מתרחבת לחו"ל ומחזקת את ההנהלה בישראל: אבשה שילין וגלית מסורי מצטרפים ל-moblin
חברת הפרסום בסלולר Moblin בבעלותם של עופר איתן, עמרי ארגמן וניב שרוני מתרחבת לחו"ל ומגייסת לשורותיה בישראל מנכ"ל חדש לפעילות הפרסום המקומית וסמנכ"ל מסחר - כך נודע לאייס. למנהל פעילות הפרסום בישראל מונה אבשה שילין, לשעבר מנכ"ל משרד הפרסום המגזרי 'מגזרים'. בנוסף לשילין הצטרפה לחברה גלית מסורי ששימשה שנים רבות כסמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה TMF. מסורי מונתה לפני כחודש לתפקיד מנהלת פעילות המדיה והסחר בשוק הישראלי.
חברת הפרסום, מחלוצות תחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל הודיעה עוד על הרחבת פעילותה עם מותגים בשוק הגלובלי. ברבעון הנוכחי צפויה החברה לפתוח משרדים חדשים בסינגפור וברבעון הבא תשיק את משרדיה בלונדון.
שילין (47) מצטרף ל-Moblin ושב לענף הפרסום לאחר כשנה וחצי בחברת MIPSO אליה הצטרף לאחר שפרש מניהול מגזרים ביולי 2013, בתום 4 שנים בתפקיד. לשילין ניסיון רב בתחום הפרסום - בעברו הוא שימש כמשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי (תחת משה גאון). בין 2006 ל-2008 הוא שימש גם כמנהל פעילות הפרסום של שלוחת המשרד ברוסיה.
מסורי (44) מצטרפת ל-Moblin לאחר שנתיים שבהן לא החזיקה בתפקיד רשמי באחד מגופי הפרסום הגדולים בישראל. ב-2013 היא פרשה מחברת המדיה TMF שנמצאת בבעלות משותפת של גיתם BBDO ויהושע TBWA. היא שימשה כסמנכ"ל הדיגיטל של חברת המדיה כ-5 שנים עד לפרישתה מהתפקיד ונחשבה לאחת הדמויות המוכרות בגזרת הדיגיטל של חברות המדיה. לפני כן עבדה מסורי בנענע 10 וב-MSN.
פעילותה של Moblin שמעסיקה כ-45 עובדים, מחולקת בין השוק המקומי בישראל לחו"ל. בכל אחת מהגזרות החברה מתמקדת בשירותים אחרים. פעילותה בישראל מתמקדת בשירותי פרסום בסלולר ואילו בחו"ל החברה משמשת כפלטפורמה להפצת אפליקציות. החברה הוקמה בשנת 2007 ע"י 3 יזמים, הנמצאים בחברה עד היום. יחד עם עופר איתן, המנכ"ל, שני המייסדים הנוספים הם עמרי ארגמן, המשמש כסמנכ"ל פיתוח עסקי וניב שרוני, המשמש כסמנכ"ל פיתוח. ארגמן ושרוני ימשיכו בתפקידיהם ממבט רחב יותר, תוך מיקוד בעבודה עמוקה יותר עם המותגים בשוק הבינלאומי.
בין לקוחות החברה בישראל נמנים קבוצת כלמוביל שהעבירה לידי Moblin את כל פעילות הפרסום שלה בדיגיטל החל מינואר 2015. בנוסף מטפלת החברה בפעילות הפרסום בסלולר של סופרפארם, שטראוס (למעט תמי 4), סלקום, yellow, רכבת ישראל, חוגלה קימברלי, מיקרוסופט ועוד.
לדברי עופר איתן, מנכ"ל moblin: "אנו שמחים להתחזק בשני 'תותחים', עם ניסיון של שנים רבות בתעשייה. לשניים יש ניסיון בשוק המדיה והפרסום, תפעול מערכות, הכרות עם צרכי הוורטיקל שלנו ויכולת ביצוע איכותית. החברה ממשיכה במלוא המרץ את העבודה עם מותגים ומשווקי אפליקציות בשוק המקומי והבינלאומי, בפריסה גיאוגרפית ופיתוח מערכות טכנולוגיות, על מנת לספק ללקוחות את התוצאות הטובות ביותר במדיום הדיגיטלי, שמרבית פעילותו כיום מתבצעת ממכשירים סלולריים".
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
לגבי ההתרחבות לזירה הבינלאומית, מסביר איתן כי מדובר במהלך מתבקש: "השינוי נעשה אחרי צמיחה גדולה וקבועה בשנים האחרונות, בכל הקשור לעבודה עם משווקי אפליקציות ועם המותגים המובילים, בבניה והוצאה לפועל של אסטרטגיית הסלולר והמדיה הדיגיטלית שלהם".
לדברי איתן, בשנתיים האחרונות המובייל, כפלטפורמה פרסומית, קפץ משמעותית והפך כפלטפורמה המרכזית לצריכת תוכן. "אנו מספקים ונמשיך לספק ללקוחות פתרון דיגיטלי מלא, אך תמיד בתפיסת ה-mobile first. זיהינו את הפוטנציאל בעבודה עם מותגים בשוק הגלובלי, כמו גם יתרונות פלטפורמת ההפצה שלנו למשווקי אפליקציות והיה ברור שחייבים לעבור למודל של Corporate, עם אזורי פעילות שונים שינוהלו תחת גג אחד".
כאמור, החברה פועלת ב-2 ערוצים עיקריים: משרד פרסום סלולרי: משרד הפרסום הסלולרי בישראל, המספק שירותים של בניית אסטרטגיית מותג בסלולר, קריאיטיב, פיתוח אפליקציות ועוד. הפעילות השנייה, העולמית נוגעת ל-mobile app distribution network - רשת פרסום להורדות אפליקציות.
"מדובר בפלטפורמה טכנולוגית, מפיתוח עצמי, שמחוברת למאות רשתות, בורסות פרסום, פייסבוק ושטחי פרסום ייחודיים", מסביר ארגמן. "היא מבצעת אופטימיזציה וקניית מדיה אוטומטית על מנת ליצר כמות הורדות גדולה לאפליקציה סלולרית, עם דגש על איכות ההורדה של המשתמש".
הרשת מושתתת על פלטפורמה טכנולוגית יחודית ל-moblin המזהה מקורות הורדה של אפליקציות ומאפשרת אופטימיזציה וניתוב תקציבי הפרסום בהתאם למגוון פרמטרים: עלות הורדה, פלטפורמה, מיקום גאוגרפי, סוג מכשיר, מפעיל סלולרי ועוד. רשת ההפצה של moblin מאפשרת הפצת אפליקציות בפריסה גלובלית עם מיליוני הורדות בכל חודש. בין לקוחות החברה ניתן למצוא לקוחות כמו: P&G PokerStars, FoodPanda, Ebay, King.com, .ועוד
- 13.אבשה הוא לא כזה אדם טוב. הפירגון לא מגיע לו (ל"ת)מישהו 11/09/2017 23:19הגב לתגובה זו
- 12.גם לי יצא להכיר את אבשה וחבל מאוד שכך... (ל"ת)אדם דוחה 20/04/2016 09:24הגב לתגובה זו
- 11.יצא לי להכיר את אבשה.. וחבל שכך.. (ל"ת)אדם מגעיל 17/08/2015 21:37הגב לתגובה זו
- 10.מוטי 29/06/2015 23:06הגב לתגובה זוהשאלה האם אתם יכולים להיות ישרים או שאתם חייבים לרמות ולשקר כדי שהפרסום יהיה טוב
- 9.דורון 04/05/2015 14:58הגב לתגובה זומינוי של 2 תותחים וגם ולא פחות חשוב בני אדם, גם גלית וגם אבשה. כנראה שהחברים ב MOBLIN יודעים את העבודה.
- לא מכיר את גלית, אבל אבשה הוא לא בן-אדם (ל"ת)מכר 17/04/2018 18:08הגב לתגובה זו
- מני חמו 06/05/2015 12:38הגב לתגובה זוהאירוע אינו מצדיק לוקליזציה של אלמנטים הטרופיסיים. לכן המינוי של אבשה הוא בבחינת פוסט דטרמיניזם אקסמידביבל. אבל סה"כ מעניין.
- מני חמו 06/05/2015 12:38הגב לתגובה זוהאירוע אינו מצדיק לוקליזציה של אלמנטים הטרופיסיים. לכן המינוי של אבשה הוא בבחינת פוסט דטרמיניזם אקסמידביבל. אבל סה"כ מעניין.
- 8.לקוחה 04/05/2015 13:25הגב לתגובה זובן אדם. חכם. מוכשר. תענוג.
- 7.נטע 03/05/2015 23:27הגב לתגובה זולמרות שהיא לא עבדה שנתיים בתחום לדברי הכתב המפרגן,עבדתי תחתיה לא מעט והבחורה תותחית על!!!!אין מקצועית ואדם מדהים ממנה !!!!!היא תרים את החברה לשמיים אני בטוחה!!!!בהצלחה!!!!!
- 6.ותיק מהתעשיה 03/05/2015 19:05הגב לתגובה זומהלך מפתיע של מובלין...כבוד. להכניס את שילין ומסורי זו הצהרת כוונות?!
- 5.רק שרותם אלטרוביץ לא תפגע שעליה לא עושים כתבת יח"צ (ל"ת)אנונימי 03/05/2015 16:33הגב לתגובה זו
- זבל של בן אדם (ל"ת)מכיר אותה 04/05/2015 15:57הגב לתגובה זו
- 4.אייל מהתעשייה 03/05/2015 14:59הגב לתגובה זוגלית מסורי אחת ויחידה. חבל שהיא לא אצלנו!!
- 3.הדיגיטלי 03/05/2015 14:45הגב לתגובה זוכיף לראות את ההצלחה של החבר'ה ממובלין אישית מכיר רק את עמרי...אבל כל הכבוד להם. אנשים טובים. אנשי עבודה ושאפו להם. תותחי סלולר אמיתיים החבר'ה שם.
- 2.2 טלנטים רציניים מעניין לאן זה לוקח (ל"ת)טוויטי 03/05/2015 14:00הגב לתגובה זו
- 1.מיגזרי אחד 03/05/2015 13:52הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהמינוי הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.

עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
מהדורות החדשות שעסקו בחזרתם של החטופים למשפחותיהם, היו עם רייטינג שיא, ואפילו חדשות כאן11 חצו את רף ה-100 אלף צופים
מזה כשבועיים, לאחר שהחדשות על עסקה מתקרבת הלכו ותפסו נפח, ועד לאתמול, כשמהדורות החדשות עסקו בחזרתם של כל החטופים החיים למשפחותיהן, הרייטינג של כל מהדורות החדשות הולך ועולה. אמש כמות האנשים שצפו במהדורות החדשות המרכזיות התקרבה למליון איש, בעוד שהממוצע של התקופה האחרונה עמד על כ-700 אלף. חדשות 12 עדיין היו בראש, עם נתון מדהים של 18% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריהם, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על 6.9% רייטינג ו-182 אלף צופים (כמות שמתקרבת לצופי מהדורת חדשות 12 בימים עברו). במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.7% רייטינג ו-145 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 4.4% ולמרות שסיימה במקום האחרון, כהרגלה, הצליחה לחצות מזה זמן רב את רף ה-100 אלף צופים ועמדה על 107 אלף צופים אמש.
מהדורות חדשות נוספות
המשך הערב וגם יום השידורים כולו היה בסימן חדשות. המשך המהדורה המרכזית של חדשות 12 היה עם 16% רייטינג ו-430 אלף צופים, ואילו חדשות 13 היו עם 4.9% בלבד ו-127 אלף צופים בשידור שהמשיך לסרטו של גיא זוארץ, "על קו השבר", שהיה עם 3.2% רייטינג ו-73 אלף צופים בלבד. הפטריוטים היציבה עמדה על 9.5% רייטינג ו-250 אלף צופים.
במהלך היום, ברצועת החדשות של 13:00 שנמשכה עד 15:00 גדעון אוקו בחדשות 12 היה עם 6.5% רייטינג ו-163 אלף צופים, בעוד ערוץ 13 עם אור הלר היה עם 3% רייטינג ו-63 אלף צופים בלבד. בשעה 15:00, חדשות 12 עם אוקו נשארו עם נתונים דומים, 6.5% רייטינג ו-151 אלף צופים ואילו חדשות 13 שהיו בהגשת לוסי אלהריש, היו עם 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים. בשעה 17:00, חדשות 13 עם לוסי עלו מעט ל-3.4% ו-79 אלף צופים, אבל רוב הצופים היו עם חדשות 12 בהנחיית עודד מנשה, עם 7.9% רייטינג ו-188 אלף צופים.
בשעה 18:00, המהדורה של עודד משנה עלתה ל-8.9% רייטינג ו-223 אלף צופים ואיןלו חדשות 13 עם ליאור קינן עלו גם הם מעט ל-4.3% רייטינג ו-87 אלף צופים. בשעה 19:00, חדשות 12 עלו ל-13.2% רייטינג עם 346 אלף צופים ואילו 13 עם קינן עלו ל-6.1% עם 141 אלף צופים.
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורת הלייט נייט, אברי ושרקי של קשת היו עם 10.9% רייטינג ו-266 אלף צופים, משדר הלילה של ערוץ 14 עם שרה ב"ק היה עם 4.1% ו-103 אלף צופים ואילו היום שהיה של רשת היה אחרון עם 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים בלבד.