גבי זלצמן ודודי חברון
צילום: אילן בשור

תוסף תזונה למשרד: חברון זלצמן זכה בתקציבי הפרסום של סולגאר וסופהרב

המשרד שמחזיק ברזומה ניסיון רב בשוק תוספי התזונה יטפל בתקציב שטופל עד לאחרונה בלעומק התודעה. היקף הפעילות יעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון גבי זלצמן ממשיך את התנופה הנאה שלו מתחילת השנה ומצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של סולגאר וסופהרב מבית אמברוזיה.

תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום לעומק התודעה. במהלך ההתמודדות על התקציב גבר חברון זלצמן על משרדים נוספים ובין השאר יהיו אחראים על המיתוג החדש של החברה.

ענת נטר, מנהלת השיווק של קבוצת אמברוזיה: "אנו נרגשים לצאת לדרך עם חברת פרסום מקצועית וקריאייטיבית, אנו בטוחים שיחד נוביל את מותגינו להמשיך להיות המותגים המובילים בשוק הבריאות ותוספי התזונה".

דודי חברון מנכ״ל ושותף חברון זלצמן: ״אנחנו מכירים את שוק הבריאות ותוספי התזונה לעומקו ולרוחבו. אני סמוך ובטוח שנעשה עבודה מדהימה עבור סולגאר וסופהרב. בהזדמנות זאת רוצה להודות לבעלים של אמברוזיה איתן מרקוביץ׳ על כך שמצא אותנו ראויים להיות שותפים לדרך".

הנסיון של חברון וזלצמן וההיכרות עם שוק תוספי המזון הוא תוצאה של עבודה בשנים האחרונות עם חברת טבע טעם אלטמן (לצד פוקס גורן גלעדי). לקראת סוף 2014 ומספר חודשים לאחר מינויה של גלי ניר לתפקיד מנכ"ל החברה הוחלט באלטמן לצאת למכרז על תקציב הפרסום שבסופו נפרד חברון זלצמן מקבוצת אלטמן.    מתחילת השנה, חברון זלצמן שנפרדו לפני מספר חודשים משותפם אסי שביט, הספיקו לצרף לרשימת הלקוחות את רשת המרפאות אלן קאר, חברת הספנות MSC CRUISES , רשת רויאלטי, freelette (עם אריק זאבי), חברת התעופה OPEN SKY ועוד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    עמית 16/04/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    מוצרים מעולים, אנשים מקסימים, זה הזמן להצליח ולהמריא
  • 3.
    ניב 14/04/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    האמירה של סולגאר מצויינת. לוקחת את כל החוזקות שלהם ומבדלת. מאוד אוהב את העבודה.
  • 2.
    תמר 13/04/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    שמחה שעובדת איתם. שמחה בשבילהם. הרבה הצלחה, תמשיכו לשחק אותה.
  • 1.
    משרד מעולה, כל הכבוד! (ל"ת)
    אלעד 13/04/2015 17:33
    הגב לתגובה זו