חברון זלצמן יטפל בבעיית העישון: זכה בתקציב הפרסום של רשת 'אלן קאר'
משרד הפרסום חברון זלצמן מצרף לשורותיו את התקציב השני ב-2015 והשני לאחר פרישתו של השותף השלישי אסי שביט בסוף 2014. המשרד בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של רשת המרפאות לגמילה מעישון אלן קאר לאחר שטופל בשנים האחרונות על ידי צדר:יריב.
המשרד שגבר על משרדים נוספים שהתמודדו על התקציב יהיה אחראי על מיתוג ושפה פרסומית חדשה למותג, כאשר תקציב הפרסום של רשת המרפאות צפוי לעמוד ב־2015 על כ-3 מיליון שקלים.
מנכ״ל אלן קאר, אסף אשכנזי: "לחברון זלצמן יש רקורד מוכח ומכובד בנושא פרסום בענף הבריאות .לכן היה זה אך טבעי שנבחר בהם כשותפים לאתגרים העומדים בפנינו".
דודי חברון, שותף ומייסד חברון זלצמן: "אנו גאים לצרף לשורותינו תקציב של מותג בינלאומי נוסף, אך מעבר לכל ,לא מדובר בעוד לקוח, מדובר בחברה שמקדמת מטרה נעלה וזה מבחינתנו הרווח האמיתי של תקציב הפרסום. נעשה הכל כדי להצליח לגמול אנשים מעישון".
- 8.נכנסים בביבי 26/02/2015 10:17הגב לתגובה זוהאתר של הדף הפופולרי והמשפיע חזר לפעול מחוץ לפייסבוק. לפני ימים מספר הוסרה החסימה מהפרופיל האישי של אבי לן - https://www.facebook.com/lan2avilan והפרסום של הפוסטים שעולים באתר מתבצע בדף הפייסבוק הפרטי שלו ומצליח לשאוב את הגולשים לאתר. אם ישכיל אבי לן לשמור על הדף הפרטי ולא להיחסם גם שם הוא עשוי להפתיע ולחזק את האתר הפרטי שהקים ולהחזיר עטרה ליושנה. השאלה הנשאלת כעת היא האם מי שהתנכל לו לפני חודש לא יחליט להתנכל גם לפרופיל הפרטי ולסתום בפניו את דרך השיווק והפרסום לאתר שעוד נותרה בידיו ובכך לשים מחסום מפני התפתחות האתר שמחוץ לפייסבוק?
- 7.אילת מעשנת (לשעבר) 26/02/2015 00:16הגב לתגובה זולהחזיר עטרה ליושנה עם אחלה משרד.
- 6.יניב 25/02/2015 08:55הגב לתגובה זוחשבתי משחקים משחקי חברה... לא?
- 5.עדי 25/02/2015 08:51הגב לתגובה זואלן קאר מבטיחים החזר כספי אם לא נגמלים אבל את הכסף לא מחזירים ומסתתרים מאחורי כל מיני טענות שווא. בקיצור אלן קאר לא עובד! ניסיתי ושילמתי ביוקר.
- אליעד מאלן קאר 25/02/2015 17:13הגב לתגובה זועדי שלום, אנחנו עובדים עם אמון הציבור וחשוב לנו לעמוד מאחורי תנאי האחריות שלנו אם את מרגישה שנעשה לך עוול את מוזמנת לפנות אליהם והם ישמחו לבדוק את הנושא עבורך ולייצג אותך
- 4.עידן 24/02/2015 21:39הגב לתגובה זוגם אלן קאר שבזכותם הפסקתי לעשן וגם משרד של אנשים נהדרים
- 3.כל הכבוד. מגיע לכם! (ל"ת)ירון 24/02/2015 16:08הגב לתגובה זו
- 2.דודו 24/02/2015 16:08הגב לתגובה זואנשים תותחים אחד אחד
- 1.אלן קאר? אתם באמת תותחים!!!! (ל"ת)חביבה 24/02/2015 16:02הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
