תוסף תזונה למשרד: חברון זלצמן זכה בתקציבי הפרסום של סולגאר וסופהרב
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון גבי זלצמן ממשיך את התנופה הנאה שלו מתחילת השנה ומצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של סולגאר וסופהרב מבית אמברוזיה.
תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום לעומק התודעה. במהלך ההתמודדות על התקציב גבר חברון זלצמן על משרדים נוספים ובין השאר יהיו אחראים על המיתוג החדש של החברה.
ענת נטר, מנהלת השיווק של קבוצת אמברוזיה: "אנו נרגשים לצאת לדרך עם חברת פרסום מקצועית וקריאייטיבית, אנו בטוחים שיחד נוביל את מותגינו להמשיך להיות המותגים המובילים בשוק הבריאות ותוספי התזונה".
דודי חברון מנכ״ל ושותף חברון זלצמן: ״אנחנו מכירים את שוק הבריאות ותוספי התזונה לעומקו ולרוחבו. אני סמוך ובטוח שנעשה עבודה מדהימה עבור סולגאר וסופהרב. בהזדמנות זאת רוצה להודות לבעלים של אמברוזיה איתן מרקוביץ׳ על כך שמצא אותנו ראויים להיות שותפים לדרך".
הנסיון של חברון וזלצמן וההיכרות עם שוק תוספי המזון הוא תוצאה של עבודה בשנים האחרונות עם חברת טבע טעם אלטמן (לצד פוקס גורן גלעדי). לקראת סוף 2014 ומספר חודשים לאחר מינויה של גלי ניר לתפקיד מנכ"ל החברה הוחלט באלטמן לצאת למכרז על תקציב הפרסום שבסופו נפרד חברון זלצמן מקבוצת אלטמן. מתחילת השנה, חברון זלצמן שנפרדו לפני מספר חודשים משותפם אסי שביט, הספיקו לצרף לרשימת הלקוחות את רשת המרפאות אלן קאר, חברת הספנות MSC CRUISES , רשת רויאלטי, freelette (עם אריק זאבי), חברת התעופה OPEN SKY ועוד.
- 4.עמית 16/04/2015 10:48הגב לתגובה זומוצרים מעולים, אנשים מקסימים, זה הזמן להצליח ולהמריא
- 3.ניב 14/04/2015 10:09הגב לתגובה זוהאמירה של סולגאר מצויינת. לוקחת את כל החוזקות שלהם ומבדלת. מאוד אוהב את העבודה.
- 2.תמר 13/04/2015 22:23הגב לתגובה זושמחה שעובדת איתם. שמחה בשבילהם. הרבה הצלחה, תמשיכו לשחק אותה.
- 1.משרד מעולה, כל הכבוד! (ל"ת)אלעד 13/04/2015 17:33הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
