יואב הלדמן ערוץ 10
צילום: סיון פרג'

ככה מתייעלים: המשנה למנכ"ל ערוץ 10 יואב הלדמן מונה למנכ"ל אתר נענע10

הלדמן המשמש כמשנה למנכ"ל ערוץ 10 האחראי על הכספים והתפעול, יחל מהיום לשמש כמנכ"ל נענע10 במקום דני רייכר שסיים את דרכו בשבוע שעבר
משה בנימין |

שבוע לאחר סיום דרכו של דני רייכר כמנכ"ל אתר נענע10 - יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 מונה לתפקיד.

כאמור, הלדמן המשמש כמשנה למנכ"ל ערוץ 10 האחראי על הכספים והתפעול, יחל מהיום לשמש כמנכ"ל נענע10. לדברי ערוץ 10, "בשנה האחרונה בוצעו באתר נענע10 מספר צעדים משמעותיים במטרה לייצב את פעילותו. צעדים אלו נשאו פרי ולפי נתוני גוגל אנליטיקס, באתר נענע10 נרשמה עלייה מ-3.1 מיליון גולשים ייחודיים בחודש שנרשמו באפריל 2014 ל-3.9 מיליון גולשים ייחודיים שנרשמו בחודש האחרון, ולפי נתוני חברת המחקר SimilarWeb, האתר ממוקם במקום הרביעי מבין אתרי התוכן הישראלים המובילים".

עוד מציינים שם כי "עם ההתייצבות הכלכלית בערוץ 10 והטמעת השינוי האסטרטגי בערוץ עצמו, ישנה כעת כוונה למקד גם את פעילות נענע10 ופעילות הדיגיטל של הערוץ , לחזק את שדרת ההנהלה ולמנף את נכסי ערוץ 10 וזאת בכדי למצות את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בפעילות נענע10 והדיגיטל".

הקדנציה הקצרה של רייכר, מנכ"ל נענע10 היוצא התאפיינה בעיקר ברה-ארגון מאסיבי שעבר האתר. עם העברת השליטה באתר לידי ערוץ 10 לאחר העברת מניותיו של רון לאודר לידי הערוץ. האתר העתיק את מקום מושבו לבית הוורד בו ממוקם ערוץ 10 ובמסגרת זו בוצעו מהלכי התייעלות שכללו סגירת מחלקות כפולות והיקף משמעותי בכח האדם. כיום מעסיק אתר מעל ל-50 עובדים.  

 

יואב הלדמן אמר היום: "ניהול ממוקד ויעיל ומינוף נכון של הנכסים המרכזיים של ערוץ 10 וחדשות 10 יאיצו את צמיחת האתר וימצו את הרווח הפוטנציאלי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.