דב גיל-הר
צילום: בוצ'צ'ו
פרסום ראשון

דב גיל-הר עוזב את חדשות 10: יעבור להיות המגיש הראשי של משדרי וואלה

גיל-הר הגיש את פינת הבירוקרטיה ופעם בשבוע את 'לילה כלכלי'. צפוי להחליף את ינון מגל כמגיש המשדרים. ויש גם פרידה מהשותפה במוצ"ש, אושרת קוטלר
אלכסנדר כץ | (9)

איש הטלוויזיה דב גיל-הר מצטרף לוואלה - כך נודע לאייס. בכך יחתום גיל-הר כ-8 שנים בחברת החדשות של ערוץ 10 אותה הוא יעזוב בימים הקרובים.

גיל-הר יהיה המגיש הראשי של משדרי החדשות והבחירות של אתר וואלה, תפקיד אותו מילא עד לאחרונה ינון מגל, שהיה גם העורך הראשי של האתר, ופרש לטובת השתלבות ברשימת הבית היהודי בבחירות.

שם נוסף שעלה בשבוע האחרון כמועמד להגיש את המשדרים היה של גדי סוקניק, וכפי שפורסם באייס, הוא אף הגיע לפגישה בוואלה בשבוע שעבר. גורמים מעריכים כי החתימה עם סוקניק לא יצאה אל הפועל משום שהוא סירב לוותר על הגשת לילה כלכלי במקביל, וגם כי ב'חדשות 10' לא היו בהכרח מאשרים כפל תפקידים שכזה.

בשל כך בימים האחרונים חלה התקרבות בין וואלה לגיל-הר, שמגיש את פינת הבירוקרטיה במגזין עם אושרת קוטלר, מחליף מדי פעם את סוקניק ב'לילה כלכלי', ומגיש תכניות נוספות.

עוד לפני ערוץ 10, היה גיל-הר ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2 ב-1993 ועבד בה כמה שנים עד שהחל להגיש תכניות בזכייניות ערוץ 2 השונות.

דב גיל-הר אמר לאייס: "יש דברים בגו". גורמים ב'חדשות 10' אישרו את הפרטים. מנכ"ל וואלה אילן ישועה , אישר כי גיל-הר מגיע לאתר, אולם טען כי בשלב זה עדיין לא הוגדר רשמית תחום העיסוק שלו. "זה קשור לעוד כמה אנשים שיגיעו לאתר בקרוב, ואז אחרי שנשלים את הפאזל, נודיע על כך", אמר לאייס.

אושרת קוטלר, שבתכניתה 'המגזין' הגיש גיל-הר את פינת הבירוקרטיה, נזכרת כי השניים הכירו לפני כמעט 22 שנה, כש"התחלנו את הקריירה שלנו בהקמת חברת החדשות של ערוץ 2, ואחר כך גם עבדנו שוב יחד עם הגעתו ל'חדשות 10', הקמת הפינה שלו אותה אימצתי בחום לתכנית".

לדבריה, "פינת הבירוקרטיה זכתה בפרסים חשובים בגלל החריצות והמסירות של דובי לרעיון. זו הייתה אחת הפינות הדוקו-אקטיביסטיות הטובות בטלוויזיה אי פעם, בזכותו, ואני אוהבת אותו מאד ומאחלת לו המון הצלחה בתפקידו החדש".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    סוסו 24/03/2016 07:10
    הגב לתגובה זו
    מאושר שלא אראה את פרצופך הדוחה ואת התחקירים המזויפים שלך
  • 8.
    טובה 08/04/2015 21:25
    הגב לתגובה זו
    מגיש ושדרן מעולה בהצלחה
  • 7.
    חני חיפה 16/03/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    המון הצלחה אכן לעקרבים !יש רצון ויכולת!!!!
  • 6.
    ימי 07/03/2015 20:20
    הגב לתגובה זו
    נהיה שלוחה של בשבע
  • 5.
    נודניק חיובי (ל"ת)
    חבבקה 26/02/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מנור 21/01/2015 00:19
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 3.
    עמי 20/01/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    הבירוקרטיים, מאשר להגיש חדשות. נגמרו המועמדים?
  • 2.
    אין מישהו אחר? (ל"ת)
    לא נעים לראות אותו 20/01/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דובי דובי דוברמן- אין כמוך בעולם (ל"ת)
    בהחלט ראוי 20/01/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.