בתוך שעות: כ-30 תלונות התקבלו נגד 'עובדה' על שידור הראיון עם ארז אפרתי
מאתמול (יום ב') בלילה ועד הבוקר התקבלו כמעט 30 תלונות אצל נציב תלונות הציבור ברשות השנייה נגד התכנית עובדה והזכיינית קשת, בשל שידור הראיון עם ארז אפרתי, שבמהלך שירותו כמאבטח הרמטכ"ל, תקף מינית צעירה בנמל תל אביב.
כבר במהלך שידור הפרומואים בימים האחרונים לקראת התכנית, התקבלו מספר תלונות של צופים נגד התכנית, ויחד עם תלונות שהתקבלו מאתמול ב-22:00 ועד הבוקר ב-8:00, בסך הכל ישנן כ-30 תלונות. הבוקר פנה נציב תלונות הציבור דוד רגב לקשת לקבלת תגובתה. בימים האחרונים הרשת געשה סביב שידור הראיון, והובע זעם על ההחלטה לתת פתחון פה לעבריין מין שהורשע בניסיון לבצע מעשה סדום ותקיפה פיזית. למרות זאת הניב הראיון אתמול רייטינג של 26.3%. בדף הפייסבוק שלה כתבה נסלי ברדה, שערכה את הראיון עם אפרתי, כי "כשהתחלנו לעבוד על כתבת ניסיון האונס בירקון, היה ברור שזה נושא קשה, רגיש, כזה שמעלה הרבה מאד שאלות. לחלק גדול מהשאלות האלה הייתה רק כתובת אחת: העבריין עצמו ארז אפרתי... האיש הזה חמק מתחת לכל רדאר אפשרי, עד הלילה שבו תקף פתאום באכזריות, לכאורה בלי אותות אזהרה, צעירה שהייתה בדרכה הביתה". לדבריה, "ארז אפרתי הוא עכשיו אדם חופשי. האם כעת, כשהוא חזר לתוך החברה, המנגנון החייתי שבו נוטרל? אפשר בכלל לנטרל מנגנון כזה? האם ישנם סימנים מקדימים שיכולים להזהיר מפני הסכנה שמצויה באדם שנראה על פניו נורמטיבי? יש משהו מבהיל בסיפור של אפרתי דווקא כי היא רחוק כל כך מתדמית האנס. זה לא הופך אותו ולו בגרם לפחות אשם, אולי להפך. אבל זה הופך את הסיפור שלו למטריד הרבה יותר, עבור כולנו. גם אם לא פשוט, חשוב, בעיניי, להקשיב לו", דברי ברדה". דוד רגב אישר את הפרטים. מ'קשת' טרם התקבלה תגובה.
- 3.ורונה 25/03/2015 13:45הגב לתגובה זושהאחרון יסגור את האור. למרות שגם ככה חשוך מאוד במחלקת הדיגיטל של מקאן. מחברה מובילה של עשרות עובדים לכמה פליטים בודדים שמביישים את המורשת. ממש חבל ואולי אפילו מתגעגעים לאיריס. אבל היית אם תחזיק מעמד מספיק זמן תוכל להיות סמנכ"ל
- 2.הנשיא אנס 25/03/2015 08:31הגב לתגובה זוכל אלה עתידים לקבל את הסרט שלהם. אפשר לשאול באותה מידה איך זה שאדם פוליטי נורמטיבי אונס נשים בחסות סמכותו או אדם נורמטיבי כמו שר אוצר גונב מהקופה אבל עולה על כולם דרעי שחזר לחיים הפוליטיים כאילו קופת המצלצלין שתלויה לו ע הגב שייכת היתה לו והוא ישב איש נורמטיבי שכמותו על לא עוול בכפו.
- 1.החברים של סרן ר. 24/03/2015 18:21הגב לתגובה זואת ניבזותה של הדוקטורית אנו מכירים מזמן, עצוב לראות שגם עיתונאית ראויה (לשעבר?) כמו נסלי ברדה קופצת ראש לאותה בריכה מצחינה בה הרייטינג גובר על כל שיקול אחר.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.