מכלכליסט ליפה אפרתי: העיתונאי עמיר קורץ מצטרף למשרד היח"צ כסמנכ"ל
העיתונאי והעורך הכלכלי עמיר קורץ, שפרש לאחרונה מכלכליסט מצטרף למשרד יחסי הציבור יפה אפרתי תקשורת. קורץ יחזק ויעבה את השדרה הניהולית של המשרד וימונה לתפקיד סמנכ"ל בחברה.
קורץ (36) יצטרף לשתי הסמנכ"ליות בחברה: מאיה אפרתי-אידלסון (בתה של יפה אפרתי) ונטע הר-לב, המשמשות גם כשותפות במשרד. לדברי המשרד, גיוסו של קורץ בא במטרה להרחיב את פעילות החברה בדגש על טיפול במשברים, תחומי שוק הון ונדל"ן.
עד לפני כחודש שימש קורץ כעורך מדור פרסום, שיווק ומדיה בעיתון כלכליסט, בו עבד ב-7 השנים האחרונות. קורץ היה מוותיקי העיתון הכלכלי מבית ידיעות אחרונות, כאשר במהלך השנים שימש ככתב מגזין ותחקירים ולפני כשנתיים וחצי מונה לתפקידו האחרון. לצד עריכת המדור הנחה קורץ פאנלים מקצועיים בכנסים שערך העיתון, והיה חבר בצוות השופטים של תחרויות שקיים העיתון כגון "קמעונאי השנה" ו"המעסיק החברתי". בחודש ינואר האחרון הודיע קורץ על עזיבתו את העיתון. קודם לעבודתו בכלכליסט שימש קורץ ככתב בעיתון "העיר" של רשת שוקן ובעיתונים "תל אביב" ו"על השרון" של ידיעות תקשורת.
יפה אפרתי, מנכ"ל ובעלים: "אני מברכת על כניסתו לתפקיד של עמיר קורץ כסמנכ"ל נוסף במשרדנו, ומעריכה כי הידע, הניסיון והמקצועיות שמביא קורץ עימו מתוקף תפקידו כעורך מוערך ומוכשר ב"כלכליסט", יאפשר לנו להרחיב את פעילותנו לתחומים נוספים ולהמשיך לצמוח בתחומי הדיגיטל, פיתוח עסקי וכניסה לעולמות נוספים. מהלך זה התאפשר בשיתוף פעולה עם מאיה אפרתי אידלסון ונטע הר-לב סמנכ"ליות שמלוות את המשרד דרך ארוכה ושותפות במשרד. מאחלת לכולנו בהצלחה".
- חברת AIG מחליפה יח"צ: שכרה את שירותי "אפרתי תקשורת"
- איתן שם טוב יהיה מנכ"ל משותף במשרד היח"צ אפרתי תקשורת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
משרד הייעוץ התקשורתי "יפה אפרתי תקשורת" הפועל למעלה מ-25 שנה, נחשב לאחד מהמשרדים המובילים בתחום הייעוץ התקשורתי בישראל. המשרד המונה כ-18 עובדים, מתמחה במתן שירותי ייעוץ אסטרטגי ותדמיתי לחברות פרטיות, רשתות וחברות ותאגידים ישראליים ובינלאומיים. במשרד מספר מחלקות העוסקות בתחומי שיווק, צרכנות, אופנה, לייף סטייל, תרבות, קוסמטיקה, עיצוב, טכנולוגיה, בנקאות, היי-טק, מזון, גסטרונומיה שוק הון ודיגיטל. בין לקוחות החברה ניתן למנות את תאגיד הענק "יוניליוור ישראל", בנק "מזרחי טפחות", "יינות ביתן", "סוגת", רשת "BODY SHOP", חברת הרכב "OPEL", רשת האופנה "HOODIES", חברת "יורוקום", רשת "בגיר" ועוד.
- 12.חזי מרום- קבלן 16/05/2018 12:52הגב לתגובה זואין ספק שעמיר קורץ יתרום רבות מנסיונו בהצלחה בהצלחה
- 11.08/03/2015 13:46הגב לתגובה זואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 10.בחור מקסים למשרד מקצועי - שיהיה בהצלחה (ל"ת)לירון ארבר 07/03/2015 17:35הגב לתגובה זו
- 9.עינב כהן 07/03/2015 17:35הגב לתגובה זומעניין שתמיד איפה שיש נשים לא קלות אבל מקצועיות שופטים אותן בחומרה, אבל איפה שיש גברים כאלה זה בסדר מהיכרות אישית משרד מקצועי מאוד שיהיה לעמיר בהצלחה
- 8.נחלוע 06/03/2015 09:58הגב לתגובה זוליאור מורג, עמיר קורץ,מיכל פופובסקי, יניב רחימי - אלה העוזבים רק בחודש האחרון. תוך חצי שנה הכלכליסט מתרוקן לחלוטין מכל עובדיו הוותיקים. עשרות אנשים בורחים - בהיקף שמעולם לא נמדד בתקשורת הישראלית!!!!- וכל הברנזה הוותיקה והאיכותית מפחדת אפילו לשלוח לשם קורות חיים בגלל השמועות על היחס, מה שמשאיר את הזירה לילדים ללא ניסיון. ואף אחד לא שואל מה קורה שם? גילו קרינה ברחוב הברזל?
- 7.אוי לא 05/03/2015 14:11הגב לתגובה זומצד שני, כלכליסט פגום לא פחות.
- 6.אסף 05/03/2015 12:05הגב לתגובה זואיש מקצוע מדהים. בהצלחה רבה
- 5.3 סמנכ"לים על 14 עובדים. מעניין (ל"ת)משרד בדיחה 05/03/2015 11:37הגב לתגובה זו
- 4.שבלול 05/03/2015 11:21הגב לתגובה זוהעיתון הכלכלי הגדול ביותר במדינה סובל מבריחת עובדים שנמשכת כמעט חצי שנה. וזה לא בגלל תנאי שכר. רק בגלל יחס. עמיר קורץ הוא רק טיפה בים של נמלטים. וזה שהוא הלך לכזה משרד יח"צ זוועה רק מוכיח כמה רק בוער לאנשים לברוח משם.
- 3.רותם כרמלי 05/03/2015 11:10הגב לתגובה זושיהיה המון בהצלחה הנשמות הטובות שוכחות שקארמה זה הכל בחיים...אבל 25 שנה לא באים ברגל. יש משמעות לניסיון ולאיכות.
- 2.בנצי 05/03/2015 10:23הגב לתגובה זואבל הכסף חזק מהכל
- 1.מכיר מכיר 04/03/2015 19:31הגב לתגובה זומה לבחור עם עתיד לעשות באחד ממשרדי העבר?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
