ארז אפרתי
צילום: צילום מסך, עובדה, קשת, ערוץ 2

בתוך שעות: כ-30 תלונות התקבלו נגד 'עובדה' על שידור הראיון עם ארז אפרתי

את הראיון עם מאבטח הרמטכ"ל לשעבר שהורשע בתקיפה מינית וישב בכלא, קיימה נסלי ברדה, שניסתה להסביר בפייסבוק את ההחלטה לשידור הראיון
אלכסנדר כץ | (3)

מאתמול (יום ב') בלילה ועד הבוקר התקבלו כמעט 30 תלונות אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה נגד התכנית עובדה והזכיינית קשת, בשל שידור הראיון עם ארז אפרתי, שבמהלך שירותו כמאבטח הרמטכ"ל, תקף מינית צעירה בנמל תל אביב.

כבר במהלך שידור הפרומואים בימים האחרונים לקראת התכנית, התקבלו מספר תלונות של צופים נגד התכנית, ויחד עם תלונות שהתקבלו מאתמול ב-22:00 ועד הבוקר ב-8:00, בסך הכל ישנן כ-30 תלונות. הבוקר פנה נציב תלונות הציבור דוד רגב לקשת לקבלת תגובתה.   בימים האחרונים הרשת געשה סביב שידור הראיון, והובע זעם על ההחלטה לתת פתחון פה לעבריין מין שהורשע בניסיון לבצע מעשה סדום ותקיפה פיזית. למרות זאת הניב הראיון אתמול רייטינג של 26.3%.   בדף הפייסבוק שלה כתבה נסלי ברדה, שערכה את הראיון עם אפרתי, כי "כשהתחלנו לעבוד על כתבת ניסיון האונס בירקון, היה ברור שזה נושא קשה, רגיש, כזה שמעלה הרבה מאד שאלות. לחלק גדול מהשאלות האלה הייתה רק כתובת אחת: העבריין עצמו ארז אפרתי... האיש הזה חמק מתחת לכל רדאר אפשרי, עד הלילה שבו תקף פתאום באכזריות, לכאורה בלי אותות אזהרה, צעירה שהייתה בדרכה הביתה".   לדבריה, "ארז אפרתי הוא עכשיו אדם חופשי. האם כעת, כשהוא חזר לתוך החברה, המנגנון החייתי שבו נוטרל? אפשר בכלל לנטרל מנגנון כזה? האם ישנם סימנים מקדימים שיכולים להזהיר מפני הסכנה שמצויה באדם שנראה על פניו נורמטיבי? יש משהו מבהיל בסיפור של אפרתי דווקא כי היא רחוק כל כך מתדמית האנס. זה לא הופך אותו ולו בגרם לפחות אשם, אולי להפך. אבל זה הופך את הסיפור שלו למטריד הרבה יותר, עבור כולנו. גם אם לא פשוט, חשוב, בעיניי, להקשיב לו", דברי ברדה".   דוד רגב אישר את הפרטים. מ'קשת' טרם התקבלה תגובה.  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ורונה 25/03/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    שהאחרון יסגור את האור. למרות שגם ככה חשוך מאוד במחלקת הדיגיטל של מקאן. מחברה מובילה של עשרות עובדים לכמה פליטים בודדים שמביישים את המורשת. ממש חבל ואולי אפילו מתגעגעים לאיריס. אבל היית אם תחזיק מעמד מספיק זמן תוכל להיות סמנכ"ל
  • 2.
    הנשיא אנס 25/03/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    כל אלה עתידים לקבל את הסרט שלהם. אפשר לשאול באותה מידה איך זה שאדם פוליטי נורמטיבי אונס נשים בחסות סמכותו או אדם נורמטיבי כמו שר אוצר גונב מהקופה אבל עולה על כולם דרעי שחזר לחיים הפוליטיים כאילו קופת המצלצלין שתלויה לו ע הגב שייכת היתה לו והוא ישב איש נורמטיבי שכמותו על לא עוול בכפו.
  • 1.
    החברים של סרן ר. 24/03/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
    את ניבזותה של הדוקטורית אנו מכירים מזמן, עצוב לראות שגם עיתונאית ראויה (לשעבר?) כמו נסלי ברדה קופצת ראש לאותה בריכה מצחינה בה הרייטינג גובר על כל שיקול אחר.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.98%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״