נעלמת היא פשוט עוזרת לכם לקחת הפסקה קטנה במהלך הלו"ז הצפוף, והכול בעזרתו של מותג השוקולד הפופולארי של חברת הענק נסטלה - KIT KAT. כחלק ממהלך שיווקי ייחודי יצרו המותג KIT KAT וענקית התוכן יו טיוב שיתוף פעולה מדהים שכולל את החלפת הלוגו של "KIT KAT" בלוגו "Break 'YouTube" ביותר מ-600 אלף מארזים וגם שיתוף פעולה תוכני ענקי שלוקח בכל יום הסרטונים הכי נצפים ביו טיוב ומציג אותם כחלק מרשימת התוכן של "YOUTUBE MY BREAKS" בחסות KIT KAT. יו טיוב יוצאת להפסקה  
3. מותג החיתולים האגיס יוצא בסרטון מרגש במיוחד המציג אמא שלראשונה רואה את בנה לפני שהוא נולד, זה היה מאוד פשוט, אילולא העובדה שמדובר באישה שאיבדה את יכולת הראייה שלה בגיל צעיר. בשימוש במדפסת תלת מימד הצליחה החברה לעשות את הבלתי אפשרי וליצור רגע ייחודי ומרגש בין האם לתינוקה, בסרטון שלא יותיר גם את הציניים ביותר אדישים. אהבה בלי מבט ראשון   
4. ברימרקטינג, הבאנרים שתלחצו עליהם פעם אחת לא יפסיקו לרדוף אחריכם במשך כל היום, לאלו שפחות אוהבים להרגיש נרדפים - יש פתרון. מותג הפתקיות הדביקות POST IT מציע שבמקום שתירדפו על ידי באנרים מסחריים, תירדפו על ידי באנרים עם פתקיות אישיות שאתם תרשמו בעצמכם. אז אם כבר להיות נרדפים, לפחות שזה יהיה על ידי דברים שחשובים לכם באמת. פתאום כולם אוהבים באנרים  

Post-it® The banner that makes you like banners from Proximity Russia on Vimeo.

הכותב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב/GNS DIGITAL ומרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.