אבשה שילין
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מתרחבת לחו"ל ומחזקת את ההנהלה בישראל: אבשה שילין וגלית מסורי מצטרפים ל-moblin

שילין, לשעבר מנכ"ל 'מגזרים' ישמש כמנהל פעילות הסוכנות בישראל ומסורי, לשעבר ב-TMF, שהצטרפה לפני כחודש, תשמש כמנהלת פעילות המדיה והסחר בשוק הישראלי
משה בנימין | (17)

חברת הפרסום בסלולר Moblin בבעלותם של עופר איתן, עמרי ארגמן וניב שרוני מתרחבת לחו"ל ומגייסת לשורותיה בישראל מנכ"ל חדש לפעילות הפרסום המקומית וסמנכ"ל מסחר - כך נודע לאייס. למנהל פעילות הפרסום בישראל מונה אבשה שילין, לשעבר מנכ"ל משרד הפרסום המגזרי 'מגזרים'. בנוסף לשילין הצטרפה לחברה גלית מסורי ששימשה שנים רבות כסמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה TMF. מסורי מונתה לפני כחודש לתפקיד מנהלת פעילות המדיה והסחר בשוק הישראלי.

חברת הפרסום, מחלוצות תחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל הודיעה עוד על הרחבת פעילותה עם מותגים בשוק הגלובלי. ברבעון הנוכחי צפויה החברה לפתוח משרדים חדשים בסינגפור וברבעון הבא תשיק את משרדיה בלונדון.

שילין (47) מצטרף ל-Moblin ושב לענף הפרסום לאחר כשנה וחצי בחברת MIPSO אליה הצטרף לאחר שפרש מניהול מגזרים ביולי 2013, בתום 4 שנים בתפקיד. לשילין ניסיון רב בתחום הפרסום - בעברו הוא שימש כמשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי (תחת משה גאון). בין 2006 ל-2008 הוא שימש גם כמנהל פעילות הפרסום של שלוחת המשרד ברוסיה.  

מסורי (44) מצטרפת ל-Moblin לאחר שנתיים שבהן לא החזיקה בתפקיד רשמי באחד מגופי הפרסום הגדולים בישראל. ב-2013 היא פרשה מחברת המדיה TMF שנמצאת בבעלות משותפת של גיתם BBDO ויהושע TBWA. היא שימשה כסמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה כ-5 שנים עד לפרישתה מהתפקיד ונחשבה לאחת הדמויות המוכרות בגזרת הדיגיטל של חברות המדיה. לפני כן עבדה מסורי בנענע 10 וב-MSN. 

פעילותה של Moblin שמעסיקה כ-45 עובדים, מחולקת בין השוק המקומי בישראל לחו"ל. בכל אחת מהגזרות החברה מתמקדת בשירותים אחרים. פעילותה בישראל מתמקדת בשירותי פרסום בסלולר ואילו בחו"ל החברה משמשת כפלטפורמה להפצת אפליקציות. החברה הוקמה בשנת 2007 ע"י 3 יזמים, הנמצאים בחברה עד היום. יחד עם עופר איתן, המנכ"ל, שני המייסדים הנוספים הם עמרי ארגמן, המשמש כסמנכ"ל פיתוח עסקי וניב שרוני, המשמש כסמנכ"ל פיתוח. ארגמן ושרוני ימשיכו בתפקידיהם ממבט רחב יותר, תוך מיקוד בעבודה עמוקה יותר עם המותגים בשוק הבינלאומי.

בין לקוחות החברה בישראל נמנים קבוצת כלמוביל שהעבירה לידי Moblin את כל פעילות הפרסום שלה בדיגיטל החל מינואר 2015. בנוסף מטפלת החברה בפעילות הפרסום בסלולר של סופרפארם, שטראוס (למעט תמי 4), סלקום, yellow, רכבת ישראל, חוגלה קימברלי, מיקרוסופט ועוד. 

לדברי עופר איתן, מנכ"ל moblin: "אנו שמחים להתחזק בשני 'תותחים', עם ניסיון של שנים רבות בתעשייה. לשניים יש ניסיון בשוק המדיה והפרסום, תפעול מערכות, הכרות עם צרכי הוורטיקל שלנו ויכולת ביצוע איכותית. החברה ממשיכה במלוא המרץ את העבודה עם מותגים ומשווקי אפליקציות בשוק המקומי והבינלאומי, בפריסה גיאוגרפית ופיתוח מערכות טכנולוגיות, על מנת לספק ללקוחות את התוצאות הטובות ביותר במדיום הדיגיטלי, שמרבית פעילותו כיום מתבצעת ממכשירים סלולריים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

לגבי ההתרחבות לזירה הבינלאומית, מסביר איתן כי מדובר במהלך מתבקש: "השינוי נעשה אחרי צמיחה גדולה וקבועה בשנים האחרונות, בכל הקשור לעבודה עם משווקי אפליקציות ועם המותגים המובילים, בבניה והוצאה לפועל של אסטרטגיית הסלולר והמדיה הדיגיטלית שלהם".

לדברי איתן, בשנתיים האחרונות המובייל, כפלטפורמה פרסומית, קפץ משמעותית והפך כפלטפורמה המרכזית לצריכת תוכן. "אנו מספקים ונמשיך לספק ללקוחות פתרון דיגיטלי מלא, אך תמיד בתפיסת ה-mobile first. זיהינו את הפוטנציאל בעבודה עם מותגים בשוק הגלובלי, כמו גם יתרונות פלטפורמת ההפצה שלנו למשווקי אפליקציות והיה ברור שחייבים לעבור למודל של Corporate, עם אזורי פעילות שונים שינוהלו תחת גג אחד".

 

כאמור, החברה פועלת ב-2 ערוצים עיקריים: משרד פרסום סלולרי: משרד הפרסום הסלולרי בישראל, המספק שירותים של בניית אסטרטגיית מותג בסלולר, קריאיטיב, פיתוח אפליקציות ועוד. הפעילות השנייה, העולמית נוגעת ל-mobile app distribution network - רשת פרסום להורדות אפליקציות.

"מדובר בפלטפורמה טכנולוגית, מפיתוח עצמי,  שמחוברת למאות רשתות, בורסות פרסום, פייסבוק ושטחי פרסום ייחודיים", מסביר ארגמן. "היא מבצעת אופטימיזציה וקניית מדיה אוטומטית על מנת ליצר כמות הורדות גדולה לאפליקציה סלולרית, עם דגש על איכות ההורדה של המשתמש". 

הרשת מושתתת על פלטפורמה טכנולוגית יחודית ל-moblin המזהה מקורות הורדה של אפליקציות ומאפשרת אופטימיזציה וניתוב תקציבי הפרסום בהתאם למגוון פרמטרים: עלות הורדה, פלטפורמה, מיקום גאוגרפי, סוג מכשיר, מפעיל סלולרי ועוד. רשת ההפצה של moblin מאפשרת הפצת אפליקציות בפריסה גלובלית עם מיליוני הורדות בכל חודש. בין לקוחות החברה ניתן למצוא לקוחות כמו: ‪P&G PokerStars, FoodPanda, Ebay, King.com, .ועוד

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    אבשה הוא לא כזה אדם טוב. הפירגון לא מגיע לו (ל"ת)
    מישהו 11/09/2017 23:19
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    גם לי יצא להכיר את אבשה וחבל מאוד שכך... (ל"ת)
    אדם דוחה 20/04/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    יצא לי להכיר את אבשה.. וחבל שכך.. (ל"ת)
    אדם מגעיל 17/08/2015 21:37
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מוטי 29/06/2015 23:06
    הגב לתגובה זו
    השאלה האם אתם יכולים להיות ישרים או שאתם חייבים לרמות ולשקר כדי שהפרסום יהיה טוב
  • 9.
    דורון 04/05/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    מינוי של 2 תותחים וגם ולא פחות חשוב בני אדם, גם גלית וגם אבשה. כנראה שהחברים ב MOBLIN יודעים את העבודה.
  • לא מכיר את גלית, אבל אבשה הוא לא בן-אדם (ל"ת)
    מכר 17/04/2018 18:08
    הגב לתגובה זו
  • מני חמו 06/05/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    האירוע אינו מצדיק לוקליזציה של אלמנטים הטרופיסיים. לכן המינוי של אבשה הוא בבחינת פוסט דטרמיניזם אקסמידביבל. אבל סה"כ מעניין.
  • מני חמו 06/05/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    האירוע אינו מצדיק לוקליזציה של אלמנטים הטרופיסיים. לכן המינוי של אבשה הוא בבחינת פוסט דטרמיניזם אקסמידביבל. אבל סה"כ מעניין.
  • 8.
    לקוחה 04/05/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    בן אדם. חכם. מוכשר. תענוג.
  • 7.
    נטע 03/05/2015 23:27
    הגב לתגובה זו
    למרות שהיא לא עבדה שנתיים בתחום לדברי הכתב המפרגן,עבדתי תחתיה לא מעט והבחורה תותחית על!!!!אין מקצועית ואדם מדהים ממנה !!!!!היא תרים את החברה לשמיים אני בטוחה!!!!בהצלחה!!!!!
  • 6.
    ותיק מהתעשיה 03/05/2015 19:05
    הגב לתגובה זו
    מהלך מפתיע של מובלין...כבוד. להכניס את שילין ומסורי זו הצהרת כוונות?!
  • 5.
    רק שרותם אלטרוביץ לא תפגע שעליה לא עושים כתבת יח"צ (ל"ת)
    אנונימי 03/05/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
  • זבל של בן אדם (ל"ת)
    מכיר אותה 04/05/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אייל מהתעשייה 03/05/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    גלית מסורי אחת ויחידה. חבל שהיא לא אצלנו!!
  • 3.
    הדיגיטלי 03/05/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    כיף לראות את ההצלחה של החבר'ה ממובלין אישית מכיר רק את עמרי...אבל כל הכבוד להם. אנשים טובים. אנשי עבודה ושאפו להם. תותחי סלולר אמיתיים החבר'ה שם.
  • 2.
    2 טלנטים רציניים מעניין לאן זה לוקח (ל"ת)
    טוויטי 03/05/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מיגזרי אחד 03/05/2015 13:52
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהמינוי הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״