טור

מרגש: האגיס עוזרת לאם עיוורת לראות את בנה - סיכום מהלכי פרסום בולטים מהעולם

השת"פ בין יוטיוב ל-KIT KAT, מהלך הפרומו לסרט החדש מקס הזועם ומהלך הבאנרים של POST IT. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
לירון בן יעקב |
1. נותנים לכם שטיפה חינם של הרכב, לא תיקחו? במקרה הזה אולי כדאי שתחשבו פעמיים. לרגל צאתו של הסרט החדש בסדרת "מקס הזועם" קידמה החברה את הסרט בצורה מקורית ומאובקת במיוחד, כאשר היא יצרה את מכונת השטיפה הראשונה בעולם שבמקום לשטוף את הרכב היא ממלאת אותו באבק, ועל הדרך בלוגו של הסרט, כולל תאריך הפרמיירה. אחלה דרך לקדם את הסרט, להפוך את הרכב לפוסט-אפוקליפטי ואת הנהגים לזועמים, במיוחד אחרי שהם גילו שאין שטיפה חוזרת. מכונת שטיפה זועמת   
2. אז לא, יו טיוב לא נעלמת היא פשוט עוזרת לכם לקחת הפסקה קטנה במהלך הלו"ז הצפוף, והכול בעזרתו של מותג השוקולד הפופולארי של חברת הענק נסטלה - KIT KAT. כחלק ממהלך שיווקי ייחודי יצרו המותג KIT KAT וענקית התוכן יו טיוב שיתוף פעולה מדהים שכולל את החלפת הלוגו של "KIT KAT" בלוגו "Break 'YouTube" ביותר מ-600 אלף מארזים וגם שיתוף פעולה תוכני ענקי שלוקח בכל יום הסרטונים הכי נצפים ביו טיוב ומציג אותם כחלק מרשימת התוכן של "YOUTUBE MY BREAKS" בחסות KIT KAT. יו טיוב יוצאת להפסקה  
3. מותג החיתולים האגיס יוצא בסרטון מרגש במיוחד המציג אמא שלראשונה רואה את בנה לפני שהוא נולד, זה היה מאוד פשוט, אילולא העובדה שמדובר באישה שאיבדה את יכולת הראייה שלה בגיל צעיר. בשימוש במדפסת תלת מימד הצליחה החברה לעשות את הבלתי אפשרי וליצור רגע ייחודי ומרגש בין האם לתינוקה, בסרטון שלא יותיר גם את הציניים ביותר אדישים. אהבה בלי מבט ראשון   
4. ברימרקטינג, הבאנרים שתלחצו עליהם פעם אחת לא יפסיקו לרדוף אחריכם במשך כל היום, לאלו שפחות אוהבים להרגיש נרדפים - יש פתרון. מותג הפתקיות הדביקות POST IT מציע שבמקום שתירדפו על ידי באנרים מסחריים, תירדפו על ידי באנרים עם פתקיות אישיות שאתם תרשמו בעצמכם. אז אם כבר להיות נרדפים, לפחות שזה יהיה על ידי דברים שחשובים לכם באמת. פתאום כולם אוהבים באנרים  

Post-it® The banner that makes you like banners from Proximity Russia on Vimeo.

הכותב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב/GNS DIGITAL ומרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.